Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ku oikee jalka meni totaalisen paskaksi, ja eessä on monta leikkausta ja kuukausien kuntoutus.

Samaa ongelmaa...

Voitte lohduttautua sillä, että viimeisen illan lukemisista ei ole yhtään mitään hyötyä. SE työ olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten että siitä jotain hyötyäkin olisi ollut.

Tsemppiä vaan pääsykokeisiin!

Miua v*tuttaa työpaikka. Ei muuten mitään, mukava työporukka on jne. mutta en kestä tällaista epäsosiaalista omassa kopperossa nyhräämistä, kun olen päässyt tekemään töitä jossa oikeasti ollaan ihmisten kanssa tekemisissä :( Valitettavasti vaan ei ole valinnanvaraa päättää mitä työtä tekee :(

viitsu, saanko kysyä, missä jalka meni? :( jalkavammat on niin perseestä kun joutuu keppien kans säätämään.

niin, itseä ärsyttää tällä hetkellä naapurin pikkupoika joka oli vissiin saanu nokkahuilun synttärilahjaksi ja kohta tunnin on tuossa pihalla soittanu Ostakaa makkaraa biisiä. aluksi tuli mukavat muistot ala-asteelta mutta nyt, nyt ... :D no..aika pieni asia mutta häirihtee se silti.

Klo 4 pitäs herätä töihin, nukkumaan pitäs yrittää. Kämpäs +27 ja ovi auki mutta ei paljon viilene. Sitten vielä naapuri polttelee ja hajut leijailee tänne. :curs::wall:

Voitte lohduttautua sillä, että viimeisen illan lukemisista ei ole yhtään mitään hyötyä. SE työ olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten että siitä jotain hyötyäkin olisi ollut.

Mä arvasin että joku mainitsee tästä :)
Työ on kyllä tehty aikoja sitten, viimeksi pari viikkoa sitten. Muka sen jälkeen ollu niin kova kiire, ettei ole ennättänyt lukea..

edit- Ja kaiken hyvän lisäksi olin viime yön töissä, ja tänään kerännyt klo. 18.00
Avain varmasti saan ajoissa unta, ja olen aamulla virkeä.
Mutta eipä oikeestaan harmita, itseppähän olen näin valinnut.

Työnteko on ihan homojen hommaa.. Kiva rueta taas nukkumaan kun aurinko nousee ja talitintitkin nauraa ikkunalaudalla päin naamaa. Pakko laittaa taas lotto vetämään.

Maito oli pilaantunutta enkä saanut mysliä aamupalaksi. Joudun nyt siis syömään jäätelöä aamupalaksi. Ja viikon vanha bonsai-puu tekee jo kuolemaa.

Vituttaa kun pesukone ei toimi vieläkään kun liitinosa oli vääränlainen ja telkkarista näkyy vaan kolmoskanava. Kaikenlisäks nettikin toimii vasta parin viikon päästä. Hypin kohta seinille tällä menolla... P***a taloyhtiö... :wall:

Noihin pesukoneen liittimiin pitää usein ostaa erikseen sellainen sovitinkappale. Myydään rautakaupoissa, giganteissa ym. hintaa pari euroa. Ja jos telkkari on vähänkään uudempi/digiboxia omistat niin pitäisi löytyä kanavien automaattiviritys. :) Ja jos ei löydy niin löytyy nappula joka selaa kanavia automaattisesti läpi ja pysäyttää automaagisesti about oikealla kohdalla josta sitten vain valitaan oikea kanavanumero. Sen jälkeen haku taas jatkuu. Helppoa. :D

Noihin pesukoneen liittimiin pitää usein ostaa erikseen sellainen sovitinkappale. Myydään rautakaupoissa, giganteissa ym. hintaa pari euroa. Ja jos telkkari on vähänkään uudempi/digiboxia omistat niin pitäisi löytyä kanavien automaattiviritys. :) Ja jos ei löydy niin löytyy nappula joka selaa kanavia automaattisesti läpi ja pysäyttää automaagisesti about oikealla kohdalla josta sitten vain valitaan oikea kanavanumero. Sen jälkeen haku taas jatkuu. Helppoa. :D

Digiboksin asensin ja kanavat haki itse mutta kun tässä perhanan taloyhtiössä ei ole kaapeli eikä antenniverkkoa. Eli digiboksiin ei ole signaalia. Jokainen asukas kuulemma joutuu itse järjestämään tv:n katselunsa tässä talossa eli virittämään omat piuhansa... Täytyy mennä johonki kodinkoneliikkeeseen kysymään että mitä laitetta sinne nyt pitäis hommata ja virittää että sais nelosen ja subin näkymään.

