Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

LOL mikä avautuminen :D

Mut joo. Ärsyttää ku meil on duunis niin kiire. Koko kevään odottanut, et jossain vaiheessa hiljenee, mut taitaa olla turha toivo. Tai ehkä ne viikot, jotka oon lomalla, on sit hiljaisia... :rolleyes: Eikä toi kiire ees oo tässä sopassa se pahiten hiertävä asia, vaan eräs ihminen, joka ei osaa käsitellä stressiään. Kiva kuunnella about koko ajan jotain tiuskimista ja mussutusta ihan turhasta!!!! :curs: Tai mistä mä tiiän, jos se vihaa mua ja on siks niin tyly :D Tähän kaikkeen kun lisää vielä pienet erimielisyydet palkasta, niin ei suju.

Vituttaa se, että itteä vituttaa, kun jotkut tekee salilla reenit päin sitä itteään. Mitä se mulle kuuluu vaikka penkki tehdään vaaksan verran rinnasta jne. Se on reenaajan oma asia, mutta silti vaan se jollain tavalla kyrsii vaikka ittelle uskottelee ettei sillä ole mitään väliä. Onko se jotain ihmeellistä kateutta vai sitä, että kun mukamas itte osaa tehdä oikein niin muidenkin pitää tehdä oikein. Ja tämä niin kuninkaallisella salilla kuin Tampereen Fressillä, joka on vielä jollain tavalla naisten salin maineessa.

nyt on naapurinmummon hyvin lähellä poistua väestörekisteristä..
saatanan vaihdevuotinen kanttura rupeaa ajamaan nurmikkoa klo:7.
mitäpä luulette herääkö rivitalossa siihen kun naapuri rupee ajaa nurmikkoa?
Herää!!
mulla on vapaapäivä ja olis ehkä ollut kiva nukkuakkin joskus kunnolla!
toivottavasti ei mee tänpäivän kyykytkin yhtä päin vittua!

aijoo nyt on vielä sadesää että nurmikkokin on märkä niin sitä ei todellakaan kukaan normi ihminen menis ajamaan!

Vittu kurkku ja joku uusi hammas taas kipeinä. Ensin satut puremaan sillä hampaalla ja sitten nielaiset mössön. Auts. Kummatkin lähes yhtä kivaa, kuin lyötäisiin vasaralla vittu päähän.

Number two, liittyy edelliseen: kesälomalla viimeisen kuukauden ajan koko ajan jotain esteitä treenille. Mieluusti elän elämää myös muiden asioiden ympärillä, kuin treenipäivien. Aina voi pitää yhden välipäivän lisää etc. mutta kun kierto menee vituiksi ja treenit alkaa mennä randomeiksi. Tyyliin viime jalkatreenistä vissiin 1½ vko ja nyt sitten ollaan huomenna jo saatana kolmatta päivää kipeänä. Kun meno on jotain tuommoista, niin missä vaiheessa luulette, että mave tai kyykky sarjapainoja nostetaan?

Ja numero kolme on jo sitä perinteistä: kun normaalisuomalainen nauttii siitä, kun saa vaikka istua perseellään koko päivän ja pelata nettiräiskintää tai ulkoilla tai ihan mitä vaan, niin itsellä koko ajan vaan mielessä, että helvetti mikä luuseri olen kun nyhjötän kotona päivästä toiseen, vaikka nyt juuri pitäisi nauttia lomasta, mutta ei. Tekemättömät työt ja keskeenjäänet personal projektit vaan mielessä. Voi huoh.

Ideana siis se, että perse ei tietysti nouse penkistä tekemään niitä hommia, vaan mieluummin tuhlaan päivän istuen sohvalla.

Mielelläni aloitan koulun 1½ kk:n päästä. Vaikka siellä käynti on vain muka-järkevä tapa käyttää päivästä kolmannes, vaikka oikeasti siellä annetaan propagandaa ja tehdään ihmisistä kansan virran mukana kulkevia "mallikansalaisia" (robotteja) ja palkitaan niitä viellä lukuvuoden lopulla stipendillä. Pakko olla joku, johon keskittyä, sillä en oikeasti tiedä, mitä tehdä, jos olisi oikeasti tyyliin "kags viikkoo kouluu ja loput lomaa ihq, toivottavasti ei tarvii tehä töitä" niinkuin monet teini-ikäiset tuuppaavat marisemaan, jos joutuu hieman töitä tekemään koulussa. "Hei emmä haluu, sillä jos mä hölmöilen jotain ja vejän jotain turpaan ja hajotan viisi autoo, niin ei käy muuta, kuin että sosiaalitantta tulee sanomaan: Ei noin saisi tehdä, pikku-Juuso". Valitettavasti tuommoisia hyyssi-yhteiskunnan juttuja hyödynnetään koulussa nykyään tod. näköisesti useinkin.

Kauppojen asiakkaat.

