Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään oli reenaamassa riveä ja työntöä. Salilla oli myös n. 120kg paskamaha penkkailemassa paidalla kaverinsa kanssa. Kun olin riveä vääntämässä 90kgllä niin paskamaha tuli mun luo ja siinä sitten käytiin tällainen keskustelu:

Paskamaha: Miks vitussa sä tollasii tekniikkapelleilyliikkeitä teet? Jos voimaa haluaa niin kannattaa harrastaa voimanostoa.
Mä: Mua ei sellanen varustehomoilu kiinnosta.

Siitä se vittuuntu ja päätti näyttää "voimiansa". Se otti tangosta kiinni ja yritti ilmeisesti vetää rinnalle sen, mutta eipä siitä mitää tullu. Tanko tuli nivusiin asti ja siihen se tyssäs.:D Siinä sit paskamaha lähti nolona kävelemään penkkiä kohti.:lol2:

Tänään oli reenaamassa riveä ja työntöä. Salilla oli myös n. 120kg paskamaha penkkailemassa paidalla kaverinsa kanssa. Kun olin riveä vääntämässä 90kgllä niin paskamaha tuli mun luo ja siinä sitten käytiin tällainen keskustelu:

Paskamaha: Miks vitussa sä tollasii tekniikkapelleilyliikkeitä teet? Jos voimaa haluaa niin kannattaa harrastaa voimanostoa.
Mä: Mua ei sellanen varustehomoilu kiinnosta.

Siitä se vittuuntu ja päätti näyttää "voimiansa". Se otti tangosta kiinni ja yritti ilmeisesti vetää rinnalle sen, mutta eipä siitä mitää tullu. Tanko tuli nivusiin asti ja siihen se tyssäs.:D Siinä sit paskamaha lähti nolona kävelemään penkkiä kohti.:lol2:
Jumalauta, kivat forkut varmaan kaverilla, 90 kybää rivessä.

:offtopic:

Oisko Tampereella ketään halukasta antenninvirittäjää?? :D

jostain syystä ei pysty ajattelemaan tuota lausetta oikein :D

ja sit vitutukseen: tänään hain postista tulevaan kännykkään muistikortin, kortti kiinni koneeseen ja jöks... nyt jollain ihme muistikortinkorjaussoftalla skannailen tuota niin perkele ei yhtään sektoria mille pystyis kirjottamaan.... vittu mikäköhän ruljanssi tuosta palauttamisesta/vaihdosta syntyy..

Tänään ois firman 10v-BILEET(!!) ja mulla on toisessa lafkassa ilta töitä. Oli tarkotus jo kauan sitten ilmottaa ko. yritykseen etten pääse tänään töihin, mutta kun ei. Tottakai nyt on porukkaa saikulla ja muutenkin tiukka tilanne ettei millään voi jäädä töistä poiskaan. Sinänsä ei ois vituttanut kovinkaan paljoa, mutta eilen infotilaisuudessa kerrottiin mitä kaikkea nuo bileet kattaa... :curs:

Vittujen kevät. :jahas:

Pienet on näköjään ihmisen huolet kun ei dokaamaankaan pääse...

Väärä hälytys, sain töistä jollain ihmeellä vapaata ja kohta alkaa bileet... Ei tarvinnu edes käyttää saikku-korttia. :D
:kippis1:

Vituttaa ku tuli kaaduttua duunissa ja kyynär/olka setti ihan turvonnu ja kipee :( kävin lekurissa mutta ei onneks murtunu. Menee koko viikonloppu leväten eikä pääse puntille.

Nyt on ollu vitutuksen aihetta ihan tarpeeksi :( ... Eilen illalla olin lähössä kaverin kans käväseen pikkasen liikenteessä ja aattelin että laitan lemppari hupparini päälle ku pihalla jo pikkasen viilenee mutta mitä vittua olikaan tapahtunut . Viikkoon en ollu paitaa pitäny ja nyt se oli auttamatta liian iso että eihän sitä viittiny ees enää piettää :curs: ... Siihen paikkaan meinas dietti loppua :D ... No lähdin käveleen vaatekaapille ja pongasin sieltä hupparin mitä en oo vuoteen pitäny ku on ollu liian pieni (oli entinen lemppari huppari muuten) no kiskasin hupparin niskaan ja huomasin että vittu täähän on jo väljä päällä ja vituksen määrä laski samantien.

Pihalle päästyäni tuli kaverilta taas kuittia lauantain säädöistä. Eikö se tosiaan riitä että siitä on jo viikko vittuiltu :) ... Sama homma jatku tänään vielä kesäyliopistollaki :rolleyes: ...

Aamulla aattelin että saisin kerranki nukkua pitkään mutta kello herätti auttamatta klo 6.00 että kerkee kesäyliopistolle ja sieltä sit vielä kesälukion kurssille :jahas: ... Onneksi kesäyliopisto loppu tänään.

Huomenna startti kohti etelä-suomea ja kaveri soittaa että hän pisti autonsa paskaksi ja joudutaan meneen semmosella saatanan romulla missä joutuu takapenkillä istuun polvet sylissä 40 asteen helteessä :rolleyes: . Mutta matka on vain välietappi, pääasia että pääsee hakkaan jefua porvooseen sunnuntaiksi :) .

Sitten vituttaa suomalainen kirjakauppa ku ne lupas meikälle kirjan täksi päiväksi mutta ei oo kirjaa kuulema siellä näkyny ja maanantaiksi pitäs olla joku kirja helvetti valmis .

Valintatalon kassalla vitutti ku katoin että ostan kaks pulloa cola lightia ja yks kappale oli 2,40 mut 3 kpl 4,50. Olin ovela ja otin 3 pulloa. Kassalla sit täti sano että se on joku boonus tarjous systeemi härdelli ja jouduin maksaan 2,40 per pullo .

Ja kotona huomasin että röökit on loppu ja olin just tullu valtsusta.

Mut nyt biitsille niin ei enää vituta niin vitusti. EDIT:( voi vittu siellä alko tuuleen) :lol2:

koittakaa ymmärtää ja kiitos :)

Muistuu hitusen vanhempi juttu painonnostoajoilta mieleen... Yks vanhempi kaveri, olkoon nyt vaikka Teppo nimeltään, teki tempausta jokseenkin oudosti, vaikka ihan painonnostaja kai olikin. Sen mielestä nosto oli jo valmis kun rauta on suorilla käsillä, kyykystä se ei ikinä noussut ylös vaan tiputti vaan painot ja aloitti uuden noston. Eli jotain "puolitempauksia":D. Siinä sitten kaverin kanssa taas katteltiin sen reeniä ja tällä kertaa ekan sarjan eka nosto menikin yli, eli Teppo joutui heittämään painot selän taakse. Kaveri tokaisee: Katos, Tepolla on uus ohjelma! :D:D

Back
Ylös Bottom