Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

YLEX:n "juontaja" Marja Peltonen. Vittu miten väkinäistä ja vittu miten huonoa. Yksi ja suurin syy siihen, että en kyseisen kanavan aamuja kuuntele. Varma tapa saada aamuvitutus päälle, kun kuuntelee tämän "lahjakkuuden" mukahauskuuksia ja etukäteen duunattuja käsikirjoituksia.

Toki samaan sarjaan menevät Radio Novan kaikki juontajat, joten ei Marja ole ainoa. Paska silti.

YLEX:n "juontaja" Marja Peltonen. Vittu miten väkinäistä ja vittu miten huonoa. Yksi ja suurin syy siihen, että en kyseisen kanavan aamuja kuuntele. Varma tapa saada aamuvitutus päälle, kun kuuntelee tämän "lahjakkuuden" mukahauskuuksia ja etukäteen duunattuja käsikirjoituksia.

Toki samaan sarjaan menevät Radio Novan kaikki juontajat, joten ei Marja ole ainoa. Paska silti.

Tämän takia en kuuntelekkaan radiota ku autossa :D .. Kesän aikana tullee jo pelkästä harrastuksen takia istuttua autossa ainaki se 15 000 km eli kyllä noillekki jutuille tullaan matkan aikana vielä nauraan :)

nuo hiton realistiset viestit tuolla punttimimmien kuvissa. lienevät epätoivosia iskurepliikkejä/vast... "tosi hyvä erottuvuus selässä" ym kisakuville tarkoitettuja kommentteja pistetty about jokaiselle...osalla vielä selvästi on nestettä+rasvaa ihon alla ja erottuvuus ei mikään kauhean hyvä ole, about suurimmat lihakset erottuvat that's it...

Onks hän sama kuka on Ollin ja Tuomaksen kanssa? Jos on niin komppaan. Nään punaista aina kun se yrittää olla hauska. Ei jumalauta jos ei oo hauska, ei myöskään pidä yrittää väkisin. Sit viel nupiks kun se yrittää puhua samalla lailla kuin Olli ja Tuomas. Ei nekään jätkät aina niin älyttömiä ole, mut on niilläkin hetkensä.

Novan kaivarin konsertin se vitun harakka siel oksalla. Jumalauta että on huonosti duunattu mainos ja se linnun pitää rääkyy 15 sekkaa liian kauan. JEEEEEEEEEEEEEEE

edit-jänkäkoira...jossain vaiheessa siellä iltapäivässä oli kolmas mukana...voi olla et on vaihtunut.
e2-ok, se on sit eri marja. en oo varma onks se marja kuka on iltapäivässä. se aamun mimmi on ihan ok mun mielestä.peltsi on ihan väsynyt nykyisin.

Heräsin äsken ja ihmettelin, että olinkohan taas touhunnut unissani jotain. No olin. Tyynyliina oli revitty irti tyynyn päältä ja viety pesuhuoneen lattialle. Näin yöllä unta, että seinässäni oli jotain kemiallista myrkkyä, josta olisi iholle vaaraa. Tyynyliinallahan se piti "siivota".

Eihän tämä nyt niin vittumainen asia ole, kun tämänkin threadin juttuja selailee, mutta huolestuttaa ja vituttaa tuo oma yökäytös. Eihän sitä uskalla kohta vittu mitään esineitä jättää näkyville, kun lentää seinään tai jopa ikkunasta ulos.:(

Omasta mielestäni se Aamun Maria on historian yksi rasittavimmista juontajista. Niitä juttuja ja tekopirteyttä vaan ei jaksa kuunnella heti aamusta. Onneksi on Radio Rock.

Vituttaa jälleen "ihmiset", jotka eivät ymmärrä mitä sulkemisaika tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä, että minun EI tarvitse enää sen jälkeen hakea heille leffoja, vaikka se kestäisikin muutaman vaivaisen minuutin. Tulkaa/asioikaa ajoissa, ei kaksi minuuttia vaille sulkemisajan, varsinkin kun olen jo aikaisemmin muistuttanut siitä. Enpähän suostunut hakemaan filmejä, hah haa, olisittepa nähneet ilmeet (ainoa lohtu).

