Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

parkkisakot :jahas: :wall:
Tilastotappioita. Mulla on nettipankissa maksamisen nopeuttamiseksi tallennettuna Helsingin kaupunki, Pysäköinninvalvoja 800017-903330. Saiskohan tuonne vakioidun viitteen samalla tavalla kuin Visa-laskussa? :D

Kerran tuli Freddie Mercury -kopio salille pitkissä kalsareissa vai pitiköhän niiden olla salihousut, en tiedä. Siinä oli huumoria tarpeeksi.

Jaa a.. Oma vikahan se on, mitäs ajan ylinopeutta, en tosin mitenkään ihmeellisen lujaa rajotusten ollessa kyseessä, mutta äsken just sain kuulla keksinnöstä nimeltä keskinopeusmittaus. Tässä maassa mitataan jokaisen auton keskinopeus tietyllä välilä, ja 8km/h saa mennä yli. Mä sitte oon ajanut joka ainoasta sen 15-20km/h yli, jotain 1000 kilsaa sellaisilla valvotuilla teillä, ja tosi kiireessä maanantaina 160km/H sadan kilsan mittasen sellaa valvotun pätkän.

Jos ne saa sakotettua siirtokilpiä, niin mä muutan vittu venäjälle sakkoja karkuun:) jos tulee noista kaikista sakot, niin ei vittu.. siin tulee muutama tonni.. voivoivoi vittujen vittu.

Siis systeemin nimi on Trajectcontrole, ja se tosiaa ottaa kuvat kaikista autoista.

Vituttaa muuan "lojaali" ystävä.. Saatana, mun kärsivällisyys sen suhteen ei enää todellakaan hakkaa huippulukemia. Pitäis tietyt asiat saada sille ihan rakentavassa mielessä sanottua, mut pelkään että sitten räjähtää ja ulos tulee sellainen paskaryöppy josta ei tule loppua.. Saatanan isin pikku prinsessa. On tää nyt jumalauta älytöntä olla sellasen ihmisen kanssa ystävä, jota ei voi enää nykyään sietää. Mäkään en ole täydellinen mut enpä ainakaan valehtele.

Opiskelu vituttaa.. Ja se ettei tänä yönä nukuta koulutehtävien takia. Vaikka tänään vedin hyvän treenin niin se on yhtä tyhjän kanssa kun lihakset ei saa lepoa.

Tuuviksella ollut viesteistä päätellen melkoisen vittumainen, mutta raskas viikko.:eek: Valoitapa vähän, että mikä tuossa ex-lojaalissa ystävässä sitten vituttaa?

Mistäpä sitä aloittais.. Oon pikku hiljaa huomannu, että tämä "ystävä" valehtelee jatkuvasti, pettää lupauksia tekosyihin vedoten (sanois suoraan ettei huvita lähteä kahville jne., eikä keksis jotain noloa tekosyytä tyyliin "en mä voi kun mun uuni voi muuten räjähtää ku paistoin siinä aamulla pullaa"), kertoo mulle aina satuttavia asioita joita en halua ja joita mun ei tarvitse tietää... Aikaisemmin meillä oli aina hauskaa yhdessä, ja tuntui että tähän ystävään voi luottaa kuin vuoreen. En voi ymmärtää mikä tuollaiseen käytökseen on taustalla. Viimeisimpien "oharien" jälkeen tajusin että ei tuollasen kanssa ole järkevää pahoittaa mieltään. Tässä taitaa olla vakavan keskustelun paikka... Tai sitten kokonaan välirikko. Ehkä mussa sitten vaan on jotain mikä oikeuttaa ystäväni (toistaiseksi vielä ystävä) mielestä tuollaisen? Olen aina kuvitellut että mulle on helppo sanoa suoraan, jos jokin asia ärsyttää. Ei sitten näköjään ole... Sorry pitkä ja sekava tilitys, mutta itsepähän kysyit.

Mistäpä sitä aloittais..

Eipä tuo nyt sekava ollut. Selkeä pikemminkin. Kyllä todellakin on keskustelujen paikka. Itse mietin ystävyyssuhteitani aina sellaiselta kantilta, että onko minulla tuolle kaverillen annettavaa ja onko hänellä minulle? Jos näyttää, että ei voi kertakaikkiaan auttaa, niin silloin se on sela ví. Kyllä kaveruus rakentuu aina kahden ihmisen ympärille. Tandemin polkeminen on vittumaista, jos toinen löysäilee takapolkimissa. Vaikka pääsisikin jossain vaiheessa perille.

Eipä tuo nyt sekava ollut. Selkeä pikemminkin. Kyllä todellakin on keskustelujen paikka. Itse mietin ystävyyssuhteitani aina sellaiselta kantilta, että onko minulla tuolle kaverillen annettavaa ja onko hänellä minulle? Jos näyttää, että ei voi kertakaikkiaan auttaa, niin silloin se on sela ví. Kyllä kaveruus rakentuu aina kahden ihmisen ympärille. Tandemin polkeminen on vittumaista, jos toinen löysäilee takapolkimissa. Vaikka pääsisikin jossain vaiheessa perille.

Niin... Jotenkin nyt kun on muutenkin ollu kaikenlaista vähemmän mukavaa käännettä elämässä, niin "parhaalta" ystävältä todellakin odottaisi ennemminkin tukea kuin tuollaista käytöstä. Välillä musta tuntuu, että mä olen sille kuin joku isosisko, jonka niskaan voi kipata päivän laskiämpärin.Tuo sun tandem-vertauskuva on kyllä tähän tilanteeseen niin osuva, että saatan jopa käyttää sitä keskustelussa, jotta varmasti menisi viesti perille. Osaksi uskoisin, että kyse on tämän "ystävän" huonosta itsetunnosta ja halussa olla meistä se "parempi". Jos ei muuten niin pahoittamalla mun mieli... Kiitoksia teitille neuvoista.

Polvi vittuillu n. Kuukauden, astues sattuu, hypätes sattuu, istues sattuu, sitte ku painaa polvilumpioo sormel ni sattuu (Eli kipu on lumpion alla). Helpottaa kun polven suoristaa, mitä vittua?

Toivottavast ei oo ristiside/kierukka tms paskaan, pitäis käyä kuvauttamas varmaan.

Back
Ylös Bottom