Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jooh, vittu lähdin eilen puoli seittemän töihin, jotta ei tarttis jumittua Kehä1:n ruuhkaan! No saatana silti meni 45 minuuttia yhteen suuntaan. Huomenna varmaan lähdettävä ennen kuutta töihin, jotta välttäis sen että joutuu istumaan 2 h päivässä autossa. :curs::curs::curs::curs:
2. Töissä tarvis tehä seuraavat 3 viikkoa 10 tuntista työpäivää kun on niin vitusti hommia, kiinnostuksen taso on nolla, en tee.
Saarioisen Virva 38-vee-mainos laulamassa äidilleen... Ei, nyt on menty metsään. Tuon jälkeen en osta mitään Saarioiselta.
Eilen tuli kolmoselta illalla joku dokumentti eläinaktivisteista (?) ja vaikka suurin osa heidän teoistaan on perseestä niin ei siellä toisella puolellakaan kaikilla ole puhtaat jauhot pussissa. Ohjelmassa näytettiin salaa kuvattu pätkä jostain tutkimuslaboratoriosta (englannissa) ja siellä kaksikin eri tyyppiä hakkasi ja pieksi todella rajusti yhtä koiranpentua.. :(
Vitun hyvä hakata jotain tuollaista pentua, joka ei pysty pistämään vastaan. Mahtaa kaverit tuntea itsensä suuriksi ja mahtaviksi.
Eilen tuli kolmoselta illalla joku dokumentti eläinaktivisteista (?) ja vaikka suurin osa heidän teoistaan on perseestä niin ei siellä toisella puolellakaan kaikilla ole puhtaat jauhot pussissa. Ohjelmassa näytettiin salaa kuvattu pätkä jostain tutkimuslaboratoriosta (englannissa) ja siellä kaksikin eri tyyppiä hakkasi ja pieksi todella rajusti yhtä koiranpentua.. :(
Vitun hyvä hakata jotain tuollaista pentua, joka ei pysty pistämään vastaan. Mahtaa kaverit tuntea itsensä suuriksi ja mahtaviksi.
Niin. Epäilenpähän vaan, että kyseessä on aktivistien itse tekemä video propagandan takia. Miksi jossain laboratoriossa hakattaisiin eläimiä? Eivät varmasti tutkijat niin tee, mutta sillä tavalla aktivistit saavat ihmiset puolelleen vetoamalla juuri tuollaisilla tavoilla ihmisten tunteisiin. Rupesi itsellä nousemaan verenpaine kun katsoin niittenkin vitun sosialisti-viherperseitten hommaa :curs: Puukkoa pitäisi tarjota niittenkin keuhkoille.
Itelläki tulee välillä otettua useammin ku laki sallii mut toisaalta sit pystyn ihan kevyesti pitämään myös vastapainoks 1-2 kk tipattoman jakson, joten vähän huonoltahan toi kuulostaa jos ei pysty olemaan dokaamatta ja aina ku alotat ni putki jatkuu seuraavanaki päivänä. Tiedän parikin tyyppiä joihin profiilis sopii joista on tullu myöhemmin melkosia alkoholisteja, joten kannattaa varmaan hakea ajoissa apua jos siltä tuntuu, ettei elämä mee hukkaan brenkun takii..Alkoholiongelma vituttaa. Nyt intin aikana olen ollut vain pari viikonloppua juomatta (plus ginekset). Nytkin on mäyris jääkaapissa ja tiedän, että jos tänään aloitan juomaan, juon huomennakin. Monta kertaa olen baarissa juonut kaikki päivärahat. Välillä ajattelen, että miten pystyn maksamaan kaikki laskut ja ruuat, mutta sitten tajuan että enhän mä pystykään. Jos vanhemmat ei olisi tukeneet, olisi ainakin auto ja netti menneet alta jo monet kerrat. Tosin olen huomannut, että vaikka en joisikaan, ei rahat siltikään riitä kaikkiin laskuihin/ruokaan. Muutama viikko sitten päätin olla juhannukseen asti juomatta. Vitut, yhden viikonlopun olin selvinpäin ja sitten taas ratkesin.
Alkoholiongelma vituttaa. .
kyl siit nyt eroo pääsee.Jumalaton vitutus, kun on toi saatanan koira tossa. Broidi dumppas sen eilen tänne, kun naisensa ei sietänyt sitä, eikä kelvannut uudelle omistajalle, kun alkovat vanhan koiran kanssa tappelemaan. Meikä on jo pikkukaljoissani ja tuo saatana haluaa lenkille.
Lupas tulla tänään hakemaan sen, mutta eipä ole näkynyt. Vittu, että vituttaa...
samoin.. Voimia, mä oon puolvuotta yrittäny lopettaa, känissähän sitä nyt lauantai-iltana on silti..:( kattellaa tän kans..kyl siit nyt eroo pääsee.
. Tekniikkakaan ei oikein ollut kohdallaan, muttei silti vaan jaksanut. 
Hei, oot vähän niiku minä, mutta vuotta vanhempi!... Avautuminen...