Minulla on lyhyt pinna, joten se kassatiskin vieressä oleva jakoavain saattaa eräänä kauniina iltana olla kosketuksissa vittumaisen asiakkaan naamavärkin kanssa.

On se kumma.... taas tuli turpiin naisasioissa. Todella mukavan tytön kanssa tässä oltiin tapailtu jo jonkin aikaa ja nainen todellakin antoi ymmärtää, että tästä voisi tulla jotain. Ja sitten melkeinpä puun takaa tuli normaali "parempi vaan kavereina" :wall: Just just:jahas: ... ei noista ota kyllä hullukaan prkl selvää.

Voi vittu tätä vitun neuvostosuomea. Saatana ku pitää olla niin holhoava yhteiskunta. Alkon sivuillakaan ei enää näe väkevien valikoimaa kun alkoholilaki kieltää. Ei vittu. Viinakaupan(!) infosivuilla ei näe edes tuotevalikoimaa. Voihan vittu, tilaan viskini kyllä saksasta seuraavaksi vittu.

Pitäköön tunkkinsa.

angry-smiley-030.gif
Ulkona sataa lunta,
ei se ookaan lunta vaikka on valkoista,
vaan se on jotain siitepöly****aa.
doh.gif

Heräsin äsken ja ihmettelin, että olinkohan taas touhunnut unissani jotain. No olin. Tyynyliina oli revitty irti tyynyn päältä ja viety pesuhuoneen lattialle. Näin yöllä unta, että seinässäni oli jotain kemiallista myrkkyä, josta olisi iholle vaaraa. Tyynyliinallahan se piti "siivota".

Eihän tämä nyt niin vittumainen asia ole, kun tämänkin threadin juttuja selailee, mutta huolestuttaa ja vituttaa tuo oma yökäytös. Eihän sitä uskalla kohta vittu mitään esineitä jättää näkyville, kun lentää seinään tai jopa ikkunasta ulos.:(
Sun juttuja on kyllä aina yhtä hauska lukea. :)

Mulla on vähän samankaltaisia tapoja. Touhuan öisin monesti jotain todella outoa, taannoin heräsin keskellä yötä kaksintaisteluun (240cm leveän) peiton kanssa. Olin kai harmistunut, kun peittoa ei riittänyt (näinkin "ison" ihmisen päälle), sillä "jokin" oli sen taitellut neljään osaan, joka taas tuotti niin suurta haastetta avattavaksi etten suoriutunut siitä. :D

Toinen juttu on se, että mun ei missään olosuhteissa pitäisi nukahtaa vaatteet päälle. Melko pian tulee kuuma, ja alan rimpuilla päästäkseni eroon vaatteista. Lukemattomia ne kerrat, kun herään keskellä sitä touhua. Purmellan ääneen jotain omituista ja yritän taistella vaatteet irti. :lol2:

:offtopic:

angry-smiley-030.gif
Ulkona sataa lunta,
ei se ookaan lunta vaikka on valkoista,
vaan se on jotain siitepöly****aa.
doh.gif

Samaa kiroilen. Kävimme koiran kanssa lenkillä ja pahimmissa kertymäkohdissa sitä valkoista höttöä oli nilkkaan asti. Siis perkele. Eteenpäin kävellessä oli Star Wars-väistelyfiilis, kun yritti ettei kevyesti leijuva höttö tule silmiin...

Kaupat kiinni eikä mitään ruokaa koko talossa.

Tähän liittyen vituttaa jo valmiiksi huomisen tuleva saatanallinen ralli kaupoissa. Mukava päivä tulossa töissä, olihan kaupat sentään yhden päivän kiinni. Toivottavasti olen väärässä, eikä tämä ollut Munamiehelle purkautuminen (pakko nykyään varmistaa tämä).

Alaselkä kestää taas treeniä niin eiköhän iske joku perkeleen pöpö päälle ja räkävaluu, kuumetta ei kyllä ole. Parempi silti varmaan jättää tämän päivän treenit väliin.

Back
Ylös Bottom