Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No kyllähän ne nyt rasitusta saa mutta ei ne nyt musta mitenkään koville joudu kun tanko kumminkin repästään nopeasti ylös niillä muilla lihaksilla.

Sinusta ehkä, mutta turha vääntää kättä tästä enempää. Eiköhän riipu sarjojen pituuksista ja painoista ennen kaikkea.

En ole ikinä nähnyt tilannetta, missä rinnalleveto olisi jäänyt kiinni forkuista. Ainakin sormilukkoa käyttäessä ote pitää ilman mitään ongelmia. Jalkojen ja selän voimat ovat ratkaiseva tekijä rivessä joka tapauksessa. Kyllähän tuo 90 kg on ihan kiva tulos 16-vuotiaalle, mutta vähän pidempään treenanneiden henkilöiden pitäisi saada vähintäänkin se oma paino helposti rinnalle tai voi jo katsoa peiliin, että mitä siellä salilla on tullut tehtyä.

Otin kakkosia tuolla 90kgllä. Oma paino on noin 87kg ni ei tuo mitenkään kovin ihmeellinen tulos oo.

Voi :david: Onkohan mulla ollu jonkin sortin aivohalvaus kun porukka puhuu rivestä ja itse ihan pokkana mietin pystysoutua :hyper: Mistäköhän mielen syövereistä tuollainen assosiaatio pääsi syntymää? Ei voi kuin ihmetellä. Meinasin jo lopettaa koko saliharrastuksen, kun joku 16v jamppa se vaan vetelee pystysoudussa 90kg:lla sarjoja ja ittellä meinaa kädet revetä olkapäistä 50kg:llä.

No oothan sä melko pitkäkin tietysti, mutta kun muistelen miltä ite näytin 16 vuotiaana, niin olin sillon varmaan jotain 185/65kg :david:
Enpä kyllä harrastanu saliakaan tuolloin vielä. Tsemppiä vaan reeneihin :rock:

avautumista:

Maanantai-iltana alkoi jäytävä hammassärky vasemmalla yläleussa (6. hammas, jos jotakuta kiinnostaa), seuraavana aamuna tiistaina YTHS:lle Joensuussa tarkastukseen. Diagnoosi: ien kohonnut ja siksi hammasta viiltää ja ne laitto lakkaa päälle. "Vittu se mitään viillä kun särkee."

No sitten keskiviikkoaamuna junalla Turkuun vanhempien luokse ja hammasta vaan särkee. Torstai meni särkylääkkeillä. Perjantaina Turun YTHS:lle tarkastukseen. Diagnoosi: Hammas halki, paikkaillaan. No kipupiikit kitalakeen ja ne tais sitten liimailla hampaan yhteen.

Kaikki meni ok mutta ilta yhdeksältä alkoi taas hammasta särkeä ja kohta oli niin mukavaa ettei jääpalapussi ja 2x500mg parasetamoli enää tehonneet kunnolla. Yö meni itkien ja ibuprofeiinia syöden, kun särky levisi ohimolle, silmänalle, korvan viereen ja alaleukaankin. En ole ikinä kokenut mitään niin hirveää kuin viime yö.

Tämä päivä on mennyt hampaan särkiessä ja kävin just hakemassa reseptin burana 600:een ja Padacodiin. Näillä eväillä maanantaiseen ja kolmanteen YTHS-visiittiin. Jos särky ei lopu niin kaipa ne seuraavaksi tekee sille juurihoidon ja tappaa hampaan, että tää paska loppuu.

Pientä verrattuna Dragoniin, mutta vituttaa vähän väliä kännissä (tai missä lie kamoissa) soitteleva Exä, joka länkyttää luuriin jotain aivan KÄSITTÄMÄTÖNTÄ paskaa, josta en ymmärrä juuri mitään. :curs: Vuoteen en herrasta mitään kuullutkaan, mutta liekö kesää rinnassa vai mitä, kun nyt viimeisen kuukauden aikana on taas puhelin pirissyt useaan otteeseen.:curs::curs::wall:

viitsu, saanko kysyä, missä jalka meni? :( jalkavammat on niin perseestä kun joutuu keppien kans säätämään.

Jalka väänty kaverin kans veetyis painitreeneis. tuloksena pohje turposi niin että se avattiin molemmin puolin, kutsutaanko tätä nyt sit faskiotomiaksi...ja polvesta on kaikki risti-ja nivelsiteet poikki, sekä hermovaurio jonka vuoksi nilkas ei tuntoa eikä minkäänlaista toimintakykyä. eessä on siis leikkauksia ja kuntoutusta kuukausiksi.
Eniten vituttaa Hatanpää jossa tutkiva lääkäri ei noteerannu oireita, vaan passitti kotiin ja TAYSsin polvikirurgin mukaan ei kuolio ollut kaukana, jolloin jalka ois amputoitu. Eli oma järki pelasti ku menin näyttää uusiks, Kiitos Hatanpää.

