Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko Tampereella ketään halukasta antenninvirittäjää?? :D
Kuulostaa aika omituiselta. :DJumalauta, kivat forkut varmaan kaverilla, 90 kybää rivessä.Tänään oli reenaamassa riveä ja työntöä. Salilla oli myös n. 120kg paskamaha penkkailemassa paidalla kaverinsa kanssa. Kun olin riveä vääntämässä 90kgllä niin paskamaha tuli mun luo ja siinä sitten käytiin tällainen keskustelu:
Paskamaha: Miks vitussa sä tollasii tekniikkapelleilyliikkeitä teet? Jos voimaa haluaa niin kannattaa harrastaa voimanostoa.
Mä: Mua ei sellanen varustehomoilu kiinnosta.
Siitä se vittuuntu ja päätti näyttää "voimiansa". Se otti tangosta kiinni ja yritti ilmeisesti vetää rinnalle sen, mutta eipä siitä mitää tullu. Tanko tuli nivusiin asti ja siihen se tyssäs.:D Siinä sit paskamaha lähti nolona kävelemään penkkiä kohti.:lol2:
Jumalauta, kivat forkut varmaan kaverilla, 90 kybää rivessä.
Oisko Tampereella ketään halukasta antenninvirittäjää?? :D
Tänään ois firman 10v-BILEET(!!) ja mulla on toisessa lafkassa ilta töitä. Oli tarkotus jo kauan sitten ilmottaa ko. yritykseen etten pääse tänään töihin, mutta kun ei. Tottakai nyt on porukkaa saikulla ja muutenkin tiukka tilanne ettei millään voi jäädä töistä poiskaan. Sinänsä ei ois vituttanut kovinkaan paljoa, mutta eilen infotilaisuudessa kerrottiin mitä kaikkea nuo bileet kattaa... :curs:
Vittujen kevät. :jahas:
Pienet on näköjään ihmisen huolet kun ei dokaamaankaan pääse...
Tehdäänkö rinnalleveto forkuilla?
Kuulostaa kyllä todella kovalta tulokselta. Oiskohan joku "muokattu" rinnalleveto kyseessä?
... Sama homma jatku tänään vielä kesäyliopistollaki
...
. Mutta matka on vain välietappi, pääasia että pääsee hakkaan jefua porvooseen sunnuntaiksi
.
Kuulemma jotkut ihmiset nostaa oikeasti aika paljon.
Ei, ei ja vielä kerran ei. 16v ja aivan mahoton tulos.
Ei, ei ja vielä kerran ei. 16v ja aivan mahoton tulos.

Kuten Hinkari jo sanoi, kyllä ne forkut joutuu väkisin koville.Tehdäänkö rinnalleveto forkuilla?