Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olet aivan oikeassa mielikuvinesi. Kyllä siellä pannaan täydellä teholla kaikkiin koloihin. Niin, että telttakankaat pöllyävät. Kumi käryää ja eritteet vaihtavat omistajaa.

Mutta onko tuolla sitten loppujen lopuksi merkitystä, kun kumppanisi on uskollinen? Toki olen asiassa ulkopuolinen, mutta noin ajattelisin lähtökohtaisesti.

Täytyy muistaa, että teot punnitsevat aina totuuden. Harvoin päinvastoin.

Ei sil olekaa merkitystä varmaan, se vaan pistää mielikuvituksen laukkaa 1000x lujempaa enkä vaan voi sille mitään.. Joitain asioita on vaikee selittää, ne vaan pistää vituttaa itteä. Olis kiva olla rauhallisin mielin, mutten osaa olla. blabla..

Supervittumaisen työpäivän jälkeen ajattelin mennä salille purkamaan agressioita tekemällä pari reipasta kyykky sarjaa: sali meni kii just nenän edestä!!!! Siispä menin kauppaan ja ostin kaljaa:kippis1: noh, kait sekin toimii yhtälailla:rock:

Liian monta siltaa taas polttanut mennessään. Mitään ei tunnu voivan tehdä oikein. Vois vaikka kadota.

Tämä ei nyt salille liity mut olin tossa yks ilta kaverilla ja jotenki sit tuli puheeks et olin juonu parit raa'at kananmunat ni kaveri kysy et oleks johonki kisoihin menos vai miks vedät raakana:D

Tämä ei nyt salille liity mut olin tossa yks ilta kaverilla ja jotenki sit tuli puheeks et olin juonu parit raa'at kananmunat ni kaveri kysy et oleks johonki kisoihin menos vai miks vedät raakana:D

Nää on näitä parhaimpia :lol2:

Mieli on aika maassa kun loukkaantumisen takia joudun varmaankin jättämään juuri saamani hyvän työpaikan. Minulla ei ollut vakuutusta joten maksan kaikki lääkäri sunmuut kulut omasta pussistani, vaikka en edes saa mistään rahaa seuraavan puolen vuoden aikana. Vaikka kuinka koitan ajatella positiivisesti, mielessä väkisinkin pyörii ajatuksia: Pystynkö koskaa enää kävelemään ilman tukia ja keppejä, voinko koskaan enää jatkaa saliharrastusta joka on mielenterveydelleni elinehto. Olen täysin toisen ihmisen jaksamisen ja avustuksen varassa, edes suihkussa en kykene käymään ilman apua. Jaksaako tämä minulle tärkeä henkilö tällaista taakka kuukausitolkulla. Kovasti analyyttisenä kun mietin ja pohdin näitä ja monia muita vaikeita asioita, vaikea masennus puskee väkisinkin päälle, ja joudun tietosesti tappelemaan itseni kanssa jokaikinen hetki. Joudun varomaan etten kiukuttele liikaa ihmiselle joka tahtoo vain parastani. Joudun tappelemaan jaksamisen kanssa, kun puolet minusta tahtoo vain luovuttaa ja toinen puolisko ei tiedä mitä haluaa. Välit sukulaisiin on katkastu kauan sitten, kavereita ei juuri ole, varsinkaan ketään jolle voisin vuodattaa katkeria tunteitani. Joo elämä ei ole helppoa, tiedän... olen ilmeisesti vain liian heikko kestämään kohtalon minulle varaamia oikkuja. Vuodatus loppuu.

Mieli on aika maassa kun loukkaantumisen takia...

Voi vittu. Veti mielen matalaksi.:( Jätän jeesustelun väliin, mutta totean, että jos ei kavereita ole, niin kirjoittele ainakin vaikkapa sitten tänne. Kyllä täältä joku potkii eteenpäin, tai pitää vain pystyssä. Siunausta sulle ja ole vahva.

Voi vittu. Veti mielen matalaksi.:( Jätän jeesustelun väliin, mutta totean, että jos ei kavereita ole, niin kirjoittele ainakin vaikkapa sitten tänne. Kyllä täältä joku potkii eteenpäin, tai pitää vain pystyssä. Siunausta sulle ja ole vahva.

thanks
Joo no kirjottelen sen minkä jaksan, ilman vahvaa lääkepöhnää tirauttaisin varmaan pari kyyneltäki. Vaimoke tos päivällä viimeks kehu kuinka hyvin jaksan, valittamatta pätkääkään. Voi kuinka tekiskin mieli kertoa kuinka paha olo on psyykkisesti, mutta tiedän kuinka raskasta tämä on hänelle. Täyden työpäivän päätteeks joutuu vielä autteleen mua kaikissa normaaleissa päiväaskareissa, jotka muuten ovat minulle lähes jollei täysin mahdottomia. Olisi liikaa hänenkin jaksamiselle, jos vielä ammentaisin hänestä voimaa jaksamiseen. Eli katotaan päivä kerrallaan...

thanks
Joo no kirjottelen sen minkä jaksan, ilman vahvaa lääkepöhnää tirauttaisin varmaan pari kyyneltäki. Vaimoke tos päivällä viimeks kehu kuinka hyvin jaksan, valittamatta pätkääkään. Voi kuinka tekiskin mieli kertoa kuinka paha olo on psyykkisesti, mutta tiedän kuinka raskasta tämä on hänelle. Täyden työpäivän päätteeks joutuu vielä autteleen mua kaikissa normaaleissa päiväaskareissa, jotka muuten ovat minulle lähes jollei täysin mahdottomia. Olisi liikaa hänenkin jaksamiselle, jos vielä ammentaisin hänestä voimaa jaksamiseen. Eli katotaan päivä kerrallaan...

Tsemppiä sulle sekä vaimokkeelle!! Toivotaan että juhannus tekisi taikojaan ja potkisi elämää oikeaan suuntaan.

Niinkuin eräs suomalainen iskelmä sanoo: Kun tulee huonoja aikoja lupaan sen, että tulee myös hyviäkin...

Se että välillä liikenteessä tuppaa olemaan hyvin lyhyt pinna. Ajelen 40km/h alueella, kolmion takaa tulee auto ja näyttää että tulee kylkeen kun kuski ei meinaa millään pysähtyä ja katsookin ihan eri suuntaan, tööttään ja keskari nousee ennen kuin ehdin edes tajuta että se nousi.
Tuosta pitäis päästä eroon ennen kuin siitä tulee tapa, vuoden sisällä tullu tota joku viitisen kertaa harrastettua erinäisissä tilanteissa.

Huomasin just että autoni on varastettu tuosta kerrostalon pihasta. :curs:

Nordea on järjestänyt juhannusyllätyksen. Kaikki kolme korttia lopetettu.. Reissuun 20min päästä ja ei ole käteistä.. Tiistaina vaihtuu pankki.

Saabista pakoputki poikki ja Alkossa ei ollut Ardbegia, piti ostaa Bowmore. :curs:

Back
Ylös Bottom