Avautuminen keskellä yötä: Mulla on ihan hulluja dilemmoja dokaamisen kanssa. Vähän tekisi mieli ryypätä, mutta kun lähes joka ainoan kerran jälkeen joutuu toteamaan että olipa taas turha reissu niin en viitsi edes lähteä. Ja kun siellä radalla on kerran ollut niin on nähnyt jokaisen reissun. Alottelu (tämä luonnollisesti nousuhumalasta johtuen aivan parasta)->baariin->02-04 paskaruokaa grilliltä->himaan ainoastaan herätäkseen kankkuseen ja vitutukseen. Uusia ihmissuhteita ei meikän sosiaalisilla taidoilla pahemmin avata. Eikä edes kiinnosta muiden elämät. :david: Plus ryyppääminen tuntuu niin kovin "hetken hurmiolta". Siihen pystyy jumalauta jokainen. Sen kun juo vähän viunaa niin jo tuntee olevansa maailman kuningas. Tällä hetkellä oma kiinnostus on saada liikkeisiin salilla lisää rautaa ja päästä käyttämään aivoja opiskeluun. Näitä kun kuitenkin yksin vähänkään aikaa takoo niin jo maistuu taas hengailu kaverien kanssa. Tai ainahan se maistuu. Silti haluan katsoa tosissaan missä ne omat rajat kulkee ja kuinka pitkälle pääsee kun pistää kaiken peliin. Kuitenkin vain menettääkseen muun elämän*? Vitut. Tehdään sitä mistä tykätään. Krapula vituttaa myös siksi, kun ei pääse/uskalla lähteä liikkumaan. Rahatkin vielä menee. Ja sekin vielä vituttaa kun pitää ryypätä keskellä saatana yötä. Miksei voi olla päivällä kännissä? Joisin varmasti useammin ja minulla olisi hauskempi elämä :D jos ei tarvitsisi vittu hyvää nukkumisaikaa baarissa hengata. Kuitenkin aina seuraavana aamuna tuntuu helvetin hyvältä päätökseltä etten lähtenyt juomaan. Ehkä olenkin vain erittäin rationaalinen yksilö. Toisaalta taas voisi sieltä jonkun yhdenillan hoidon saada mukaan, ja onhan niitä hyviäkin reissuja ollut. Ehkä jatkan nykyistä linjaa ja olen kunnolla kännissä muutaman kerran vuodessa, tissuttelemassa vähän useammin ja autolla liian usein. Ja kappalejako ei ole heteroille.

*(Niin eihän sitä elämää muutenkaan ole)

Lapolla pitkälti samanlaiset ajatukset kuin mulla.. Tosin itse en tällä hetkellä yritä nostella isoja rautoja vaan lähinnä pitää voimat samalla tasolla tai kasvattaa sarjapainoja syklittelyllä ja tosi hitaalla progressiolla, samalla kun dieettaan maratoonia varten. Mutta ryyppäämisestä on kadonnut kaikki hohto, tuntuu että ne samat illat on nähty niin moneen kertaan. Eikä omatkaan sosiaaliset taidot mitään parhaita ole, yksin viihdyn parhaiten. En ole tarpeeksi nöyrä hengaillakseni vaan jonkun porukan mukana baarissa, kun itsekseni voin päättää tekemisistäni enkä seurata orjallisesti muita.

Täällä on porukalla oikeesti isoja vitutuksen aiheita, omat murheet on aika pieniä. Mutta ärsyttää se että poltin selkäni ja siitä hilseilee nyt ihot pois, näyttää aika surkuhupaisalta, kun muualta on tasaisen ruskea, mutta selkä on melkein musta ja siellä täällä vaaleita laikkuja, jotka on aamu aamulta levinnyt yhä laajemmalle.

Vituttaa tuo yksi naispuolinen ystävä. Selvinpäin kun se on niin on ihan vitun mukava ihminen ja meillä on aina kivaa. Mutta ootas kun se ottaa viinaa niin mulle ei puhuta ja hirvee mökötys päällä tms. Tai no mulle puhutaan sen verran että saadaan multa vähän viinaa ja sitten se olikin siinä.

Vituttaa tuo yksi naispuolinen ystävä. Selvinpäin kun se on niin on ihan vitun mukava ihminen ja meillä on aina kivaa. Mutta ootas kun se ottaa viinaa niin mulle ei puhuta ja hirvee mökötys päällä tms. Tai no mulle puhutaan sen verran että saadaan multa vähän viinaa ja sitten se olikin siinä.

Oma valinta jos katsot semmosta. Move on. ;)

Ensin huomasin pukkarissa unohtaneeni treenipaidan. Ei se mitää, lemppari ulko t-paita päällä vaan pumppailemaan. Heti lämmittelyjen jälkeen huomas käsien vapisevan ja tuli kylmä hiki. Hätävara riisikakustani ei ollut jäljellä ku murut, joten kesken treenin juosten kauppaan ostamaan karkkia. Siinä sit kassalla varmaan vaikutti joltain vierotusoireiselta narkkarilta ku huoju paikoillaan sykettä tunnustellen ja kädet vapis niin ettei meinannu rahat pysyä käsissä.

Sit siitä pukkariin kaksin käsin rouhimaan pihlaja karkkeja ja mentoksia(rahat ei riittänyt enää nallekarkkeihin). Ja aina joka sarjan välissä lisää karkkia suuhun, että saa treenin ees jotenki tehtyä. Ja olo muuttu aika :hyper: mutta voimista ei ollu tietoakaan.

Ja siinä sit sokerihumalassa menin neuvomaan jollekin tyypille penkkitekniikkaa vaikkei se edes kysyny mitään :D Ja hirvee kiroominen itsekseen ja selittely kaikille jotka tuli metrin läheisyyteen ja vaeltelu ympäri salia. Ja lopuks vääns kunnon rhp treeniä ku kävi vituttamaan ja suoritustekniikoista ei tietoakaan ja painot kolisi ja tippu käsistä ku hirveellä xiitillä vääns menemään. Kaappikin jäi auki, mut onneks ei mitään viety. Lähtiessäkin meinasin vetää turvat portaissa ja varmaan vilustuin kun märkä paita päällä köpötteli kotiin.

Back
Ylös Bottom