Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna pääsykokeet eikä yhtään jaksa lukea.
Samaa ongelmaa...
Voitte lohduttautua sillä, että viimeisen illan lukemisista ei ole yhtään mitään hyötyä. SE työ olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten että siitä jotain hyötyäkin olisi ollut.

Ja jos ei löydy niin löytyy nappula joka selaa kanavia automaattisesti läpi ja pysäyttää automaagisesti about oikealla kohdalla josta sitten vain valitaan oikea kanavanumero. Sen jälkeen haku taas jatkuu. Helppoa. :DMaito oli pilaantunutta enkä saanut mysliä aamupalaksi. Joudun nyt siis syömään jäätelöä aamupalaksi. Ja viikon vanha bonsai-puu tekee jo kuolemaa.
Noihin pesukoneen liittimiin pitää usein ostaa erikseen sellainen sovitinkappale. Myydään rautakaupoissa, giganteissa ym. hintaa pari euroa. Ja jos telkkari on vähänkään uudempi/digiboxia omistat niin pitäisi löytyä kanavien automaattiviritys.Ja jos ei löydy niin löytyy nappula joka selaa kanavia automaattisesti läpi ja pysäyttää automaagisesti about oikealla kohdalla josta sitten vain valitaan oikea kanavanumero. Sen jälkeen haku taas jatkuu. Helppoa. :D
Tänään ois firman 10v-BILEET(!!) ja mulla on toisessa lafkassa ilta töitä. Oli tarkotus jo kauan sitten ilmottaa ko. yritykseen etten pääse tänään töihin, mutta kun ei. Tottakai nyt on porukkaa saikulla ja muutenkin tiukka tilanne ettei millään voi jäädä töistä poiskaan. Sinänsä ei ois vituttanut kovinkaan paljoa, mutta eilen infotilaisuudessa kerrottiin mitä kaikkea nuo bileet kattaa... :curs:
Vittujen kevät. :jahas:
Pienet on näköjään ihmisen huolet kun ei dokaamaankaan pääse...
Digiboksin asensin ja kanavat haki itse mutta kun tässä perhanan taloyhtiössä ei ole kaapeli eikä antenniverkkoa. Eli digiboksiin ei ole signaalia. Jokainen asukas kuulemma joutuu itse järjestämään tv:n katselunsa tässä talossa eli virittämään omat piuhansa... Täytyy mennä johonki kodinkoneliikkeeseen kysymään että mitä laitetta sinne nyt pitäis hommata ja virittää että sais nelosen ja subin näkymään.
Missä maalla sä oikein asut jos itse joudut antennin kotiisi virittelemään? :lol2: