Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Esitän tyhmän kysymyksen, mitä toleranssilla tässä tapauksessa tarkotetaan? Olisiko mahdollista, että jos lääkkeitä vähentäisi olisi niillä parin viikon tasoituksen jälkeen kuitenkin riittävä vaikutus? Voisiko siihen alkutilanteeseen "palata" ja alkaa hoitaa alkuperäistä ongelmaa?

Olen samaa mieltä että mielialalääkkeiden aiheuttama haluttomuus on varmasti vaiettu ja yleinen aihe. Itse aikoinaan vaihdoin ensimmäiset lääkkeet syynä hurjan laihtumisvauhdin lisäksi tuo haluttomuus. Seuraavat lääkkeet eivät vaikuttaneet haluttomuuteen niin vahvasti ja kun ne ajan kanssa sai puolitettua niin päästiin takaisin lähes normaaliin. Siinä tilassa tosin ei olla enää.

Toleranssilla tarkoitan juuri sitä itseään, eli yks nappi ei enää yksinkertaisesti riitä toivottuun tulokseen. Herran omien sanojen mukaisesti on sama ottaako yhden tai ei ollenkaan..
Kyseessä ei siis ole masennus, vaikka samaisella lääkityksellä hoidetaan sitäkin.

Kyseessä on vielä sairaus jota ainakaan minä en vain pysty käsittämään, ehdotinkin aluksi et eiks niit lääkkeit vois vaan lopettaa :rolleyes:
Ei se ihan niin mene... Nyt kun mies on alkanut kertomaan enemmän oireistaan, toki käsitän hieman enemmän, mutta kokematta sitä itse ei oikein voi tajuta.. Aivan käsittämätöntä miten tollanen tauti voi ees olla. Prklprklprkl turhautuminen. Normaaliksi meidän suhdetta ei voi kuvailla, välillä on käynyt mielessä miehen vaihtaminenkin noiden juttujen takia... Mä haluan seksiä prkl!

Voi jumalauta! Tänään toivat taas uudet tuolit, tällä kertaa olivat erilaiset kuin aiemmat, tosin väärät edelleen. Miten saatanan vaikeeta voi olla hommata mulle ne oikeet tuolit. Yhdet väärät menis vielä erehdyksen piikkiin, mutta että kolmannet :curs:
niin normi meininkiä suomalaisessa huonekalukaupassa kun olla voi... :hyper:

Ajattelin ihan etukäteen purkaa krapula-morkkis-pillunpuutevitutusta tänne, kun tänään menossa kavereiden kanssa viettämään ylppäreiden jatkoja kaupungille.

Ajattelin ihan etukäteen purkaa krapula-morkkis-pillunpuutevitutusta tänne, kun tänään menossa kavereiden kanssa viettämään ylppäreiden jatkoja kaupungille.

Menossa Börsin yo-pippaloihin?

Jeps, ilmainen pääsy mulle ja kolmelle kaverille :D

Täytyy vain ottaa yhteys erääseen tyyppiin, joka on joku päällikkö siellä. Toivottavasti poke ottaa tosissaan.

Just joo ja muut maksaa sen 10e, ei täällä olis keskarihymiöö..?

12 :D

edit: täytyy olla suhteita ;)

Olisitte ollut eilen siellä, makso vitosen sisään ja tällä rannekkeella pääsee tänäänkin varmistin asian erikseen. Eriasia on sitten jaksaako sinne tulla katsomaan kakaroiden riekkumista :D

AI NIIN, PANIIKKIKYSSÄRI!!! KAI PAIKKOIHIN PÄÄSEE ILMAN VALKOLAKKIA TAI PUKUA???

Joo, on david-kysymys, mutta ylipäätään onko jossain paikoissa jotain rajoituksia?

AI NIIN, PANIIKKIKYSSÄRI!!! KAI PAIKKOIHIN PÄÄSEE ILMAN VALKOLAKKIA TAI PUKUA???

Joo, on david-kysymys, mutta ylipäätään onko jossain paikoissa jotain rajoituksia?

No tuo Börs tulee varmasti olemaan niin piukassa, että pakko valita ihmisiä sisään. Veikkaan, että valkolakit voivat saada jotain etua, kun kerran "lakkiasjuhlat" heillä siellä on. Tiedä sitten.

Kiitos. Nyt ainakin tiedän että sinne tulee yksi fossiili vähemmän.

:lol2: Ai tunnistit itsesi tuosta, voihan sitä sivistyneestikin olla mutta ;)

Kyllä pistää vihaksi saatana!

