Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kesä ei voi alkaa näin. Ei vaan voi.

Nerdee-orkesteri on nimittäin hajonnut. Moni kappale osui sydämeen ja monien ihmisten tunteet saivat omat sävelensä. Vaikka yhtye nyt hajosikin, niin muistot säilyvät. Nerdee, never forget.

"Broken glass under my bare feet
you are like a flame that burns me from within
" :itku:

... Nerdee-orkesteri on nimittäin hajonnut. Moni kappale osui sydämeen ja monien ihmisten tunteet saivat omat sävelensä. Vaikka yhtye nyt hajosikin, niin muistot säilyvät. Nerdee, never forget.

No voihan perkele. Hyvää tunteikasta musiikkia tehneet. Kaikki levyt omistavana ja kerran livenä nähneenä jään ehdottomasti kaipaamaan...

"Time turned the table, I'm broken, unable. I am still burning for you.
You blinded my eyes, you were snake in paradise, oh still I am burning for you..."

Voi vittu kun vituttaa. Olin odottanut kesällä tehtävistä hommista hyvää palkkaa ja tänään sain kuulla että se onkin kolmasosa siitä mitä odotin. Tonni kesästä siis. Se on helvetin vähän, mut en aio kyllä sit hommiakaan tehdä missään ressissä se on varma.

Mieluummin olisin painanu eläimenä hommia paremmalla palkalla ku neppailen kesän ja saan nimellistä korvausta.

edittinä tohon lääkehommaan että mielialalääkkeet ovat käytössä yleisesti huumausaineina = ovat huumausaineita. Se nyt on sellasta että miksi sitä haluaa kukin kutsua, mielialalääke toiselle ja huume toiselle vähän käyttötarkoituksestakin riippuen. En näe mitään estettä kutsua mummoani huumeaddiktiksi jos hän on huumausaineeseen koukussa.

Kesä ei voi alkaa näin. Ei vaan voi.

Nerdee-orkesteri on nimittäin hajonnut. Moni kappale osui sydämeen ja monien ihmisten tunteet saivat omat sävelensä. Vaikka yhtye nyt hajosikin, niin muistot säilyvät. Nerdee, never forget.

Itellä just päinvastaiset fiilarit. Siitä päivästä lähtien kun tämä wannabe-muusikkojen luoma epäsikiö näki päivänvalon, minua on vituttanut niin ankarasti. Ei enää :hyper:

Duunitduunit. On taas ollut sellainen päivä ettei paremmasta väliä :curs::urjo:. Himassa makaa koneen raato lattialla, sekin varmaan pitäis pystyttää tänään. kiinnostus nolla pinnassa. Taidampa lähteä kotiin karkuun.

edittinä tohon lääkehommaan että mielialalääkkeet ovat käytössä yleisesti huumausaineina = ovat huumausaineita.

En näe mitään estettä kutsua mummoani huumeaddiktiksi jos hän on huumausaineeseen koukussa.

eipä taida kuitenkaan olla.

E: siis jos puhutaan masennuslääkityksestä.

Taidettiin hylätä elämämme asuntokaupat. Koko homma meni vähän liian nopeesti ja ei keretty miettimään kunnolla. 5000 olis pitänyt tarjota enemmän niin meillä olis oma kämppä.

Ongelmana oli että kämpän remontoimiseen meneviä kustannuksia varten olis tarvinnut myös lainaa ja sille osalle meillä ei vielä ollut takaajia (ei keretty kysymään mutta olis varmaan järjestynyt) ja ei sitten uskallettu korottaa tarjousta. Välittäjä soitti ja sanoi että jos tarjoatte 5000 enemmän niin se kiinteistö on teidän. Mä sanoin että maksetaan mutta vaimo ei heti uskaltanut. Jos vaan oltais saatu miettiä vaikka tuntikin rauhassa. Jälkeenpäin vaimokin olis ollut valmis tarjoamaan tuon summan ja koko ajan vaan kaduttaa enemmän.

Vaimo lisäksi ihan maassa ja potee tuosta syyllisyyttä. Vastaavia kämppiä kun kattoo niin hinnat on huomattavasti korkeammat. Ollaan seurattu asuntomarkkinoita ostoaikeissa jo useamman vuoden mutta mitään vastaavaa ei olla löydetty. Opetus: kannattaa hankkia lainalupaukset/takaukset yms. valmiiksi, jotta on heti valmis kun se oikea löytyy.

Oon melko varma että jos sen kämpän olis vaikka halunnut myydä heti uudelleen niin olis saanut aika paljon voittoa. Vaikka eihän me oltais sitä myyty kun se olis ollut meille täydellinen.

Nyt ei auta muu kuin odotella mahdollisen asuntokuplan puhkeamista, jota ollaan jo odoteltukin monta vuotta :(

Lisäksi en kerkee tänäänkään treeneihin kun piti kirjoittaa tää tyhmä sepustus, saatana!

