Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilastotappioita. Mulla on nettipankissa maksamisen nopeuttamiseksi tallennettuna Helsingin kaupunki, Pysäköinninvalvoja 800017-903330. Saiskohan tuonne vakioidun viitteen samalla tavalla kuin Visa-laskussa? :Dparkkisakot :jahas: :wall:
Niin mäkin. Siinäpä vasta salikomediaa.Kävin taas salilla.
Repes tossa vähän aikaa sitten housut salilla. Ja sali oli harvinaisen täynnä, paikalla myös vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tein pari kovaa sarjaa ja juoksin sitten metsien kautta kotiin.
jos tulee noista kaikista sakot, niin ei vittu.. siin tulee muutama tonni.. voivoivoi vittujen vittu.Vituttaa muuan "lojaali" ystävä..
.
Valoitapa vähän, että mikä tuossa ex-lojaalissa ystävässä sitten vituttaa?Tuuviksella ollut viesteistä päätellen melkoisen vittumainen, mutta raskas viikko.Valoitapa vähän, että mikä tuossa ex-lojaalissa ystävässä sitten vituttaa?
Mistäpä sitä aloittais..
Eipä tuo nyt sekava ollut. Selkeä pikemminkin. Kyllä todellakin on keskustelujen paikka. Itse mietin ystävyyssuhteitani aina sellaiselta kantilta, että onko minulla tuolle kaverillen annettavaa ja onko hänellä minulle? Jos näyttää, että ei voi kertakaikkiaan auttaa, niin silloin se on sela ví. Kyllä kaveruus rakentuu aina kahden ihmisen ympärille. Tandemin polkeminen on vittumaista, jos toinen löysäilee takapolkimissa. Vaikka pääsisikin jossain vaiheessa perille.
parkkisakot :jahas: :wall:
Ripuli. Hanuri soi koko yön ja nyt on perse hellänä.
Sori, paska juttu.
Mitä suotta anteeksi pyytelemään, aiheeseenhan tuo liittyy.
Niin siis: Olen tilanteestasi pahoillani, ei ole mukavata tuollainen jatkuva paskantaminen = sori, paska juttu.