Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuli tosta ammoniakkithreadista mieleen..
Mulla on yks pölhö kaveri joka päätti vetää homman viimesen päälle HC:ks ja pisti salilla pään muovipussiin jossa oli ammoniakkia. Kyseinen typerys sniffaili oikeen kunnolla ja piti silmät auki kun ne oli ihan punaset sen jälkeen pitkän aikaa ja röörit ammoniakissa. Ei oo sen jälkeen haistellu :lol2:

Tänään töissä yksi vanhempi mies (pahoittelen hänen kielenkäyttöään) kertoi:

Mies:"Vittu minäkin rupesin salilla käymään ja penkkiä siinä tein niin joku nuori kloppi sano minun ojentajien olevan heikko kohta siinä nostossa"

Minä: "jaaha, no se ei auta kun ruveta ojentajia treenaamaan sitten"

Mies: "No vittu sitten se jätkä neuvo tehdä sitä penkkiä kapealla otteella, nyt oon tehny ja se tuntuu perkele vielä vaikeammalta"

Minä "niin siis yritätkö sinä nyt maksimia nostaa sillä kapeallaotteella?"

Mies "yritin, en enää..perkeleen raskasta jää varmaan saatana kympin alle mitä sain sillä ite keksimällä otteella,mikähän vitun asiantuntija se taas oli...taisi saatana huijjata tai jotain"

Minä "no kato se kapeapenkki on tarkoitettu ojentajien vahvistamiseen, ei tietenkään niin että kun sulla on ojentajat heikot niin yrität sitte niitä korostaen nostaa ykkösen...eihä siitä mitään tule, se on niinku apuliike"

Mies "Niinkö...?no vittu niin tietysti, minä en oo tehnykkään sillä leveämmällä otteella nyt vähään aikaan"

naurettiinhan tuolle:)
Pitänee hieman keskustella niistä sen "treeneistä" vaikka itsekin olen vain olevinaan "joku vitun asiantuntija":D

Ei pitäis käydä baareissa selvinpäin. Perseestä. Nyt en halua mennä edes humalassa.

En tiä onko tää vitutuksen aihe vai iloinen asia(vielä), mutta nuuskatorni hupeni. Olin sitä sillä silmällä käyttänyt että loppuu nopiaan. Ei tiedä vielä tuleeko mitään nikkiksii vai ei. Himottaako vai ei. Kyl tähän asti ainakin on pärjätty vaikka ois loppunu kesken mutta nyt tahti on ollut todella kiivasta.. :D

Vittu lompakko jäi yhteen paikkaan ja pääsen vasta maanantaina soittelemaan sinne et josko se olis siellä.. VITTUU

Kitistäänpä tänne samat kuin äsken yö -threadiin: en jumalauta ole nukkunu sekuntiakaan koko yönä, kiitos örveltävien naapurien ja seitsemäksi töihin! Voiko elämältä enempää toivoa?

Pitää varmaan vetää kunnon kuuri kun vituttaa kaikki niin rankasti. Vituttaa tää saatanan internettikin, laitan koko vitun koneen kiinni vittu saatana.

Hei sinä hieman iäkäs miespuolinen juntti Nokialta!
Jos olisit yhtään nuorempi, tulisin ja vetelisin pitkin korvia! :keskisormi:

Terv. nim. "Aina ei välttämättä ehdi painaa jarrupoljinta"

Pulla, pohjanmaalla ja lapissa toimitaan pikkasen erilailla jos noin käy ja menee tohon asti ;)

Nyt pitäisi olla nuoren elämäni kovin rutistus menossa. Kovat paineet joka suunnasta suorittaa, oma etu kiinni, hommista on sovittu etukäteen jo muutenkin.

Motivaatio ihan täysi 0. Negatiivisen puolella. En saa nukutuksi oikeastaan hyvin ollenkaan, en saa mitään aikaan. Saan vähemmän aikaan kun on nyt paljon hoidettavia asioita. En ole saamaton, olen suorastaan infernaalisen kova suorittaja ja tulittaja, mutta nyt ei ole kaikki kondiksessa. Ei vaan kykene tekemään mitään. Energia jotenkin vaan ihan finaalissa, ei kiinnosta, ihan sama. Vaikka ei todellakaan ole ihan sama, nyt on perkele rutistus ja oma tulevaisuus kiinni, nyt pitää perkele rutistaa niin että peräsuoli on 30cm ulkopuolella. Miksi mä vaan en saa mitään aikaan nyt? Loma tekis hyvää, mutta semmosta ei ole eikä oo ollut vuosiin. Oon aika finaalissa, ja ihan vitun väärään aikaan.