Kuvitteletteko tosiaan, että voitte rellestää kaupoissa kuin kotonanne? Luuletteko, että se on meistä kaupan työntekijöistä kivaa siivota teidän käytettyjä nenäliinojanne koreista, tiskeiltä, maasta ja ruokien joukosta? Luuletteko, että on oikein/reilua jättää ne kärryt sinne parkiruutujen väliin haittaamaan seuraavia parkkeeraajia? Ja luuletteko tosiaan, että työntekijöille voi ja pitää avautua joka vitun ongelmasta surkeassa elämässänne? EI KIINNOSTA!

Ja voin lyödä vetoa, ettette käyttäydy vastaavasti esimerkiksi pankissa. Menkää itseenne apinat tai hakekaa itse ruokanne jostain indokiinasta.

Edit. Pakko avautua täällä, kun töissä pitää vain hymyille teille apinoille ja pitää suunsa kiinni.

Vituttaa kesä. Tai kesähän on ihan kiva, mutta vituttaa viettää kesää lähinnä odotellen että kesä loppuis. Vituttaa kun tuntuu suurimman osan ajasta ettei oo mitään pointtia missään mitä tekee, eikä juurikaan kiinnosta tehdä oikein mitään. Arki iski kuin sukallinen kylmää kaurapuuroa.

Vituttaa Hesarin verkkosivuston moderointi. Sen kerran kun jotain sinne kommentoin (ja samalla hieman piikettelen kyseistä lehteä) niin kyseinen oligopolistinen mediakonglomeraatti ei suostu julkaisemaan kirjoitustani. Haistakoon pitkän paskan. No, onneksi en tilaa kyseistä lehteä vaan luen digiversiota kaverin tunnareilla! HAHAHAHAA!

Harmittaa kun vetää aina salin jälkeen kauheen satsin mättöä, tänään meni pussi täysjyvänuudeleita ja 400grammaa paistijauhelihaa. Päälle ketsuppia niin keleesti ja kyytipojaksi vettä. Kai tosta prodea saa, mutta eiks vähempikin riittäisi. Tun idiootti<<.

Vituttaa. Ihan vitun kipeä kurkku saa pinnan kireelle, kun nieleminenkin on saatanan kivuliasta..
Noh onneks rahka sentään uppoa moitteitta. Tän lisäks yskittää ihan pirusti ja korvaontelot on helvetin kipeet. ARGH :curs: Kun ei edes salille pääse tässä kunnossa..
Toisaalta en edes muista milloin viimeksi mua on vaivannut joku tauti, joten ei pidä suuttua liikaa :rolleyes:

Ei vituta yhtään, mutta hävettää senkin edestä... Olin tänään duunissa ja katsoin että sellainen isokokoinen kaveri menee naisten vessaan. Minä tietysti perässä, huudan kaverille "Herra hei, tuus vittuun sieltä.. se on naisten vessa. Herra kääntyy ympäri ja huomaan että se oli kuin olikin harvinaisen miesmäinen nainen. Harvoin noissa hommissa olen sanattomaksi jäänyt, mutta nyt oli sellainen hetki kun katseet kohtasivat ja tajusin tilanteen mitä möläytin, loppui sanat kesken ja menin narikan nurkkaan häpeämään. Katseemme eivät kohdanneet enää myöhemmin samana iltana...

Onneks se muija ei hakannut minua...

Ei vituta yhtään, mutta hävettää senkin edestä... Olin tänään duunissa ja katsoin että sellainen isokokoinen kaveri menee naisten vessaan. Minä tietysti perässä, huudan kaverille "Herra hei, tuus vittuun sieltä.. se on naisten vessa. Herra kääntyy ympäri ja huomaan että se oli kuin olikin harvinaisen miesmäinen nainen. Harvoin noissa hommissa olen sanattomaksi jäänyt, mutta nyt oli sellainen hetki kun katseet kohtasivat ja tajusin tilanteen mitä möläytin, loppui sanat kesken ja menin narikan nurkkaan häpeämään. Katseemme eivät kohdanneet enää myöhemmin samana iltana...

Onneks se muija ei hakannut minua...

Ei saatana että revin naamat tälle :lol2: :D . Ehkä parempi mennä vielä lukeen pari kymmentä sivua kirjotuksia varten ja sit unelle :D

Harmittaa kun vetää aina salin jälkeen kauheen satsin mättöä, tänään meni pussi täysjyvänuudeleita ja 400grammaa paistijauhelihaa. Päälle ketsuppia niin keleesti ja kyytipojaksi vettä. Kai tosta prodea saa, mutta eiks vähempikin riittäisi. Tun idiootti<<.
:confused:

vitunvittu. ekaks luvataan asumistuet, joten teen vuokrasopimuksen. sitten sanotaankin että hakemuksesi on evätty. Vitunvitunvittu
Työttömän arki on ihanaa.

Teloin jalkani sitten lahjakkaasti pari päivää ennen lähtöä. Eikö se nyt muutenkin ole tarpeeksi raskas reissu ilman tämmöistäkin... :(
Mutta sama tuo. Vaikka kontata pitäisi... :curs:

Back
Ylös Bottom