Paska sää, ei tekemistä-->vituttaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä toi kiire ees oo tässä sopassa se pahiten hiertävä asia, vaan eräs ihminen, joka ei osaa käsitellä stressiään. Kiva kuunnella about koko ajan jotain tiuskimista ja mussutusta ihan turhasta!!!! :curs: Tai mistä mä tiiän, jos se vihaa mua ja on siks niin tyly :D Tähän kaikkeen kun lisää vielä pienet erimielisyydet palkasta, niin ei suju.
Ei vituta yhtään, mutta hävettää senkin edestä... Olin tänään duunissa ja katsoin että sellainen isokokoinen kaveri menee naisten vessaan. Minä tietysti perässä, huudan kaverille "Herra hei, tuus vittuun sieltä.. se on naisten vessa. Herra kääntyy ympäri ja huomaan että se oli kuin olikin harvinaisen miesmäinen nainen. Harvoin noissa hommissa olen sanattomaksi jäänyt, mutta nyt oli sellainen hetki kun katseet kohtasivat ja tajusin tilanteen mitä möläytin, loppui sanat kesken ja menin narikan nurkkaan häpeämään. Katseemme eivät kohdanneet enää myöhemmin samana iltana...
Onneks se muija ei hakannut minua...
Harmittaa kun vetää aina salin jälkeen kauheen satsin mättöä, tänään meni pussi täysjyvänuudeleita ja 400grammaa paistijauhelihaa. Päälle ketsuppia niin keleesti ja kyytipojaksi vettä. Kai tosta prodea saa, mutta eiks vähempikin riittäisi. Tun idiootti<<.

postsalitrauma