Ylipäänsä, haluttomuus mielialalääkityksen suhteen on todella vaiettu aihe, erityisesti siinä vaiheessa kun niitä reseptejä jaellaan.. Ongelma on vielä se, että lääkeet koukuttavat ja sivareihin ei ole mitään apua...

Suurin osa mielialalääkkeistä aiheuttavat vakavia sivareita, jotkut jopa pysyviä sellaisia.. Huvittavaahan on se, että haluttomuus on yksi yleisimpiä ja "lievimpiä". Kaikkihan on suhteellista.

Saako udella, mikä lääke on kyseessä? Eikö ole mitään korvaavaa valmistetta tai muuta vaihtoehtoa? On noi haittavaikutukset tosiaan niin moninaisia ja niin syvältä! Ei voi tajuta, miten moneen asiaan voi sellaset pikkuset napit vaikuttaa.

Itseäni vituttaa muuten nyt: rahattomuus ja saamattomuus ja lihominen.

Duunitduunit. On taas ollut sellainen päivä ettei paremmasta väliä :curs::urjo:. Himassa makaa koneen raato lattialla, sekin varmaan pitäis pystyttää tänään. kiinnostus nolla pinnassa. Taidampa lähteä kotiin karkuun.

eipä taida kuitenkaan olla.

E: siis jos puhutaan masennuslääkityksestä.

Pahimmat myrkyt saa apteekista. Masennukseenkin saa lääkäristä riippuen vaikka mitä. Eikä niillä välttämättä ole mitään eroa kadun huumeisiin, paitsi että ne on puhtaampaa tavaraa.
Toihan ihmisiä hämää, "kyl niit voi rouskii, ei ne oo huumeita". Paskan marjat.
Olen tutustunut joskus ihmisiin jotka ryynäävät vuosia ja suurin osa alkanut "viattomista" masennuslääkekuureista ja vastaavista. Ja se niiden vuosien rouskinta on ihan samaa hyvänolon hakua kuin huumeilla.

Tänään ois mahdollisuus pitää hyvät kekkerit ja olis hyvät ilmat, mutta huomenna pitää olla aamulla skarppina yo:ssa jota seuraa oletettavasti paskat juhlat. Vittu.

Pahimmat myrkyt saa apteekista. Masennukseenkin saa lääkäristä riippuen vaikka mitä. Eikä niillä välttämättä ole mitään eroa kadun huumeisiin, paitsi että ne on puhtaampaa tavaraa.
Toihan ihmisiä hämää, "kyl niit voi rouskii, ei ne oo huumeita". Paskan marjat.
Olen tutustunut joskus ihmisiin jotka ryynäävät vuosia ja suurin osa alkanut "viattomista" masennuslääkekuureista ja vastaavista. Ja se niiden vuosien rouskinta on ihan samaa hyvänolon hakua kuin huumeilla.

Apteekista saa todellisia myrkkyjä. Mutta masennuslääkkeen vertaaminen huumeisiin on aika ontuvaa, koska ei niistä käsittääkseni saa mitään sellaista mitä huumeiden käytöllä haetaan. Ne on usein pakollinen paha, ei vaihtoehto.

Mä tossa itsekseni nopsaa googlettelin aihetta enkä minä kyllä löytänyt masennuslääkkeitä joita käytettäisiin HUUMAAVAAN tarkoitukseen. Palstan tohtorit voisi lopettaa tämän mutuilun.

No sehän siinä onkin... lääkkeitä herra ei oikein pysty enää vähentämään (toleranssi siis kasvanut) koska sille tulee aivan hirveä olo silloin.. Halut on olemattomat vaikka tekisin kaikki mahdolliset temput missä tahansa seksihepenissä, eli miestä ei vaan paneta vaikka kuinka yrittäis. Seisokki saadaan aikaseksi semi-sellaisena, jyystäminen kestää ikuisuuden puolipehmeällä eikä edes siemensyöksyä.

Hän on monta kertaa kironnut sitä päivää kun alkoi lääkkeitä syömään ja tilanne pahenee ja toleranssi kasvaa ja halut muuttuvat olemattomammiksi vuosi vuodelta.. Jos hänen ongelmiaan olisi alettu silloin aikanaan hoitamaan muutoin kun lääkkeillä, mikä olisi silloin ollut mahdollista, paneskelisimme varmaan kun puput... mutta ei.

Ylipäänsä, haluttomuus mielialalääkityksen suhteen on todella vaiettu aihe, erityisesti siinä vaiheessa kun niitä reseptejä jaellaan.. Ongelma on vielä se, että lääkeet koukuttavat ja sivareihin ei ole mitään apua...

Suurin osa mielialalääkkeistä aiheuttavat vakavia sivareita, jotkut jopa pysyviä sellaisia.. Huvittavaahan on se, että haluttomuus on yksi yleisimpiä ja "lievimpiä". Kaikkihan on suhteellista.