Näin taas aivan jumalttoman paskasti muokatun replykuvan, sekös vituttaa, ja kun ei vielä kesälläkään ole mitään oikeaa tekemistä kuin istua koneella vittuuntumassa jonkun 10-vuotiaan Tuomon Paintilla söhräämistä paska-kuvista niin vituttaa vähintäänkin se että hurja nuoruus on tällaista.

Olin innoissani menossa kattomaan uutta Simpsonit-leffaa ja näytti jo lupaavalta ettei kukaan istu mun viereeni, vaikka sali oli aika täysi. Mainosten jo alettua siihe tulee sellanen 7-8v poika äitineen, ei siinä mitään. Mutta kun leffa alkaa, tämä poika nauraa mielettömän kovalla äänellä ja varsinkin sellaisissa kohdissa joissa muun yleisön mielestä ollut mitään kovinkaan humoristista. Meni siinä leffan kattominen vähä piloille ku toisesta korvasta oli kuulo lähteä ku tää yks kakara hirnuu siinä vieressä prkl.

Motivaatio ihan täysi 0. Negatiivisen puolella. En saa nukutuksi oikeastaan hyvin ollenkaan, en saa mitään aikaan. Saan vähemmän aikaan kun on nyt paljon hoidettavia asioita. En ole saamaton, olen suorastaan infernaalisen kova suorittaja ja tulittaja, mutta nyt ei ole kaikki kondiksessa. Ei vaan kykene tekemään mitään. Energia jotenkin vaan ihan finaalissa, ei kiinnosta, ihan sama. Vaikka ei todellakaan ole ihan sama, nyt on perkele rutistus ja oma tulevaisuus kiinni, nyt pitää perkele rutistaa niin että peräsuoli on 30cm ulkopuolella. Miksi mä vaan en saa mitään aikaan nyt? Loma tekis hyvää, mutta semmosta ei ole eikä oo ollut vuosiin. Oon aika finaalissa, ja ihan vitun väärään aikaan.

Kuulostaa tutulta tilalta, joka mulle tuli itselleni parikymppisenä. Intit ja lukiot oli käytynä ja olisi pitänyt lukea pääsykokeisiin ja hakea duunia jne., mutta ei saanut itsestä irti mitään. Koko ajan oli vaan ihan paskana ja mitään ei pystynyt tekemään. Edes kaupassakäynti tai ruohonleikkaus ei onnistunut. Pystyin itse kyllä nukkumaan vaikka 17 tuntia vuorokaudessa, mutta olin silti aina väsynyt.

Sun tapauksessa veikkaisin pitkälle mennyt uupumusta, joka voi johtua opiskeluista, töistä tai ihan mistä vaan. Mulla ei itselläni auttanut muu kuin parin-kolmen kuukauden totaalilepo ihan kaikesta. Onneksi sillä tilanne korjaantui. Sulla tuntuu olevan samoja oireita, joten veikkaisin sun tarvitsevan kanssa pitempää rauhoittumisjaksoa.

Olen kesän aikana mennyt polkupyörällä töihin. Maanantaina huomasin matkakortin kadonneen. Kävin hakee uuden. Pyörä jäi pääpostin eteen. Maksoin 15 €. Vanhassa kortissa oli "rahaa". Cykän avain hävis.
Kannoin Cykän seuraavana päivänä pakuun ajatuksena sahata lukko.
Tuli pukamia. Mengel tutki ja antoi reseptin.
Menin ympyrätalon apteekkiin. Siellä ei ollut enää ko. lääkettä. Mutta kalliimpi "perhepakkaus löytyi". 18 €.
Ostin 2pv Ankkarockin lipun. Eilen oisin päässyt samaan aikaan Neste-Rallyn VIP.
Karjala lippis päässä.

Nyt tossa on 2 pulloa saksalaista brandya. En osaa saksaa, mutta aavistan nimen olevan "Perse Palaa". Ei haittaa enää, Neil Young lauloi "parempi palaa kuin ruostua". Lähden kohta sahaa pyörän lukkoa, minkä satulassa en voi istua.

Nyt olen todella herkällä päällä. Jos kuulen kovan äänen, alan itkeä.

Vittu kun vituttaa kaikki menee päin persettä saatana rupeen ryyppään.

Kitalaki on alkanut puutua aina kun syön jotain. Mitä helvettiä? Pitääkö tässä nyt jumalauta ruveta allergiseksi jollekin, mitä on kaikessa ruoassa? Ihan turtana nytkin tuosta hammasvallin takaa.

Back
Ylös Bottom