Ketä kiinnostaa kuinka vaikeaa heillä on tai ei ole ollut? Tuollainen käytös on perseestä ja sillä hyvä.Etkä sinä voi muutenkaan tietää, kuinka vaikeaa näillä on ollut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketä kiinnostaa kuinka vaikeaa heillä on tai ei ole ollut? Tuollainen käytös on perseestä ja sillä hyvä.Etkä sinä voi muutenkaan tietää, kuinka vaikeaa näillä on ollut.

Hei sinä hieman iäkäs miespuolinen juntti Nokialta!
Jos olisit yhtään nuorempi, tulisin ja vetelisin pitkin korvia! :keskisormi:
Terv. nim. "Aina ei välttämättä ehdi painaa jarrupoljinta"
Motivaatio ihan täysi 0. Negatiivisen puolella. En saa nukutuksi oikeastaan hyvin ollenkaan, en saa mitään aikaan. Saan vähemmän aikaan kun on nyt paljon hoidettavia asioita. En ole saamaton, olen suorastaan infernaalisen kova suorittaja ja tulittaja, mutta nyt ei ole kaikki kondiksessa. Ei vaan kykene tekemään mitään. Energia jotenkin vaan ihan finaalissa, ei kiinnosta, ihan sama. Vaikka ei todellakaan ole ihan sama, nyt on perkele rutistus ja oma tulevaisuus kiinni, nyt pitää perkele rutistaa niin että peräsuoli on 30cm ulkopuolella. Miksi mä vaan en saa mitään aikaan nyt? Loma tekis hyvää, mutta semmosta ei ole eikä oo ollut vuosiin. Oon aika finaalissa, ja ihan vitun väärään aikaan.
Old 23.07.2007, 10:37 Satanu yli 50 päivää vettä PUTKEEN, vituttaa ku ei voi ulkona tehdä oikein mitään...