Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aylahin ja Tyttelin tilanteisiin en voi omaani verrata, mutta silti pakko avautua. Nimittäin yöt ovat minulle edelleen ongelma. Karmeita pelkotiloja ja harhoja lähes joka yö. Alkoholia tms. huumeita en käytä. Sellaisia aistiharjoja vaan mihin herään ja huutelen tai höpötän.

Tyttökaverini vieressä nukkuessa ongelmia on harvemmin, mutta yksin nukkuessa herään lähes poikkeuksetta joka yö.

Viimeisin herätys oli se, kun olin näkevinäni kattolampussa roikkumassa naisten rintoja ja ne ampuivat minua luodeilla. Sitähän sitten täytyi yöllä selvittää, että onko siellä mitään.

Ei viittisi mitään unilääkkeitäkään syödä. Joku noissa öissä vaan pelottaa.

Mistä näkis jotain osviittaa, mitä eri alojen (korkea)kouluihin sisäänpääsyyn vaaditaan? Ei kelpaa, että koulujen sivuilta, ku en tiiä kouluja

Edit: oho. meni väärään ketjuun...:nolo:

Vittu, ku vituttaa tällanen, että menee väärään ketjuun!!:curs:

ei helvetti miten pelottava kokemus aikaisemmin tässä, kun kovan ryyppäämisen jälkeen sammuin kylpyammeeseen ja jätin veden päälle. Kun havahduin, vesi lainehti lattialla ja mä olin pinnan alla hukkumassa. Onneks älysin ponnahtaa ylös siitä ja yskiä vedet pihalle.

Olis ollu aika nolo loppu mun stoorille...

Seinänaapuri pani aamuyöstä kaksi tuntia sellaisella rytkeellä, että omakin sänkyni natisi. Vittu, että vitutti kuunnella ja olikin pakko laittaa mp3 soimaan korviin. Toivottavasti nyt pani edes naista, mies kun itse on.

Ärsyttää suunnattomasti odottaa vielä 6kk intin alkamista.. Osa kavereista lähtee nyt jo suorittamaan sitä pois tieltä, itse joutuu vääntämään paskaa duunia sen 6kk vielä. Ja sitten nämä kaverit saavat "puolen vuoden etumatkan", kun pääsevät pois..

Irvileuoille tiedoksi, en ole sotahullu, haluan vain intin pois alta mahdollisimman nopeasti, että pääsee eteenpäin tässäkin elämässä.

Keuhkoputkentulehdus vituttaa jonkisenkin ja ehkä, kun tuli täyteen 34 v.

Ärsyttää suunnattomasti odottaa vielä 6kk intin alkamista.. Osa kavereista lähtee nyt jo suorittamaan sitä pois tieltä, itse joutuu vääntämään paskaa duunia sen 6kk vielä. Ja sitten nämä kaverit saavat "puolen vuoden etumatkan", kun pääsevät pois..

Irvileuoille tiedoksi, en ole sotahullu, haluan vain intin pois alta mahdollisimman nopeasti, että pääsee eteenpäin tässäkin elämässä.
Mihis menet?

Itsellä tuo tammikuussa Parolassa. Vain kaksi kaveria menee jo heinäkuussa ja muut sitten 6kk jälkeen.. Ja kyllä. Kyllä se v*tuttaa

Mihis menet?

Itsellä tuo tammikuussa Parolassa. Vain kaksi kaveria menee jo heinäkuussa ja muut sitten 6kk jälkeen.. Ja kyllä. Kyllä se v*tuttaa

Upinniemeen (ei laivastoon). Nättiä, kun ne loputkin kaverit, jotka aloittavat samaan aikaan, pääsivät kaikki Säkylään. Voi saatana..

