Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ehkä enemmänki häiriintyny näky :D Alkuvaiheessa vielä ku yritti kunnolla vääntää ni etukyykyn aikanaki posket pullotti menthoseista. Sit vasta keksi et ehkä kannattais mutustella siinä sarjojen välissä eikä aikana. Tukehtuminen kun olisi tuonut ei-haluttua lisäkomediaa.

Oma valinta jos katsot semmosta. Move on. ;)

Jaa no eipä taida onnistuu kun meillä on kumminkin sama kaveripiiri. Onneks se ei juo usein :D

Suht'koht' lihaksikkaassa kunnossa oleva kaveri teki omalaatuisella tekniikalla soutulaitteessa sarjaa. Ko. tekniikassa köysi ei liikkunut minnekään vaan liike tapahtui suorittajan polvissa ja olkapäissä, etuasennossa soutulaitteen naru pääsi löysäksi kun polvet oli koukussa ja taakse ojennettuna kahva oli vedetty ehkä kaksi senttiä köyden jännittymisen jälkeen. Taakse ojennettuna ukko oli jalat suorana, mutta olkapäät eteen vääntyneinä ja kumartuneena varpaita kohden. Ja tempo oli luokkaa maximum attack.

Toivottavasti edes joku tajusi selostuksen. On taas niitä suorituksia, jotka melkein pitäisi nähdä omin silmin.

Vituttaa tuo yksi naispuolinen ystävä. Selvinpäin kun se on niin on ihan vitun mukava ihminen ja meillä on aina kivaa. Mutta ootas kun se ottaa viinaa niin mulle ei puhuta ja hirvee mökötys päällä tms. Tai no mulle puhutaan sen verran että saadaan multa vähän viinaa ja sitten se olikin siinä.

Eikö se sitte saa viinaa mistään ilman sinua?

Ottaa päähän toi järkkärikortin uusiminen. Ensiks istut jossain hikisessä auditoriossa 8 tuntia kertaamassa jotain päivän selviä asioita ja sit viel maksat yli 60 euroo et saat sen muoviläpyskän. Uskomatonta rahastusta.:curs:

Kun pitää siivoo! :curs: Mä palkkaan oikeasti jonkun siivoomaan. Anyone?

jos hinnasta sovitaan ;) ? siivous on kivaa, laittaa kuunon lökärit päälle ja hyvää musiikkia ni joha kulkee! ( eikä se puhtaus oo pää asia vaa tekemisen ilo ;) )

Siivoushan on kivaa. Itse imuroin ja pyyhin pölyt aina alasti. Sellainen viileä olotila helpottaa siivoamisen tuskaa. Jos en seurustelisi, niin voisin harkita jopa mainosbannerin laittamista tuonne muiden bannereiden sekaan.

"Annetaan alastonta siivousta hyvään kotiin"

tehään vaihtokauppa? siivoo sä meillä ni mä siivoon teillä.

tyttöystävä tulee perjantaina ja vetää ihan varmasti veret jos ei oo siivonnu (ja jos parvekkeen laudotus ei oo valmis) ja sen takia ei kerkee oikeen salillekaan...

jos hinnasta sovitaan ;) ? siivous on kivaa, laittaa kuunon lökärit päälle ja hyvää musiikkia ni joha kulkee! ( eikä se puhtaus oo pää asia vaa tekemisen ilo ;) )

Mulla on musiikissa varmaan se vika, kun siivous ei aina maistu, tosin valikoimaa on. TIK TAK saa kyllä imurin käynnistymään....joskus

Saatanan saatana...kun tuli tuo äipän miehen tyttö taas tänne. Viikon jo asunut täällä, autokin siskolla lainassa!. Eihän siinä muu vituttaisi ellei tämä kokoajan kyyläisi mitä teen, ja valvookin yöllä tasan yhtäpitkään mitä minä. Ja tuo perkeleen koirille lässytys "oih ihq raxu puxu" muutapa tämä tyttö ei sitten sanokkaan...hermot menee!!!!

Töis tullu perättömiä lupauksi. Ja huomasin et toinen sai nää mulle luvatut jutut :curs: Perkele mul on koht vatsahaava tän työn takia ja perkele missään ei näy panostus :wall: Mä en tressaa enää mitää ja teen tasan miten sattuu hommat ja saikku kortti käyttöö niin näkee kuka siel on tehny ja kuka ei. Vittu mä lähen koht nebaliin hermolomalle runkkaamaan vuoristo munkkejen kanssa. Saa eukkokin säästää vaikka hautaan tavaraansa. Jopas helpotti avautuminen :D

Töis tullu perättömiä lupauksi. Ja huomasin et toinen sai nää mulle luvatut jutut :curs: Perkele mul on koht vatsahaava tän työn takia ja perkele missään ei näy panostus :wall: Mä en tressaa enää mitää ja teen tasan miten sattuu hommat ja saikku kortti käyttöö niin näkee kuka siel on tehny ja kuka ei. Vittu mä lähen koht nebaliin hermolomalle runkkaamaan vuoristo munkkejen kanssa. Saa eukkokin säästää vaikka hautaan tavaraansa. Jopas helpotti avautuminen :D

Mul oli vähä sama juttu. Kaikki valitti että oon ihan turha jätkä sielä ja en tee mitään. No sit olin viikon saikul ja kun tulin takas niin mikä kaaos sielä olikaan xD

EDIT: Se on just sellasseet työt jotka ei näy ulospäin kun niitä tekee, joista ei saa arvostusta. Mutta sitten kun jätät tekemättä niin ei voi olla huomaamatta. Esim siivoojan työ.

Back
Ylös Bottom