SSRI lääkkeillä voi olla joskus haittoja tuossakin mielessä. Lääkettä voi vaihtaa toiseen ja toinen SSRI/muu voi sopia paremmin. Ihmeessä siis lääkäriin, toi ei varmasti auta ainakaan masennusta.
Ja mitä näille sankareille jotka puhuvat huumeista ja apteekin myrkyistä.. no, ottakaa nyt vaikka kirja käteen.

Ryyni = bentso (diapam, tenox, xanor tms), eri asia kuin joku perus masennuslääke

t. nollataulu farmaseutti

Oujee. Eturivin paikka lakkiaisissa. Minua vastapäätä istuu noin 1000-1500 ihmistä. Aivan varmaan hirveä stondis koko 1,5 tunnin lakkiaisten ajan...

:offtopic:Kun tuohon lääke-huume -asiaan otin kantaa, puhuttiin vielä mielialalääkkeistä, joita anksiolyytteinä bentsot on. Jos tähän nimenomaiseen tapaukseen ottaa kantaa niin kysehän on ilmeisimmin masennuslääkkeistä, ja kroonisista sellaisista, eli bentsot eivät ole kyseessä. Noin. Nyt on pilkku nussittu joka suunnasta. ;) :kippis1:

No sehän siinä onkin... lääkkeitä herra ei oikein pysty enää vähentämään (toleranssi siis kasvanut) koska sille tulee aivan hirveä olo silloin.. Halut on olemattomat vaikka tekisin kaikki mahdolliset temput missä tahansa seksihepenissä, eli miestä ei vaan paneta vaikka kuinka yrittäis. Seisokki saadaan aikaseksi semi-sellaisena, jyystäminen kestää ikuisuuden puolipehmeällä eikä edes siemensyöksyä.

Esitän tyhmän kysymyksen, mitä toleranssilla tässä tapauksessa tarkotetaan? Olisiko mahdollista, että jos lääkkeitä vähentäisi olisi niillä parin viikon tasoituksen jälkeen kuitenkin riittävä vaikutus? Voisiko siihen alkutilanteeseen "palata" ja alkaa hoitaa alkuperäistä ongelmaa?

Olen samaa mieltä että mielialalääkkeiden aiheuttama haluttomuus on varmasti vaiettu ja yleinen aihe. Itse aikoinaan vaihdoin ensimmäiset lääkkeet syynä hurjan laihtumisvauhdin lisäksi tuo haluttomuus. Seuraavat lääkkeet eivät vaikuttaneet haluttomuuteen niin vahvasti ja kun ne ajan kanssa sai puolitettua niin päästiin takaisin lähes normaaliin. Siinä tilassa tosin ei olla enää.

Kävin viime viikolla ostamassa erään ison huonekaluketjun myymälästä parvekekalusteita. Sovittiin että käyn hakemassa ne lauantaina noutovarastolta kun silloin on muuton takia pakettiauto käytössä. No, kalusteet haettiin mutta lauantai-iltana paketteja avatessa huomasin että sain varastolta väärät tuolit. Olivat kalliimmat kuin ne joista maksoin, mutta ei paljon lohduta kun eivät sovi muihin kalusteisiin. Maanantaina kävin tuolit myyneessä liikkeessä juttelemassa, pahoittelivat kovasti ja lupasivat että oikeat tuolit tuodaan mulle kotiin asap. Eilen sitten kävi kuljetusliike hakemassa väärät tuolit pois ja tuomassa uudet. Muuten ihan jees mutta uudet tuolit olivat samanlaiset kuin aiemmatkin eli väärät nekin. Annoin molemmat vietäväksi pois ja nyt taas odottelen ajojärjestelijältä soittoa koska seuraavat tuolit tullaan tuomaan. Ei vaan viittis enää kovin montaa kertaa lähteä kesken työpäivän ottamaan tuoleja vastaan.

Voi jumalauta! Tänään toivat taas uudet tuolit, tällä kertaa olivat erilaiset kuin aiemmat, tosin väärät edelleen. Miten saatanan vaikeeta voi olla hommata mulle ne oikeet tuolit. Yhdet väärät menis vielä erehdyksen piikkiin, mutta että kolmannet :curs:

Voi jumalauta! Tänään toivat taas uudet tuolit, tällä kertaa olivat erilaiset kuin aiemmat, tosin väärät edelleen. Miten saatanan vaikeeta voi olla hommata mulle ne oikeet tuolit. Yhdet väärät menis vielä erehdyksen piikkiin, mutta että kolmannet :curs:

HAHA!! Alkaa olla jo surkuhupaisaa :lol2:

voi vittujen vittu.. faija tuli käymään suomessa mun juhliini ja päätti vähän siivoota!! keittiössä oli 12 pitkävartista kuivattua ruusua maljokossa.katkaskahtia ja roskiin.. sain ongittua 6 tynkää paskaa! vitutaa niin paljon et kohta pääsee itku..niillä oli saatanasti tunne arvoa ja hintaa ku datafloran kautta tulivat vuos sitten eritystilanteessa

Back
Ylös Bottom