Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jooh, vittu lähdin eilen puoli seittemän töihin, jotta ei tarttis jumittua Kehä1:n ruuhkaan! No saatana silti meni 45 minuuttia yhteen suuntaan. Huomenna varmaan lähdettävä ennen kuutta töihin, jotta välttäis sen että joutuu istumaan 2 h päivässä autossa. :curs::curs::curs::curs:

Kesällä länteen päin ajettassa kehä vetää vielä kohtuullisesti jos ennen klo 06.30 ohittaa kannelmäen. Kuudelta saa vetää aika rauhassa. Talvella voi lähteä vähän myöhemmin.

2. Töissä tarvis tehä seuraavat 3 viikkoa 10 tuntista työpäivää kun on niin vitusti hommia, kiinnostuksen taso on nolla, en tee.

Tästä tuli mieleen töissä kun työkaveri oli keskellä päivää vittuuntunut, niin sanoin sille että tuolla olisi hieman kakkososastolla korjattavaa kun wc:n pönttö vuotaa (kiinteistöhuolto). Siihen sitten tokaisi: "Ei kiinnosta kyllä nyt yhtään, en kyllä jaksa. Vituttaa tämä koko paikka. Katellaa joskus myöhemmin". Totaalinen repeäminen minun kohdallani, vaikka kaverilla oli huono päivä.

Eilen tuli kolmoselta illalla joku dokumentti eläinaktivisteista (?) ja vaikka suurin osa heidän teoistaan on perseestä niin ei siellä toisella puolellakaan kaikilla ole puhtaat jauhot pussissa. Ohjelmassa näytettiin salaa kuvattu pätkä jostain tutkimuslaboratoriosta (englannissa) ja siellä kaksikin eri tyyppiä hakkasi ja pieksi todella rajusti yhtä koiranpentua.. :(

Vitun hyvä hakata jotain tuollaista pentua, joka ei pysty pistämään vastaan. Mahtaa kaverit tuntea itsensä suuriksi ja mahtaviksi.

Saarioisen Virva 38-vee-mainos laulamassa äidilleen... Ei, nyt on menty metsään. Tuon jälkeen en osta mitään Saarioiselta.

Ne kaikki on ihan kauheita!!! Meillä menee samantien tv äänettömälle kun saarioisten mainokset läjähtää ruutuun...

Nyt loppy hyvä meininki kun tuntuu, että on aika taas sairastella. Johan tässä taas 5kk mentiin ilman sairasteluita, mutta pitänyt lepopäiviä niin johan iski kurkun kipeeksi ja nenän tukkoon. No viikonloppu sängynpohjalla on aina yhtä veikeetä.

Vitamiini: Jos ei ole kuumetta niin käy ihmeessä vetämässä kevyt treeni, mieluiten jos jotain muutakin kuin punttia harrastat niin sellaista lajia vieläpä! Itselläni ainakin yleensä auttaa ja taas on kurkku/nenä tukkeessa kun eilen lepäsin, mutta tänään korjailemaan kevyellä treenillä.

Eilen tuli kolmoselta illalla joku dokumentti eläinaktivisteista (?) ja vaikka suurin osa heidän teoistaan on perseestä niin ei siellä toisella puolellakaan kaikilla ole puhtaat jauhot pussissa. Ohjelmassa näytettiin salaa kuvattu pätkä jostain tutkimuslaboratoriosta (englannissa) ja siellä kaksikin eri tyyppiä hakkasi ja pieksi todella rajusti yhtä koiranpentua.. :(

Vitun hyvä hakata jotain tuollaista pentua, joka ei pysty pistämään vastaan. Mahtaa kaverit tuntea itsensä suuriksi ja mahtaviksi.

Katoin saman dokkarin (vaikka silmät kiinni just ton em. kohdan). On se perkele!:curs:

Niin. Epäilenpähän vaan, että kyseessä on aktivistien itse tekemä video propagandan takia. Miksi jossain laboratoriossa hakattaisiin eläimiä? Eivät varmasti tutkijat niin tee, mutta sillä tavalla aktivistit saavat ihmiset puolelleen vetoamalla juuri tuollaisilla tavoilla ihmisten tunteisiin. Rupesi itsellä nousemaan verenpaine kun katsoin niittenkin vitun sosialisti-viherperseitten hommaa :curs: Puukkoa pitäisi tarjota niittenkin keuhkoille.

Niin. Epäilenpähän vaan, että kyseessä on aktivistien itse tekemä video propagandan takia. Miksi jossain laboratoriossa hakattaisiin eläimiä? Eivät varmasti tutkijat niin tee, mutta sillä tavalla aktivistit saavat ihmiset puolelleen vetoamalla juuri tuollaisilla tavoilla ihmisten tunteisiin. Rupesi itsellä nousemaan verenpaine kun katsoin niittenkin vitun sosialisti-viherperseitten hommaa :curs: Puukkoa pitäisi tarjota niittenkin keuhkoille.

Ihmettelin jo, miksei tästä ollut trediä pakkiksella.

Ei ole "sosialisti-viherperseillä" keinot ihan loppuun asti mietittyjä, mutta ymmärrän kyllä tavallaan, miksi he niin tekevät.
Ei varmasti ollut mikään aktivistien tekemä video.

Alkoholiongelma vituttaa. Nyt intin aikana olen ollut vain pari viikonloppua juomatta (plus ginekset). Nytkin on mäyris jääkaapissa ja tiedän, että jos tänään aloitan juomaan, juon huomennakin. Monta kertaa olen baarissa juonut kaikki päivärahat. Välillä ajattelen, että miten pystyn maksamaan kaikki laskut ja ruuat, mutta sitten tajuan että enhän mä pystykään. Jos vanhemmat ei olisi tukeneet, olisi ainakin auto ja netti menneet alta jo monet kerrat. Tosin olen huomannut, että vaikka en joisikaan, ei rahat siltikään riitä kaikkiin laskuihin/ruokaan. Muutama viikko sitten päätin olla juhannukseen asti juomatta. Vitut, yhden viikonlopun olin selvinpäin ja sitten taas ratkesin.

Alkoholiongelma vituttaa. Nyt intin aikana olen ollut vain pari viikonloppua juomatta (plus ginekset). Nytkin on mäyris jääkaapissa ja tiedän, että jos tänään aloitan juomaan, juon huomennakin. Monta kertaa olen baarissa juonut kaikki päivärahat. Välillä ajattelen, että miten pystyn maksamaan kaikki laskut ja ruuat, mutta sitten tajuan että enhän mä pystykään. Jos vanhemmat ei olisi tukeneet, olisi ainakin auto ja netti menneet alta jo monet kerrat. Tosin olen huomannut, että vaikka en joisikaan, ei rahat siltikään riitä kaikkiin laskuihin/ruokaan. Muutama viikko sitten päätin olla juhannukseen asti juomatta. Vitut, yhden viikonlopun olin selvinpäin ja sitten taas ratkesin.
Itelläki tulee välillä otettua useammin ku laki sallii mut toisaalta sit pystyn ihan kevyesti pitämään myös vastapainoks 1-2 kk tipattoman jakson, joten vähän huonoltahan toi kuulostaa jos ei pysty olemaan dokaamatta ja aina ku alotat ni putki jatkuu seuraavanaki päivänä. Tiedän parikin tyyppiä joihin profiilis sopii joista on tullu myöhemmin melkosia alkoholisteja, joten kannattaa varmaan hakea ajoissa apua jos siltä tuntuu, ettei elämä mee hukkaan brenkun takii..

Jumalaton vitutus, kun on toi saatanan koira tossa. Broidi dumppas sen eilen tänne, kun naisensa ei sietänyt sitä, eikä kelvannut uudelle omistajalle, kun alkovat vanhan koiran kanssa tappelemaan. Meikä on jo pikkukaljoissani ja tuo saatana haluaa lenkille.

Lupas tulla tänään hakemaan sen, mutta eipä ole näkynyt. Vittu, että vituttaa...

Itsellä nyt ei ole ihan sama tilanne ku Pexillä, mutta tuntuu että viikonloput on ihan saatanan tylsiä ellei lähde ryyppäämään ja baariin. Talvella onneks on harrastus joka tuo tekemistä viikonlopuille, mutta kesällä kun ei ole nii tuntuu että aina pitäisi olla juomassa jollei halua tylsistyä perjantai-illalla, niinku nyt.
Nooh, onneks on aika pienet mun murheet..

Alkoholiongelma vituttaa. .

samoin.. Voimia, mä oon puolvuotta yrittäny lopettaa, känissähän sitä nyt lauantai-iltana on silti..:( kattellaa tän kans..:) kyl siit nyt eroo pääsee.

Jumalaton vitutus, kun on toi saatanan koira tossa. Broidi dumppas sen eilen tänne, kun naisensa ei sietänyt sitä, eikä kelvannut uudelle omistajalle, kun alkovat vanhan koiran kanssa tappelemaan. Meikä on jo pikkukaljoissani ja tuo saatana haluaa lenkille.

Lupas tulla tänään hakemaan sen, mutta eipä ole näkynyt. Vittu, että vituttaa...

Muista, vitutti miten paljon vaan!!! Se, ei ole koiran vika et se joutu sun luokse! Sitäpaitsi, pikku kaljoissa kun käy sen lenkin heittämässä niin veri kiertää hyvin ja tuntuu et kaljat toimii entistä paremmin... Ja lenkin jälkeen on aina kova jano!:kippis1:

samoin.. Voimia, mä oon puolvuotta yrittäny lopettaa, känissähän sitä nyt lauantai-iltana on silti..:( kattellaa tän kans..:) kyl siit nyt eroo pääsee.

Kaverilla tuntuu kyllä yritys olevan huikea, kun selittää kännijuttuja harva se päivä tänne, ja sitten valittaa kun pitäis lopettaa. Kuulostaa tosi hyvältä toi sun asenne: kattellaa tän kans. Jos vaan nyt niinkuin lopettaisit?

e: sori, kuulosti vähän pahalta, eihän se varmasti helppoa ole, mut ei sun juttujen perusteella tunnu olevan hirveästi yritystäkään.

Kiireen takia päätin tehdä vain muutamia vähän kyykkyä yms. ja päädyin hikoilemaan kuin sika 70kg niskassa, ja laatta meinasi tulla. Koko ajan oli voimaton olo, lihaksiin ei saanut mitään yhteyttä, saunaan päästyä vieläkin tärisi kuin tämä: :hyper:. Tekniikkakaan ei oikein ollut kohdallaan, muttei silti vaan jaksanut.

Poskettoman huono salitreeni toi mieleen elämän ihanat tosiasiat. Olen kohta 25-vuotias ja olen ihan turha ihminen. Jes. Kohta kuusi vuotta käynyt salilla, eikä sieltä ole voimaa eikä kokoa tarttunut; paino pomppii läskin muodossa milloin mitenkin ja fiilikset samaten. Voisi melkein lopettaa vastaanrimpuilemisen, kun minua selkeästi ei ole tarkoitettu urheilemaan. Elämäntapani ovat pääpiirteittäin terveelliset, ja vaikkei varaa olekaan syödä joka päivä mustikoita, on ruokavaliokin omasta mielestä kunnossa. Mihinkään se ei vaikuta ja mielentilat ja kehon fiilikset seilaavat laidasta laitaan.

En ole hyvä yhtään missään. Pisimpään olen harrastanut (jos sitä kukaan edes harrastukseksi laskee) pelaamista, ja vieläkin kaikki vastaantuleva tulee hutaistua helpoimmalla vaikeustasolla ja sitten ärsyttää jos silläkin jää jumiin. Minulla ei ole rahallista tai yhteiskunnallista arvoa, statusarvoa. En ole sosiaalinen eikä minulla ole sydänystäviä. Olen usein yksin ja yksinäinen.
Naama ei ole ruma, ja äänikin on kiekumista vain puolet ajasta - hiukset ovat useimmiten luotaantyöntävä harakanpesä, koska ne eivät tottele edes vitosluokan vahaa joten jätän sitten laittamattakin. Kaljuksi ei voi ajaa, koska takaraivo on lommolla.

Jään odottamaan "Ota itseäsi niskasta kiinni, ja..."-viestejä. :rolleyes:

Vituttaa ku piti sitten eilen mennä juomaan muutama olut, mutta oli kyllä hauskaa johonkin pisteeseen. Siinä sitten tuli riideltyä tyttöystävän kanssa, mutta saatiin sovittua, ei ollut mitään semmosta perinteistä Suomalais-kulttuuria että vedetää perseet ja riidellää, vaa iha jostai pidempi-aikaisesta paskasta oli kyse, mutta luojan kiitos tuli nyt sit se sovittua tosiaan. No sitten olikin jo känni laskenu sen konfliktin jälkeen, ja edessä olikin mukava vitutus päällä viiden kilsan kävely kotio, no eip siinä mitää, oli oikein rauhoittavaa loppujen lopuks se. Eip ollukkaa tullut kuukauteen juotua, huomas taas ettei mitenkään liian kivaa. Vituttaa etukäteen, koska ensi launtaina tulee tottakai juotua, ku päättärit ja kaikkea, mutta jospa se menis sit paremmin.

Tänään vituttaa se, että tullut syötyä vitusti karkkia (Tosin jotain hyvää siinäkin, koska se karkin ja paskan syönti tapahtui semmosissa merkeissä, että muijjan kanssa saatii asiat kuntoon) ja vähän muutakin paskaa. Inhottava olo, tyhmää kun nyt on mennyt dieetti niin hyvin ja sitten tulee kaks tämmöstä kurapaskapäivää. Nyt taidan lähteä hölkkää jonku tappolenkin, voi olla että hukkaan menee, mut ehkäpä sit ois henkisesti parempi fiilis sen jälkeen.

Back
Ylös Bottom