Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oikeat ihmiset? Ovatko pakkislaiset jotain vitun robotteja? Täällä on niitä "oikeita" ihmisiä, joukossa myös varmasti niitä, jotka tekevät ko. rikkomuksia. Ehkä he tämän jälkeen miettivät asioita uudelleen, kun ovat lukeneet Jalliksen tekstin. Ehkä he heräävät, tyhmimmät eivät.

Luuseri on se, joka ei nimenomaan avaa pärstäänsä. Jos kaikki ovat vain sillä asenteella, että "nyt ihan hiljaa ohi ja silmät visusti kiinni", menee maailma yhä enemmän päin vittua. Pieniinkin epäkohtiin on puututtava, kuten esim. huonon kasvatuksen seurauksena syntyneiden kusipäiden toimintaan, oli kyse sitten vaikkapa amis-rallista Citymarketin parkkipaikalla.

Tuommoiset, jotka suoltavat paskaa joutaisivat menemään kotiin
kasvamaan. Eli Penska, pohdi ensin asiat puhki ja mene vasta sitten haukkumaan (jos enää tarpeen) aikuisten asiaa puhuvien ihmisten tekstejä ;)

Miekin oon ollu semmoinen, joka luulee, että tekee kaikki pyhimysmäisen oikein ja puuttuu kaiken maailman turhuuksiin. Ei ne voisi välittää vitun vertaa ja omat asiat ja kaverisuhteet siinä meni ihan vituiksi ja sai pellen maineen.

Tuohon liittyy miljoonia muitakin asioita. Oli luonteenpiirteet sellaisia, ettei soveltunut oikein ja siitä se lähtikin.

Katkerastihan tässä älistään. Pääasiahan on se, että ne eivät kovin usein voisi vähempää olla kiinnostuneita ne mulkut, kun tekevät päin persettä.

...
Vituttaa myös se, kun aikuiset miehet eivät viitsi/uskalla puuttua mihinkään selvästi havaittavissa oleviin katukuvassa tapahtuviin vääryyksiin. "Ei kannata sanoa mitään, ei kato tiedä mitä porukkaa.." Paskat housuissa katsotaan poispäin, kun jotkut esim. tekevät ilkivaltaa, häiriköivät, ahdistelevat ihmisiä, näpistelevät jne. En tarkoita sitä, että nyt kaikkien täytyy alkaa joksikin arjen sankareiksi, mutta tuollainen yleinen välinpitämättömyys ottaa päähän.

Menin ite menneellä viikolla väliin ku joku kännissä oleva epäsiistin näkönen ~35v mies ahdisteli sellasta oiskohan 18v tyttöä. Eipä siellä raitiovaunussa kukaan muu kauheesti välittäny, kuha kattoivat silmät pyöreinä mutteivät viittineet tehdä mitään. Kyl täst tuli sit jälkeenpäin kommenttia kaverilta et "Entä jos sil ois ollu puukko?" Ei kait täs sovi ruveta pelkäämään et jokasella häiriköllä on puukko mukana. Voi käyttää arviointikykyään pohtiessa sitä että meneekö väliin vai ei.

Joo ja tosiaan vituttaa julkisissa häiriköt ja myös ne jo sammuneet tai muuten heikossa hapessa olevat henkilöt jotka haisee pahalle ja mahdollisesti kuseksii ja oksentaa.

Perkeles, mun pitää ostaa Nissani(Datsuni) kun Huppe sanoi ircissä, että Opelit jättää tielle, mutta Nissani ei kun siinä ei ole tommoisia hienouksia mitä Opelissa (kytkin). Pirskatti, olisko kellään myydä autoa, jossa ei ole osia, jotka kuluvat?

Osta samalla ruutuhattu, jos Nissania ajattelet. Kaikki hidastelijat ajavat joko Opelilla tai Nissan Sunnylla ja kuskina on silloin nainen, tai hattupäinen mies. :D

Toyota sai nyt parhaat pisteet saksalaisilta asiakkailta. Pian 300 tonnia ajettu omalla ja ei yhtään vikaa. Hmm.. kerran paloi lamppu lämmityslaitteen napeista.

Osta samalla ruutuhattu, jos Nissania ajattelet. Kaikki hidastelijat ajavat joko Opelilla tai Nissan Sunnylla ja kuskina on silloin nainen, tai hattupäinen mies. :D

Toyota sai nyt parhaat pisteet saksalaisilta asiakkailta. Pian 300 tonnia ajettu omalla ja ei yhtään vikaa. Hmm.. kerran paloi lamppu lämmityslaitteen napeista.

