Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma vika, mitäs muutit siihen. ;)
Olet aivan oikeassa mielikuvinesi. Kyllä siellä pannaan täydellä teholla kaikkiin koloihin. Niin, että telttakankaat pöllyävät. Kumi käryää ja eritteet vaihtavat omistajaa.
Mutta onko tuolla sitten loppujen lopuksi merkitystä, kun kumppanisi on uskollinen? Toki olen asiassa ulkopuolinen, mutta noin ajattelisin lähtökohtaisesti.
Täytyy muistaa, että teot punnitsevat aina totuuden. Harvoin päinvastoin.
Tällä kertaa vituttaa ihan oikeasti:
-Juhannus kotona.
Tämä ei nyt salille liity mut olin tossa yks ilta kaverilla ja jotenki sit tuli puheeks et olin juonu parit raa'at kananmunat ni kaveri kysy et oleks johonki kisoihin menos vai miks vedät raakana:D
Bump. No ei ole ekaa kertaa kun vietetään yksin..
Mieli on aika maassa kun loukkaantumisen takia...
Voi vittu. Veti mielen matalaksi.:( Jätän jeesustelun väliin, mutta totean, että jos ei kavereita ole, niin kirjoittele ainakin vaikkapa sitten tänne. Kyllä täältä joku potkii eteenpäin, tai pitää vain pystyssä. Siunausta sulle ja ole vahva.
thanks
Joo no kirjottelen sen minkä jaksan, ilman vahvaa lääkepöhnää tirauttaisin varmaan pari kyyneltäki. Vaimoke tos päivällä viimeks kehu kuinka hyvin jaksan, valittamatta pätkääkään. Voi kuinka tekiskin mieli kertoa kuinka paha olo on psyykkisesti, mutta tiedän kuinka raskasta tämä on hänelle. Täyden työpäivän päätteeks joutuu vielä autteleen mua kaikissa normaaleissa päiväaskareissa, jotka muuten ovat minulle lähes jollei täysin mahdottomia. Olisi liikaa hänenkin jaksamiselle, jos vielä ammentaisin hänestä voimaa jaksamiseen. Eli katotaan päivä kerrallaan...
Mitäs viitsu on käynyt?
Bump. No ei ole ekaa kertaa kun vietetään yksin..