Tulin tuossa kaupasta ulos kun vähän matkan päässä suojatiellä känniääliö ajoi kahden kansalaisen päältä. Toinen päälleajetuista koitti kovasti vetää kuljettajaa tauluun vaikka hädin tuskin kesti seisaallaan. Ei kyllä mikään rahasumma sitäkään polvea korvaa.

2,77 puhalsi tämä mulkero. En varmaan ikinä unohda sen ukon naamaa :curs:

Silmät auki näiden varalta ihmiset, vaikka siinä kotikulmilla niin turvalliselta tuntuukin ja suojatietä menisitte !!

:itku: taas näköjään laidasta laitaan.. onpa viime kerrasta aikaakin.. kaipa se puhdistaa vähän.. ja pakko jotain kirjottaa johonkin. Puhelin on mörkö. Jaksa rasittaa ketään yhtä ihmistä taas. Aina ite roskiksena ja selvittämässä kaikkien asiat mut entä minä.. miks kaikki muiden asiat osaa järjestää ja leikkiä terapeuttia mut ite on sokea. ei täs taas o järkee ku ajatukset vipeltää nopeammin ku ehtii tajuta ja mistään ei saa kiinni.. Vittu ku vois tehä asioita toisin. Tahtoo vaan turvaan :itku:

Ei vituta nyt mikään ankarasti, mutta lähinnä varmaan tulee hävettämään kesäloman aikana, jos sattuu meikäläisten kanssa liikkuessa näkymään näitä koulun ryyppäreitä iltaisin puistoissa ja kaduilla :curs: . Eipä ole minun ongelma ja vanhemmat kyllä eivät tunne kovin montaa ihmistä meidän koulusta.

En nyt tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tähän threadiin mutta vituttaa aivan uskomattoman paljon tämä Suomessa vallitseva amiskulttuuri, että 20-30- vuotiaat äijät ottaa kyytiin 10-17 vuotiaita tyttöjä ja nämä samat tytöt viettävät kaikki perjantai-iltansa kylän nurkilla juomassa viinaa ja jakamassa pillua jokaiselle vastaantulevalle. Ja että hauskaa ei voi pitää ilman alkoholia, kukahan vitun keijo tämänkin idean keksi :david:

Ja ei, en ole katkera... Ihmettelen vaan tätä ah niin fiksua ja järkevää suomalaista meininkiä, joka jostain IHMEEN syystä ei ole muualla maailmassa onneksi yleistynyt.

Ai että vituttaako? Pää hajoilee ihan aiheestakin, kun on flunssa yhä päällä. Olo on parantunut jo huomattavasti, mutta olo ei selvästikään ole vielä normaali. TÄÄ TAHTOO JO SALILLE ja oikeastaan minne tahansa treenaamaan, lenkkipolulle, portaita juoksemaan, rullaluistelemaan... :wall:

Jotain hyvää tässäkin flunssan venymisessä kuitenkin on, kun huomaa, miten pitkäks aikaa olisi joutunut kituuttamaan alhaisilla kaloreilla jos olis jatkanut dieettiä...:rolleyes:

:itku: taas näköjään laidasta laitaan.. onpa viime kerrasta aikaakin.. kaipa se puhdistaa vähän.. ja pakko jotain kirjottaa johonkin. Puhelin on mörkö. Jaksa rasittaa ketään yhtä ihmistä taas. Aina ite roskiksena ja selvittämässä kaikkien asiat mut entä minä.. miks kaikki muiden asiat osaa järjestää ja leikkiä terapeuttia mut ite on sokea. ei täs taas o järkee ku ajatukset vipeltää nopeammin ku ehtii tajuta ja mistään ei saa kiinni.. Vittu ku vois tehä asioita toisin. Tahtoo vaan turvaan :itku:

häntä pystyyn! asioita VOI tehdä toisin!omia käyttäytymis mallejaan voi muuttaa,vaikka se saatanan vaikeeta onkin! ens kerralla kun löydät ittes tilanteesta mis taas ratkot muitten ongelmia ja jäät ite sivuun, niin muista että sun ei tarvi.se ei oo itsekästä vaan ittestään välittämsitä jos tietää aiemmista kokemuksistaan et millanen olo itelle seuraa.
Tshenp!Tsenp! juu kan duu it!

Lievä krapula ja väsymys, jotka nyt ovat jo helpottaneet. Vähän on morkkis eilisestä, kun tuli esim. kysyttyä pokelta "miksi te kysytte henkkareita tässä pihalla", tai että "sammuuko tämä rööki tuonne roskapönttöön" (joo, tuli tulipalovaara kännissäkin mieleen). Kaikki tyhmä kysely vituttaa ja hävettää jälkeenpäin.

Onneks vältyin tappelulta.

Back
Ylös Bottom