Jos mä joutuisin ajamaan toyotaa tekisin itsemurhan!! ;);):piis:

Työt, kuumetta 38 astetta ja polvea vihloo heti kun kävelee. Ei vielä pahasti mutta pahentunu päivä päivältä. Yhden jälkeen pitäs lähteä töihin, aikaisin aika milloin voin ilmoittaa kellekään olevani kuumeessa on kolmen jälkeen. Työt pitäis kuitenkin tehdä kuuteen mennessä.
En viitsi olla niin mulkkukaan että jätän työnantajan ihan kuseen, mutta toisaalta oma terveyskin on tärkeä. Lisäksi työ on niin lyhytaikaista että sairaspäiviltä palkkaa ei tule ja taas toisaalta tuo reilu kuukauden homma olis rahan kannalta melkoisen tärkeä.
Joten suoraan sanottuna tilanne aivan perseestä, joko häviän rahallisesti tai leikin terveydellä. Särkylääkkeillä koettanut laskea kuumetta, lähinnä tuntuu että se vaan nousis. :(

Iltatöitä melkeinpä koulujen alkuun asti, ei ehdi käymään treeneissä ja vaikea jakaa aikaa yo-kirjoituksiin lukemiseen ja tyttöystävälle :/

Kyllä vittu ihmiset on köyhiä. Joku runkkari meni sitten pöllimään mun puvun taskusta taskuliinan tuolla Luxin tungoksessa la-su-yönä. Ihan for riil, oikeesti, ostakaa omat liinat ja antakaa mun pitää omat. En mä huvikseni ostanut paidan kanssa mätsäävää ja laadukasta taskuliinaa.

Onneksi sentään häistä saadun sukkanauhan onnistuin pitämään. Tosin siitä sai kyllä taistelemalla taistella ja jopa fyysisesti irrotella kovimmat yrittäjät. Se on muuten niin käsittämättömän vaikeaa ymmärtää se lausahdus "Ei, sinä et saa sitä, ole hyvä ja irroita otteesi ja mene pois. Kiitos hei."

Tosin näin jälkikäteen huvittaa suunnattomasti eräs nuori mies jonka itsetunnon päälle kävi se että satuin hetken jututtamaan sitä iltapukuista neitokaista. "Voitsä nyt painua vittuun" oli herran kuolematon ja tahdikas repliikki, ho ho ho. Joo, sori että satuin olemaan paikalla kun dokasit faijasi rahoja... :D

Noo, ei varmaan tartte ihan heti lähtee luxiin.

Ei nyt varsinaisesti vituta, enemmän ehkä huvittaa, kun perjantai- ja lauantai-iltoina kaikki isien ja äitien lellikkipojat ottavat sen isipappan uuden avomersun, hakevat pari kaveria kyytiin ja lähtevät kaupungille ajamaan muutamaa keskustan korttelia ympäri. Nimenomaan ajamaan ympyrää, että kaikki baareista tulevat varmasti näkevät hänet siinä (isipappan) uudessa avomersussa.

Ja näitä ihmisiä sitten riittää kahden käden sormille joka ilta viikonloppuisin. Jos joku täältä harrastaa tällaista, niin mielelläni kuulisin, että saako siitä jotain kiksejä? :D

[nelo];1599814 sanoi:
Ei nyt varsinaisesti vituta, enemmän ehkä huvittaa, kun perjantai- ja lauantai-iltoina kaikki isien ja äitien lellikkipojat ottavat sen isipappan uuden avomersun, hakevat pari kaveria kyytiin ja lähtevät kaupungille ajamaan muutamaa keskustan korttelia ympäri. Nimenomaan ajamaan ympyrää, että kaikki baareista tulevat varmasti näkevät hänet siinä (isipappan) uudessa avomersussa.

Ja näitä ihmisiä sitten riittää kahden käden sormille joka ilta viikonloppuisin. Jos joku täältä harrastaa tällaista, niin mielelläni kuulisin, että saako siitä jotain kiksejä? :D

Vituttaa suomalaisten ainainen kateus muita kohtaan. Jos on rahaa niin sitä ei saisi näyttää. Tai tässä tapauksessa jos isillä on rahaa niin sitä ei saisi näyttää. ;)

Itse en kuuluu näihin hyväosaisiin. Olen saanut aina ostaa itse kaikki, mutta ei se minua silti haittaa jos toisella menee paremmin ja on enemmän rahaa käytettävissä.

Vituttaa suomalaisten ainainen kateus muita kohtaan. Jos on rahaa niin sitä ei saisi näyttää. Tai tässä tapauksessa jos isillä on rahaa niin sitä ei saisi näyttää. ;)

Itse en kuuluu näihin hyväosaisiin. Olen saanut aina ostaa itse kaikki, mutta ei se minua silti haittaa jos toisella menee paremmin ja on enemmän rahaa käytettävissä.

Minua taas vituttaa ainainen kateus-kortin vilauttaminen. Se, että joku asia vituttaa, ei välttämättä tarkoita sitä että on kateellinen. En ole todellakaan hyväosainen mitä rahaan tulee, varmaan voisin ollakin jos yrittäisin mutta ei kiinnosta. Eivät kaikki halua samoja asioita.

En nyt tiedä, miten tulkita tuota hymiötä, mutta kokeillaan.