Ei ehkä ihan oikea asia tähän topicciin mutta sinne päin

Olin meidän salilla joka on liikuntahallin yhteydessä ja siinä hallin puolella oli koulun liikunta tunti, jossa hyppäsivät korkeutta. No yksi toinen tyyppi joka oli salilla samaan aikaan päätti mennä näyttämään miten hypätään korkeutta tiikerityylillä siis kädet edellä.No se meni hyvin se hyppäsi melkoisen kovan tuloksen. Ite sitten hirveä uho päällä jotta pääsen minäki tosta riman yli ja vielä kevyesti. No en muista pääsinkö riman yli mutta alas tulin niskoilleni ja oma polvi pamahti pärstään niin että korvissa soi. Hyvin irtosi veret nenästä ja vähän aikaa piti ottaa lukua pukuhuoneen lattialla. Sitten eikun takaisin salille ojentajia reenaamaan. Huvittavan näköstä ainakin paikalla olijoiden mielestä kun poika painaa sarjaa pyyhkii vähänväliä verta nenästä. Sen samaan aikaan salilla olleen kaverin nauru ei loppunu ihan heti repes aika totaallisesti ja sain lisänimen itsensätyrmääjä. Olipas hauskaa selitellä tapahtunut loka ikiselle vastaan tulijalle.

Mä oon seonnu. Musta on tullu yks helvetin tunneruisku, pienetkin asiat saa mut hakkaamaan päätä seinään/parkumaan. Ei todellakaan ole normaalia käytöstä mulle. Töissä on just nyt helvetin raskasta, eikä hommia ehdi tehdä niin hyvin kuin haluaisi. Uus kämppä pitäis ettiä, kun tää vanha on putkiremontissa... Lisäks oon todennu, että oon ihan väärässä ammatissa. Jos mä yritän tehdä näitä hommia eläkkeelle asti, niin oon pian itte lepositeissä litkimässä mansikanmakuista diapam -mikstuuraa.... Ihmisen fysiologia/lääkehoito/sairaudet kiinnostaa, palkaton ylityö ja tauottomat työpäivät alimiehityksellä ei (kyseessä siis sairaanhoitajan ammatti, jos jäi epäselväksi).

Kerrotko tarkemmin tuosta palkattomasta ylityöstä? Ihan kaikkeen ei tarvitse tuossakaan ammatissa suostua..
Multa ehkä hieman vääristävä kommentti, mutta käytännössä se tarkoittaa sitä, että esim. iltavuorolaisten raportin venyessä yli aamuvuorolaisten työajan, on jäätävä osastolle odottamaan raportin päättymistä. (Raportti päästään lähes aina aloittamaan myöhässä, sillä lähes aina työvuorosta puuttuu vähintään 2 työntekijää). Periaatteessa ylimenneen ajan saa ottaa lyhennyksenä jonakin toisena päivänä, mutta kun tämä on melkein jokapäiväistä, niin ei ole pahemmin päiviä joista lyhennyksen ottaa. Ja vaikka ylityöaika merkitään tuntilistoihin, työtunteja tulee niin paljon, että ylityöajan palkasta menee käytännössä lähemmäs puolet veroa -joten ylityö on käytännössä palkatonta, periaatteessa ei. Ja kun kyseessä on sairaat ihmiset, niin ei oikein anna luonto myöden vain todeta että "tämä tyttö lähti nyt, nähdään huomenna jos ootte vielä elossa!". Omakohtainen ratkaisuni tähän on alan vaihto, kunhan saan päätettyä haenko lääkikseen vai farmaseutiksi.

Kämppis. Mukava mies, mutta miksi helvetissä se pitää _taas_ jotain vitun bileitä koko sunnuntaipäivän (ei haittaa ees) ja puolen yötä (haittaa perkeleesti, kun mun pitäisi olla kohta unessa jo).

Salikomedian ja salihämmästyksen välimuoto. Sopii siis tähän.

Tein reenin jälkeen peppureijän supistuksia peilin edessä. (Siis syviä vatsoja ja vaatteet päällä :rolleyes:). Paikkana sellainen erillinen venyttelyhuone. Olin yksin ja paikalle intoili joku nuori nainen. Tuli jo huoneeseen ja katseli paikkoja. Huomasi minut, katsoi touhuani ja juoksi pois.:( Ja kaikki tämä peppureikäni takia. Toivottavasti. Ei ihmisiä Herranjestas tarvitse pelätä!

Back
Ylös Bottom