blaa blaa

Oot ollu varmasti hauska näky karkkia mutustaessasi ja itseksesi puhuessasi :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
blaa blaa

Oma valinta jos katsot semmosta. Move on. ;)
Vituttaa tuo yksi naispuolinen ystävä. Selvinpäin kun se on niin on ihan vitun mukava ihminen ja meillä on aina kivaa. Mutta ootas kun se ottaa viinaa niin mulle ei puhuta ja hirvee mökötys päällä tms. Tai no mulle puhutaan sen verran että saadaan multa vähän viinaa ja sitten se olikin siinä.
Eikö se sitte saa viinaa mistään ilman sinua?
Vähän samantapaista. Mun pyörästä oli pöllitty yks yö satula. Ei muuta. Kaikki muu oli ehjää. Jopa irtiotetut osat oli jätetty siististi paikoilleen.

Oisko Tampereella ketään halukasta antenninvirittäjää?? :D
Kun pitää siivoo! :curs: Mä palkkaan oikeasti jonkun siivoomaan. Anyone?
Kun pitää siivoo! :curs: Mä palkkaan oikeasti jonkun siivoomaan. Anyone?
jos hinnasta sovitaan ;) ? siivous on kivaa, laittaa kuunon lökärit päälle ja hyvää musiikkia ni joha kulkee! ( eikä se puhtaus oo pää asia vaa tekemisen ilo ;) )
Töis tullu perättömiä lupauksi. Ja huomasin et toinen sai nää mulle luvatut jutut :curs: Perkele mul on koht vatsahaava tän työn takia ja perkele missään ei näy panostus :wall: Mä en tressaa enää mitää ja teen tasan miten sattuu hommat ja saikku kortti käyttöö niin näkee kuka siel on tehny ja kuka ei. Vittu mä lähen koht nebaliin hermolomalle runkkaamaan vuoristo munkkejen kanssa. Saa eukkokin säästää vaikka hautaan tavaraansa. Jopas helpotti avautuminen :D