Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nainen. Voi elämä että voi hajoilla..
Neutraali eksyny samalle salille?![]()
Minkä takia naisten kanssa pitää aina sopia kaikki vuodeksi eteenpäin minuutin tarkkuudella?!!!!
MInä:"Meen kavereitten kanssa pelaan futista"
Nainen:"Monelta, kauan kestää, ketä tulee, eiks voitas olla kaksin....?"
Jos on vapaa-aikaa en mä vittu kyttää kelloa ja muutenkaan ihan turhaa semmonen suunnittelu ja kauhee sumpliminen, naiset opetelkaa käsite liukuva aika!!
nainen: "mitä tehään ens viikonloppuna, mitä tehään ens vappuna, mihin mennään uutenavuotena, mitä tehään puolentoista vuoden päästä tiistaina illalla?"
Vittu kyllä mä ymmärrän että jotain asioita sovitaan mutta miks mun pitäis aina tietää ja miks aina pitää tehdä jotain ja aina pitäisi olla just sen naisen kanssa, perkele!!
Joo, sama tääl, edelleen.
Ja tänään mua vituttaa olla töissä 7 tuntia päivässä 5 päivää viikossa toimistossa ilman penniäkään palkkaa (tosin eiköhän se vituta joka päivä). No, parempi palkaton työharjoittelu kuin kotona kölliminen. Huoh. Paikka on kuitenkin mielenkiintoinen ja mulle sopiva, mieluummin oon täällä kuin jossain PASKAHOMMISSA :D
Kai ne ees ruokarahan kustantaa?
Tossa toimii se miehen logiikka, että pitää saada lämmintä ruokaa eteen heti kun tulee kotiin, vaikka ei ilmoita koska tulee. Saman logiikan mukaan naisen pitää olla jonnekin lähdettäessä minuutissa valmis, kuitenkin pitää olla meikattu ja laitettu, hiukset pesty ja laitettu, huolellisesti valitut vaatteet päällä jne. Edelleen naisen pakkaamiseen ei saa kulua yhtään aikaa, kuitenkin kaiken, mitä mies tarvitsee reissulla, pitää löytyä naisen laukusta. Sama logiikka päättelee, että naisten pukeutumiseen ja meikkeihin ei tule kulua yhtään rahaa, kuitenkin pitää aina olla kauniit meikit ja hyvännäköiset vaatteet. Myöskin pitää käyttää korkokenkiä, että näyttää hyvältä, kuitenkaan ei saa kävellä hitaammin kuin maiharit jalassa harppova mies eikä saa sanoa, että jalkoihin sattuu ja kengät hajoilevat. Ja niin edelleen ja niin edelleen...
Ristiriitaisilla vaatimuksilla ja kaksoisrangaistuksilla pidetään kohde varpaillaan ja varmistetaan, että aina voi kritisoida, koska teki niin tai näin, aina tekee väärin. Tämä koskee siis yhteiskuntaa ylipäänsä eikä nyt kenenkään parisuhdetta erityisesti. Naiset haukutaan siitä, että tekee lapsia ja siitä, että ei tee, siitä, että näyttää naiselliselta, ja siitä, että ei näytä jne. Sama koskee muita sosiaalisessa hierarkiassa alempana olevia ryhmiä. Jos ulkomaalainen on töissä, se vie meidän työpaikat, jos se ei ole, se loisii yhteiskunnan rahoilla jne. (Täytyy sanoa, että ovelat turkkilaiset ovat keksineet keinon tuohon viimeiseen, nimittäin sen, että perustavat pitsa - & kebabpaikkoja ja elävät omalla työllään, joka kuitenkaan ei ole suomalaisilta pois, koska muuten niitä eivät pitäisi suomalaiset.)
:D

Gosh, nyt otan kyllä tavoitteeksi että jossain vaiheessa jaksan itse tyhjentää koneen jos joku ne painot on siihen jättänyt. :DTossa toimii se miehen logiikka, että pitää saada lämmintä ruokaa eteen heti kun tulee kotiin, vaikka ei ilmoita koska tulee. Saman logiikan mukaan naisen pitää olla jonnekin lähdettäessä minuutissa valmis, kuitenkin pitää olla meikattu ja laitettu, hiukset pesty ja laitettu, huolellisesti valitut vaatteet päällä jne. Edelleen naisen pakkaamiseen ei saa kulua yhtään aikaa, kuitenkin kaiken, mitä mies tarvitsee reissulla, pitää löytyä naisen laukusta. Sama logiikka päättelee, että naisten pukeutumiseen ja meikkeihin ei tule kulua yhtään rahaa, kuitenkin pitää aina olla kauniit meikit ja hyvännäköiset vaatteet. Myöskin pitää käyttää korkokenkiä, että näyttää hyvältä, kuitenkaan ei saa kävellä hitaammin kuin maiharit jalassa harppova mies eikä saa sanoa, että jalkoihin sattuu ja kengät hajoilevat. Ja niin edelleen ja niin edelleen...
Ristiriitaisilla vaatimuksilla ja kaksoisrangaistuksilla pidetään kohde varpaillaan ja varmistetaan, että aina voi kritisoida, koska teki niin tai näin, aina tekee väärin. Tämä koskee siis yhteiskuntaa ylipäänsä eikä nyt kenenkään parisuhdetta erityisesti. Naiset haukutaan siitä, että tekee lapsia ja siitä, että ei tee, siitä, että näyttää naiselliselta, ja siitä, että ei näytä jne. Sama koskee muita sosiaalisessa hierarkiassa alempana olevia ryhmiä. Jos ulkomaalainen on töissä, se vie meidän työpaikat, jos se ei ole, se loisii yhteiskunnan rahoilla jne. (Täytyy sanoa, että ovelat turkkilaiset ovat keksineet keinon tuohon viimeiseen, nimittäin sen, että perustavat pitsa - & kebabpaikkoja ja elävät omalla työllään, joka kuitenkaan ei ole suomalaisilta pois, koska muuten niitä eivät pitäisi suomalaiset.)
Sälli tulee paikan päälle 15 min myöhässä ja läiskäisee eteen kaksi monistetta. Yhteensä 13 tehtävää, joukossa aikaa vieviä graafisia juttuja ja muuta paskaa. Ei ollut edes omia viritelmiä mukana. Kiitos ja morjens :wall:
Sälli tulee paikan päälle 15 min myöhässä ja läiskäisee eteen kaksi monistetta. Yhteensä 13 tehtävää, joukossa aikaa vieviä graafisia juttuja ja muuta paskaa. Ei ollut edes omia viritelmiä mukana. Kiitos ja morjens :wall: