Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun neito johon ajattelin tutustua onkin kuulema vitunmoinen jakorasia jota kaikki on pannu saatana.:wall::wall:

Noni varma pillu siis. Anna palaa.

Käytännössä ongelma on se että elämässä ei ole _mitään_ sisältöä salin ja työn lisäksi. Työ nyt ei edes paranna elämän laatua, enkä sano että palkkatyön pitäisikään. Vapaa-ajalla en tapaa ketään, mitä nyt salilla. Enää en keksi mitä voisin tehdä asioiden muuttamiseksi. Nykyisenlainen elämä ei anna mitään.

Jeps, jos tuollaisesta suhteesta ei osaa lähteä niin vittuako siitä sitten täällä itkemään? Turhaan sitä omaa elämää moiseen tuhlaa.
kiitos suorista kommenteista, ihan oikeasti. ja tiedän, turhaa tänne itkeä. olo vain niin väsy päivällä, kun unta vajaa 5h yövuoron jälkeen. väsyneenä kiukuttaa kovasti. eihän sitä päätöstä voi muu tehdä kuin mä. noh, ma:na menen katsomaan yhtä asuntoa.. jotain positiivista ja edistystä tähän touhuun. (kovasti haluaisin oman asunnon, ei vuokralle meno kiinnosta. tuota asumisoikeusjuttuakin olen miettinyt, mutta vanhempi kaveri ei sitä suositellut. ei kyl kovin suuri asuntolainakaan kiinnosta.) jos/kun ero tulee, tiedän vain etten saa niitä lainaamiani rahoja takaisin. ellei sit avokin vanhemmat pelasta tuhlaajapoikaansa - taas:rolleyes:

Tämä neiti tekee nyt comebackin :D Ei vittuilemalla vaan kertomalla, mikä ketuttaa...

Siis asiaan. Nyt ei oikeeeeesti voi mua syyttää toimettomuudesta ton miehen metsästyksen suhteen, mutta ei oikeesti tältä planeetalta tunnu löytyvän mulle miestä! Turha haaveilla rivarikämpästä tai naimisiin menosta :(

Vituttaa, että oon niin kranttu ja vituttaa, et jos mä olisin sit jostain kiinnostunut, niin mitä todennäköisemmin se ei sit ole musta kiinnostunut tai se on varattu.

Ja VITTU jos Seiska päivää-toimittaja jaksat tästä kirjoittaa vielä jutun!

kiitos suorista kommenteista, ihan oikeasti. ja tiedän, turhaa tänne itkeä. olo vain niin väsy päivällä, kun unta vajaa 5h yövuoron jälkeen. väsyneenä kiukuttaa kovasti. eihän sitä päätöstä voi muu tehdä kuin mä. noh, ma:na menen katsomaan yhtä asuntoa.. jotain positiivista ja edistystä tähän touhuun. (kovasti haluaisin oman asunnon, ei vuokralle meno kiinnosta. tuota asumisoikeusjuttuakin olen miettinyt, mutta vanhempi kaveri ei sitä suositellut. ei kyl kovin suuri asuntolainakaan kiinnosta.) jos/kun ero tulee, tiedän vain etten saa niitä lainaamiani rahoja takaisin. ellei sit avokin vanhemmat pelasta tuhlaajapoikaansa - taas:rolleyes:
No mutta ei sinun siihen jätkään kannata enää yhtään enempää rahojasi upottaa. Mitä enemmän syydät rahojasi hänen laskuihinsa tms., niin sitä enemmän olet häviämässä rahallisesti, kun viimein pääset irti tuosta suhteesta.

Tarkoitukseni ei ollut sinua millään tavalla entisestään masentaa, mutta jos et tee jotain tuolle asialle, niin olet helposti jossain vaiheessa samassa jamassa, kuin oma äitisi on nyt isäsi kanssa. Hänen tilanteensa huonoutta olet palstalla voivotellut, mutta vaikutat silti itse olevan jäämässä lähes yhtä huonoon suhteeseen. Sitä vaan yritin tuolla vähän tylyllä kommentillani tuoda esille. Nyt vain tsemppiä tuohon omillesi lähtöön, sillä kyllä sinä ansaitset parempaa. Vuokrakämppä on ihan hyvä välivaihe siihen asti, kunnes pääset selvyyteen siitä, millaisen kämpän ihan oikeasti haluat.