Eli ei minua kiinnosta yhtään se, että jos joku ajelee hienolla autolla. Siinä vain tulee katseltua, että "perkeles kun on hieno auto!". Huvittavaa on se, että joka viikonloppu otetaan se isipappan hieno auto ja ajellaan sillä keskustan korttelia ympäri (joku voisi sanoa sen olevan jopa turhaa! :eek:) esittäen kaikille, että "katsokaa nyt kun mulla on pähee auto!".

Minun puolestani saavat tehdä sitä aivan rauhassa, ajanhan minäkin vanhempieni autoilla välillä. Minä en tosin ajele torin ympäri viikonloppuiltoina. Minä vain tiedustelin, että saako siitä jotain kiksejä, kasvattaako se patukkaa, vai mikä siinä on? ;)

[Edit] Ultimecia, olet idolini.

[Edit] Vielä Hippinakille, kyllä vanhemmilta löytyy yksi "hienompi" auto, mutta kun en näe mitään tarvetta käyttää sitä yllä kuvatulla tavalla. Itse asiassa ajelen mielummin perheen "kauppakassilla", jos joskus tarvitsee vanhempien autoja lainata. Enkä voi kyllä väittää etten joskus olisi kateellinen, nämä tilanteet ovat kuitenkin harvemmassa.

Minua taas vituttaa ainainen kateus-kortin vilauttaminen. Se, että joku asia vituttaa, ei välttämättä tarkoita sitä että on kateellinen. En ole todellakaan hyväosainen mitä rahaan tulee, varmaan voisin ollakin jos yrittäisin mutta ei kiinnosta. Eivät kaikki halua samoja asioita.

Amen.

Monen mielestä peeeniksen,yms venytystoiminta on monen mielestä typerää jos ei naurettavaa. Tunteet kohdistuvat henkilöön ei materiaan. Samojen mielestä pitäisi olla varmaan hirvittävän kateellinen jos joku kävelisi amberssonin kanssa käsi kädessä. Kateus on omaan elämäänsä tyytymättömien ihmisten toimintaa, ei enemmistön toimintamalli.

Näin kerrankin unta, jossa pääsin pumppaamaan jotain kireetä barely legal typyä ja just ku olin laukeamassa niin totesin tytölle "En mä voi, tänään on treenipäivä." Sit heräsin ja ensimmäinen ajatus oli että voi vitun urpo! :eek: Sen kerran ku saa, vaikkakin vaan unessa niin ei sitä treenin takia kesken jätetä perkele.. Paras tulla kyykky ja penkkienkat tänään tai en anna itselleni koskaan anteeksi :wall::D

No, voi olla että ymmärsin tekstin väärin, mutta itse sain kuvan tekstistä että taas jokin kateellinen katsoo kuinka toiset ajelevat hienolla autolla, jota itsellä ei ole.

Toisaalta kesäilta ja hieno ilma, miksi ei ajella avoautolla parin kaverin kanssa?

Jos haluaa ajella, niin onko Helsingin keskusta siihen paras paikka mielestäsi? Uudeltamaalta löytyy varmasti paljonkin rauhallisia ja kauniita paikkoja missä oikeasti cruisailla.

riippuu mistä tykkää. mun mielestä ei ole parempaa cruising paikkaa kuin helsingin keskusta. varsinkin kesäyönä kun on vähän porukkaa liikenteessä.

Kuka on sanonu että se Mersu on isipapan...?

Kuka on sanonu että se Mersu on isipapan...?

Ei kukaan, aika monta lottovoittajaa näköjään löytyy täältä päin. Aina sattuvat ilmestymään samaan aikaankin, aika jännää.

Kyllä se aika suurella todennäköisyydellä on isipapan auto, jos sen hinta lähempänä kuusinumeroista lukua kuin nelinumeroista lukua ja ratin takana on <20v jannu.

Mutta eipä tässä mitään, olen vain kateellinen, niinhän se aina meni?

[Edit] Ymmärrän mitä tarkoitat Hippinakki, ei tuossa ole mitään ihmeellistä. :)

[Edit] Kuinkahan moni mahtoi edes ymmärtää alkuperäisen viestini? Suosittelen lukemaan sen uudestaan..

Viimeksi muokattu:
[nelo];1599951 sanoi:
Ei kukaan, aika monta lottovoittajaa näköjään löytyy täältä päin. Aina sattuvat ilmestymään samaan aikaankin, aika jännää.

Kyllä se aika suurella todennäköisyydellä on isipapan auto, jos sen hinta lähempänä kuusinumeroista lukua kuin nelinumeroista lukua ja ratin takana on <20v jannu.

Mutta eipä tässä mitään, olen vain kateellinen, niinhän se aina meni?

[Edit] Ymmärrän mitä tarkoitat Hippinakki, ei tuossa ole mitään ihmeellistä. :)

no onko se sulta pois? tuollaiset kannattaa vaan ignorata jos ei tykkää tyyppien toimintatavoista. se, että kaverilla (tai sen isällä) on useempi nolla tiliotteessaan, ei oo keltään meistä pois. millään tavalla.

anna jätkien ajella rauhassa kun tuskin ovat mitään vääryyttä tehneet sua kohtaan?

Back
Ylös Bottom