Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä vittua :rolleyes: ? Olin sime rockia rakentamassa ja ainaki sinne me rakennettiin poliiseille omat teltat joissa sit poliisi hoiti tarkemmat tarkastukset. Sinne siviilipukuiset ja tavis poliisit kuskas porukkaa tarkastettavaksi ja kuulusteltavaksi ettei tarvi siinä väkijoukon keskellä tommosta alkaa säätään :jahas: . Enpä olis uskonu että Ruisrockissa ei muka tommosta oo osattu ottaa huomioon tai sitten poliisit on ollu ihan pihalla :eek:

Menee hermot meidän vastuumyyjän kanssa töissä.. Ilmottaa edellisyönä et "joo, ei nyt jaksakkaa tulla töihin et tehkää mun vuorot." Ja minähän en sinne mene, eka vapaapäivä kahteen viikkoon. Tehköön ite työnsä kerranki perkele...

Mä olen ollut suomen tullissa munasillaan. Vitun kiva lomaltapaluu kotimaahan.

Samma här. Ja useemman kerran. En mee sinne enää ikinä.

Mutta asiaan, ei sun ois Tove muutenkaan tarvinut suostua siihen riisuttamiseen kadulla. Oisit vaatinut että vie sut koppiin riisuttavaksi. Toki ymmärrän et tollanen tilanne tulee täysin yllättäen ja siinä voi vähän lamaantuakin. Mutta älä silti Ruisrockia syytä, poliiseissa se vika on. Harmi että Karpo jäi eläkkeelle...:D

Samma här. Ja useemman kerran. En mee sinne enää ikinä.

Mutta asiaan, ei sun ois Tove muutenkaan tarvinut suostua siihen riisuttamiseen kadulla. Oisit vaatinut että vie sut koppiin riisuttavaksi. Toki ymmärrän et tollanen tilanne tulee täysin yllättäen ja siinä voi vähän lamaantuakin. Mutta älä silti Ruisrockia syytä, poliiseissa se vika on. Harmi että Karpo jäi eläkkeelle...:D

Ja sit ois tullut syyte virkamiehen vastustamisesta.

Ite ajoin vähän aikaa sitten siilin yli. Olin ajamassa kotiin thainyrkkeilytreeneistä, jotka oli mun kunnolle niin kovat että oli taas laatta lentää treeneissä ja treenien jälkeen olin ihan mehut pois. Huomasin tiellä siilin ja yritin väistää, mutta se juoksi suoraan renkaan alle ja rusahti sinne. Vitutti niin paljon, että aloin melkeen itkemään.

Mie ajoin kerran oravan yli, vahingossa tietysti. Kylläpä ahisti, oon erittäin eläinrakas joten tuntui tosi pahalta vaikka sitä tilannetta ei oisi pystynyt mitenkään välttämään kun orava syöksyi alle niin viimemetreiltä.

Pyää =(

Mie ajoin kerran oravan yli, vahingossa tietysti. Kylläpä ahisti, oon erittäin eläinrakas joten tuntui tosi pahalta vaikka sitä tilannetta ei oisi pystynyt mitenkään välttämään kun orava syöksyi alle niin viimemetreiltä.

Pyää =(

Heitin toissailtana leivän puistoon linnuille ja aamulla, kun kävin koirien kanssa lenkillä niin siihen samassa paikassa oli kuolleena pikku varpunen. Mietin, et oliskohan se kuollut, jos en olis heittänyt sitä leipää siihen.. pyäähähää:itku:

Komennettiin riisuumaan alusvaatteisilleen ja se ämmäpoliisi taputteli kropan läpi.
Sen ymmärrän ja uskon että taputellaan vaatteiden päältä, jotta tiedetään onko vaatteiden alla jotain, mutta että läpsytteli alusvaatteisillaan olevan ihmisen paljaan ihon läpi...? Hmmm.

Oliko ne ees oikeita poliiseja :eek:

Eiköhän ne kuitenkin ollut. Aika usein tollasissa hommissa on siviilipoliisit asialla ja ne lähinnä vilauttaa sitä virkamerkkiään. Se tos vähän kyl ihmetyttää ettei ton sivummalle vienyt Tovea. Yleensä vievät jo senkin takia ettei kaikki muut heti näe että ketkä niitä poliiseja on.
Asiaa sivuten, viime vuonna RMJ:ssä seisoin vieressä kun poliisi teki valeoston ja lähti pois. Päästivät tän kyseisen jannun jatkamaan diilaamista ilmeisesti isomman kalan toivossa.

Tuskin. Yöksi olis varmaan päässyt putkaan. Jos poliisi käskee tehdä tyhmyyksiä, niin ei niihin kaikkiin tarvitse suostua. Yleensä vaan taitaa päästä helpommalla kun suostuu :rolleyes:

No niin. Putkaan ainakin tai kamarille tms jos ei muuta. Provoa ois ainakin tullut poliisien suunnasta. Noissa tilanteissa ois hyvä aina lätkästä kaverille kännykamera käteen ja sanoa että kuvaappas vähän tätä toimintaa todisteeks.

Niiltä feikkipoliiseilta haiskahtaa :| En usko meinaa hetkeekään, että Suomessa oikeat poliisit rupeis ketään riisumaan alusvaatteisiinsa tollai.

Niiltä feikkipoliiseilta haiskahtaa :| En usko meinaa hetkeekään, että Suomessa oikeat poliisit rupeis ketään riisumaan alusvaatteisiinsa tollai.

Siis meinaatko, että rokkiin on vaan joku pariskunta lähtenyt koiraansa ulkoiluttamaan ja nöyryyttämään ihmisiä? Ihan vaan omaksi iloksi.

Tuskin.

Oliko ne ees oikeita poliiseja :eek:

Olivat olleet poliiseja, tää selvis kun soitin Turun poliisin huumejaoston päällikölle. Kuten aikaisemmassa viestissäni sanoin, huumejaoston päällikkö selvittää asiaa.

Kuten Jakob arvasit tilanne oli niin absurdi ja lamaannuttava, että ei tullut mieleen kieltäytyä ruumiintarkastuksesta. Tuli jotenkin fiilis, että jos olisin kieltäytynyt niin istuisin edelleen SUPO:n maanalaisessa tyrmässä sähköruoska perseessä. Vähintään olisi tullut putkareissu ja syyte virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, käsittääkseni.

Sen ymmärrän ja uskon että taputellaan vaatteiden päältä, jotta tiedetään onko vaatteiden alla jotain, mutta että läpsytteli alusvaatteisillaan olevan ihmisen paljaan ihon läpi...? Hmmm.

Niin, olisin minäkin kuvitellut että jos kerran joutuu riisumaan niin siitä näkee jo silmämääräisesti onko kroppaan teipattu jotain sinne kuulumatonta. Olo oli todellakin kuin olisi joutunut lesbon raiskaamaksi. Julkisesti.

5 lääkäriä, 3 ortopedia ja 1 fysioterapeutti tutkinut nyt polviani. Toistaiseksi saatu aikaan:

- Glukosamiinia, pitkän vänkäämisen jälkeen. Onko yksityislääkäreillä nykyisin joku "reseptikatto" noiden suhteen, että koitetaan vältellä moisten määräämistä viimeiseen asti? Vai maksaako moista valmistamaton firma paremmin?
- Voltarenea
- "älä taita polviasi yli 30% enää ikinä, ei leikata niin kärsi lopun ikääsi"
- harjoitus- ja venyttelyohjeita

Viimeisimmät noista tänään aamulal fysioterapeutilla. No, joku tunti sieltä lähdön jälkeen (jossa siis tehtiin muutamia harjoituksia) alkoi yhä jatkuva kipu oikeassa polvessa, joka poistuu ainoastaan jos polveni "roikkuu", eli jalkapohja ei kosketa maata. Eli hyödyksi oli harjoitteet, taidan jättää tekemättä.

Positiivisena puolena on sanottava, että fysioterapeutti laittoi hetki takaperin sähköpostia oma-aloitteisesti, jossa kehoitti varailemaan aikaa ultraäänikuvauksiin, jonne olenkin ensi tiistaina viimein menossa.

Vähän on fiilis, että pääsen pyörätuoliin ennen kuin kukaan suostuu edes harkitsemaan tähystysleikkausta ajatuksena (josta olen TLPn jutut luettuani lähes kaikille maininnut jokaisella lääkärireissulla).

Oon mä pahempaakin poliisilta nähnyt.

Pyää =(
Sama täällä. Se vaan juoksi auton edestä. Ainoo lohtu oli, että kun menin varmistamaan, ettei orava jääny kitumaan niin sillä oli ikään kuin hymy huulilla. Sen viimenen ajatus oli ehkä ollu "Jes, mä ehdin!"

Back
Ylös Bottom