Tämä neiti tekee nyt comebackin :D Ei vittuilemalla vaan kertomalla, mikä ketuttaa...

Siis asiaan. Nyt ei oikeeeeesti voi mua syyttää toimettomuudesta ton miehen metsästyksen suhteen, mutta ei oikeesti tältä planeetalta tunnu löytyvän mulle miestä! Turha haaveilla rivarikämpästä tai naimisiin menosta :(

Vituttaa, että oon niin kranttu ja vituttaa, et jos mä olisin sit jostain kiinnostunut, niin mitä todennäköisemmin se ei sit ole musta kiinnostunut tai se on varattu.

Oho!Tarkastajahan ampuu kovilla! Kerrohan vähän niistä sun kriteereistäsi tulevaa kumppaniasi kohtaan. En kirjoita Seiskaan.

Aika tyypillinen reaktio sinkkuihmiseltä joka on kyllästynyt olemaan sinkku. Nimim. samassa veneessä.

Itse oot herrasmies. :thumbs: Onnitteluni!

edit: Taitaa nämäkin asiat vähän salista ja salikulttuurista riippua. Elixiassa tai Satsilla ei kukaan päästele meheviä pieruja kaveria tervehtiäkseen, ainakaan bodypump/spinning/wellball/dodgeball-tunneilla.

Vituttaa nuo lasten hukkumiset eilen Esboossa. Miten on helvetti mahdollista, että vanhemmat eivät opeta lapsiaan uimaan? Ja sitten päästetään uimataidottomina vielä isoille uimarannoille? Niin turhia kuolemia ja täysin ennaltaehkäistävissä!!!:wall:

Koita näitä nettitreffisaittei. Mulle ainakin toimi. :)

Vituttaa nuo lasten hukkumiset eilen Esboossa. Miten on helvetti mahdollista, että vanhemmat eivät opeta lapsiaan uimaan? Ja sitten päästetään uimataidottomina vielä isoille uimarannoille? Niin turhia kuolemia ja täysin ennaltaehkäistävissä!!!:wall:

No jaa, muistan tapauksen kun kotikaupungissani hukkui 18-19-vuotias kilpauimari (!) ollessaan treenaamassa uimahallissa. Sairaskohtausta tai vastaavaa syytä onnettomuuteen ei löydetty. Veti vain vettä keuhkoon ja painui pohjaan. Käsittämättömiä ja karseita juttua tapahtuu eikä niille aina löydy syntipukkia sormella osoitettavaksi. Uimataitoisia aikuisiakin hukkuu jatkuvasti, sekä kännissä että selvänä.

Mutta periaatteessa joo, muakin vituttaa pikkulasten hukkumiset omassa pihassa, pihan viereiseen jokeen, järveen mökillä tms. Alle kouluikäinen ei muista mitään kieltoja sekuntia kauempaa ja juoksee suoraan veteen jos hetkeksikin kääntää selkänsä - jos siinä on senttikin vettä, siihen voi hukkua. Mutta kuka jaksaa kasvattaa lasta vuosikausia vahtimalla joka ikinen hetki käymättä koskaan vessassa, puhelimessa, hakemassa jotain tarpeellista tavaraa, vaihtamassa toisen lapsen vaippaa tai yhtään mitään? Niinpä.

Tuossa Vuosaaressakin ilmeisesti kuoli joku 8-vuotias. Meidän naapurissa on lippu puolitangossa ollut koko päivän, toiv. ei ollut sieltä. En kyllä tajua miten siihen rantsuun voi hukkua, vettä on ehkä polviin asti 100metriä rannasta.

No, kamalaa anyway. Oman lapsen kuolema on varmaan kamalinta mitä tässä maailmassa voisi tapahtua.

Ei jumalauta, on se nyt vähän vitun urpoa muuallakin. Eri asia jos autotallissa penkkaa. Kiva tehdä jotain vetoakin jos ohikulkiessa joku vaan kylmästi pöräyttää.

Itse oot herrasmies. :thumbs: Onnitteluni!

Niin, jos herrasmiehen määritelmä on se, ettei piereskele tahallaan julkisella paikalla, niin aika moni on.

Kuseekohan nämä kovat pierumiehet sen HC-salinsa nurkkiin? Mitä sitä turhaa pidättelemään jos on hätä, antaa tulla vaan, jos se jotain ämmää haittaa niin se voi lähteä spinningiin samantein.

offtopic:

dodgeball-tunneilla.

Eikö dodgeball ole polttopallo? Ei kai siinä tunteja pidetä?

Luulisi, että miellyttävän näköiselle, alle 30-vuotiaalle, koulutetulle ja itsenäiselle naiselle olisi ottajia. Sopivan löytämisessä on eduksi, että tietää mitä etsii.

Siis ihan oikeasti: Miesten hedelmällinen ikä on paljon pidempi kuin naisten, joten hedelmällisessä iässä oleville naisille on valtava kysyntä. Jos tietää mitä haluaa ja vihjaisee tuttavapiirissä tai pistää treffipalstalle hyvän ilmoituksen, saa varmasti massoittain vastauksia. Toinen juttu on, kelpaako kukaan tarjokas.

Oho, sori kun kommentoin, mutta en tiedä, mikä pakko on saada edes joku mies/nainen kumppanikseen? Joutuu vaan kusetetuksi.

Kokemuksia ei voi sanoa muuaalta, kuin peruskouluajalta ja sitähän se on, että luokan luuseri on ihastunut johonkin tiukkapersehuoraan ja sitten kaikki muut kusettaa siitä ihan viimeisetkin mehut pois. Miksei samaa voisi käydä tuolla ihan "oikeassa elämässä"?

Tosin jos olet nainen ja perushyvännäköinen, onnea. Miehetkin osaa kusettaa, mutta kyllä on mahdollista löytää semmoinen perusukkeli jostain, jos on ihan pakko joku saada.

Toistan saman viestin tähän ja totean, että miksi siis on ihan pakko joku saada? Ai että ei tunne itseään huonommaksi kuin kanssaihmiset?

Toisekseen hyvännäköiset naiset/tytöt pyörittelee aina helpommin jotain heikkoitsetuntoista miestä.

Kokemuksia ei voi sanoa muuaalta, kuin peruskouluajalta ja sitähän se on, että luokan luuseri on ihastunut johonkin tiukkapersehuoraan ja sitten kaikki muut kusettaa siitä ihan viimeisetkin mehut pois. Miksei samaa voisi käydä tuolla ihan "oikeassa elämässä"?

Se, että sinun ajatus- ja tunnekapasiteettisi on jäänyt peruskoulutasolle ei tarkoita sitä, että kaikkien muidenkin on.

Penska sanoi:
Toistan saman viestin tähän ja totean, että miksi siis on ihan pakko joku saada? Ai että ei tunne itseään huonommaksi kuin kanssaihmiset?

Ihan yhtä typerää kuin pakonomainen kumppanin haluaminen on kumppanin pakonomainen välttäminen. Siinä vaiheessa kun itse kykenet rakastamaan ilman jatkuvia ajatuksia pyörittelemisestä ja petkuttamisesta, alkaa varmaan kiinnostaa jakaa se tunne jonkun kanssa. Ei siis kenen tahansa.

Penska sanoi:
Toisekseen hyvännäköiset naiset/tytöt pyörittelee aina helpommin jotain heikkoitsetuntoista miestä.

Ei se vain tuohon suuntaan toimi, eikä vain hyvännäköisten kanssa. Ihmisillä on myös erilaisia makuja. Harvinaisen ääliömäinen postaus sinulta kaiken kaikkiaan, oli sitten provoa eli ei. Osuva nimimerkki, ei voi muuta sanoa.

Back
Ylös Bottom