Noni. Koko perkeleen aamun suhaan kaupoilla. Oon toisella puolella kaupunkii ja pomo soittaa että pitäs käydä siel toisel puolel, sitten kun pääsen sinne niin toinen soittaa että haeppa sieltä edellisestä kaupasta jotain.. tätä suhausta sitten edes takas pari tuntii ja vihdoinki ko pääsen hallille pitään sen kahvitauon joka piti jo pitää niin markkinointipäällikkö tulee ihmetteleen että oonkos nukkunu pommiin kun vasta nyt tuun töihin ja sitä vaan pidetään kahvitaukoo täälä.. ja sitten tulee toimistopäällikkö kertoon että on yrittäny saada mua kiinni koko aamupäivän(ja tietenkin sillä on niin paskantärkeetä asiaa"haitko eilen kaupasta sen pölykapselin",tms). Kannattas opetella soittaan siihen työnumeroon kun sekin kerta on olemassa..

Prkl. Mut tästä lähen heti töistä päästyäni mökille ryyppään hajoo pää. Ja se alkon lahjakortti pitää hakee tieteski eka postista xD

Tänään ois firman 10v-BILEET(!!) ja mulla on toisessa lafkassa ilta töitä. Oli tarkotus jo kauan sitten ilmottaa ko. yritykseen etten pääse tänään töihin, mutta kun ei. Tottakai nyt on porukkaa saikulla ja muutenkin tiukka tilanne ettei millään voi jäädä töistä poiskaan. Sinänsä ei ois vituttanut kovinkaan paljoa, mutta eilen infotilaisuudessa kerrottiin mitä kaikkea nuo bileet kattaa... :curs:

Vittujen kevät. :jahas:

Pienet on näköjään ihmisen huolet kun ei dokaamaankaan pääse...

Tänään ois firman 10v-BILEET(!!) ja mulla on toisessa lafkassa ilta töitä. Oli tarkotus jo kauan sitten ilmottaa ko. yritykseen etten pääse tänään töihin, mutta kun ei. Tottakai nyt on porukkaa saikulla ja muutenkin tiukka tilanne ettei millään voi jäädä töistä poiskaan. Sinänsä ei ois vituttanut kovinkaan paljoa, mutta eilen infotilaisuudessa kerrottiin mitä kaikkea nuo bileet kattaa... :curs:

Vittujen kevät. :jahas:

Pienet on näköjään ihmisen huolet kun ei dokaamaankaan pääse...

On täällä pienempiäkin huolia näkynyt, kyllä mäkin olisin käärmeissäni jos pitäisi missata jotain mahtavaa :P

Vituttaa. Kaverin luona neljättä päivää kylässä ja jälleennäkemisen ja hengailun riemu on vaihtumassa vitutukseen. En tiedä mistä se sitten kertoo kun mun mieli huuuuuuutaaaa takaisin salireeneihin ja oman ruokavalion noudattamiseen.

Kaveri itse ottanut "muutaman" ylimääräisen kilon ja vittuilee mulle mun ruokavaliosta. En ymmärrä, että miksi ei voi tukea ja ymmärtää, että näinkin voi vittu elää???

Vitutuksen huipentaa tämän illan "pakollinen" kännäys. Totta kai se on mukavaa lapsuuden kaveria nähdä pitkästä aikaa, mutta olisihan tämänkin reissun voinut toteuttaa toisella tavalla.

Huomenna se krapulassa vasta vituttaakin. No, onpahan jotain kirjoitettavaa sitten.

Digiboksin asensin ja kanavat haki itse mutta kun tässä perhanan taloyhtiössä ei ole kaapeli eikä antenniverkkoa. Eli digiboksiin ei ole signaalia. Jokainen asukas kuulemma joutuu itse järjestämään tv:n katselunsa tässä talossa eli virittämään omat piuhansa... Täytyy mennä johonki kodinkoneliikkeeseen kysymään että mitä laitetta sinne nyt pitäis hommata ja virittää että sais nelosen ja subin näkymään.

Missä maalla sä oikein asut jos itse joudut antennin kotiisi virittelemään? :lol2:

Back
Ylös Bottom