Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Suunnilleen koko elämä on vittumaista, ja viime aikaisten kokemusten perusteella siihen pitäisi vaan asennoitua:curs:, joka ei tule onnistumaan. Kaikki kortit on vaan käännetty.

no kannattaako vittuuntua joka asiaan joka ei mene niinkuin ite tahtois ja murehtia sitä 10 viikkoa jälkikäteen tai toisaalta vaikka todeta että "no ei voi mitään" ja yrittää uudestaan?

Tapahtui äsken kävelykadulla. Vastaan tulee nuori ulkomaalaisen näköinen tyttö, kädessään iso nippu punaisia ruusuja.

"Hello. Here's a rose to you", hymyilee tyttö ja antaa ruusun minulle. Mietin, että ompa mahtava homma. Saadaan tyttökaverille kiva pieni ylläri. Mutta..

Lähtiessäni jatkamaan matkaa ruusu kädessä, tyttö avaa taas suunsa.

"I don't have any money. Me poor. Very poor girl", sopertaa neitokainen. Selitän hänelle, että ei ole kuin pankkikortit mukana. Käteistä ei sentin vertaa.

"Ok. I understand. Give me that rose back. I have to take it back", kujertaa tyttö ja ottaa kukan kädestäni.

Voihan vittu!:hyper: Luulemani tyttösen hyväntahtoisuus olikin täyttä kulissia. Pidä teini kukkasi!:down:

Joo, näitä tämmösiä tapauksia on paljon liikkeellä. :D

Itellenikin tapahtu Jyväskylässä just samalla tavalla. Ensin eukko anto ruusun käteen ja sitten näytti lappua johon oli kirjotettu joitain, en muista mitä, ja sitten eukko rupes vaatimaan rahaa. Eihän siinä muu auttanu kun vipata sille pari euroo(pyyti vielä enemmän!), mutta vippasin kyllä uuden ruusunikin samantien pois kun se eukko oli poistunu paikalta.

Tapahtui äsken kävelykadulla. Vastaan tulee nuori ulkomaalaisen näköinen tyttö, kädessään iso nippu punaisia ruusuja.

"Hello. Here's a rose to you", hymyilee tyttö ja antaa ruusun minulle. Mietin, että ompa mahtava homma. Saadaan tyttökaverille kiva pieni ylläri. Mutta..

"I don't have any money. Me poor. Very poor girl", sopertaa neitokainen. Selitän hänelle, että ei ole kuin pankkikortit mukana. Käteistä ei sentin vertaa.

"Ok. I understand. Give me that rose back. I have to take it back", kujertaa tyttö ja ottaa kukan kädestäni.

Voihan vittu!:hyper: Luulemani tyttösen hyväntahtoisuus olikin täyttä kulissia. Pidä teini kukkasi!:down:
Ne on vissiin niitä Balkanin romaneja? Kyllä niitä täällä Turussa pyörii ja sama kukkakikkailu niilläkin. Sanoo heti "no thanks" ja huutaa jos ei usko, no mercy niille perkeleille, kusettavat kun vain kerkiävät.

Edit: Tapahtuiko siis Turussa, vai jossain sivistyskaupungissa?

otahan nyt viimein itteäs niskasta kiinni ja korjaa tuo asentees ennenkun pilaat mahkus jokaisen maailman naisen kanssa

Oho, mihis toi nyt perustuu? mä sentää aktiivisesti tutustun koko ajan eri naisiin, ja takuuvarmasti todennäköisyydet on puolellani verrattuun miehii, jotka ei uskalla vahingossakaa puhua vieraille naisille.. Hui, nehän voi vaikka purra :jahas:

Vituttaa silti että kaikkeni teen, ja blondiosastoo ei jaksa kiinnostaa. perkele!.

Oho, mihis toi nyt perustuu? mä sentää aktiivisesti tutustun koko ajan eri naisiin, ja takuuvarmasti todennäköisyydet on puolellani verrattuun miehii, jotka ei uskalla vahingossakaa puhua vieraille naisille.. Hui, nehän voi vaikka purra :jahas:

Vituttaa silti että kaikkeni teen, ja blondiosastoo ei jaksa kiinnostaa. perkele!.

ei se määrä vaan se laatu. jos sulla on koko ajan tuollanen "no eipä se tietenkään ollu kiinnostunu" - asenne niin tuskin kukaan susta edes kiinnostuu. naiset näkee yleensä kilometrien päähän tuollaset itsesäälit yms ja yleensä eivät sekaannu moisiin. eli nyt itseluottamusta kehiin ja uutta yritystä

Tulee mieleen Oulussa vuosia sitten tapaus, kun käveleskelin kävelykadulla ja viereen liimautuu rastatukkainen kaveri, sellainen luonnonlapsi. Tarjoaa sitten minulle sellaista muovikääreeseen pakattua pikku astiaa, jossa on kuivattuja hedelmiä. En ensin meinannut ottaa sitä, kun ei ole ruokavaliossa ensimmäisenä sellaiset. Kaveri kuitenkin vaatii hymy huulessa. Noh, nappasin askin, kiitin ja lähdin kävelemään eteenpäin, kun kaveri huikkaa perään, että jotain pientä maksua. Kysyn että kuinka paljon, johon hippi tuumaa diplomaattisesti, että kaikki on maksanut omantunnon mukaan. Kaivan 15 markkaa taskusta ja kun annan rahat, äijällä hymy hyytyy ja tuumaa: "On ne kyllä enemmän antanut." :jahas:

Jäi kuivatut melonit ostamatta.

ei se määrä vaan se laatu. jos sulla on koko ajan tuollanen "no eipä se tietenkään ollu kiinnostunu" - asenne niin tuskin kukaan susta edes kiinnostuu. naiset näkee yleensä kilometrien päähän tuollaset itsesäälit yms ja yleensä eivät sekaannu moisiin. eli nyt itseluottamusta kehiin ja uutta yritystä

No en mä niille naisille sano, et voi mua raukkaa, sä oot musta ihana, mutta mä arvaan että sä et vois vähempää olla kiinnostunut musta..

mistä ne mun pään sisään näkee, että oonko mä mielestäni jumalan lahja naisille vai yhteiskunnan leprainen syöpäkasvain.

Tottakai oikea asenne antaa itseluottamusta muuhunkin elämään, mutta en mä näkisi että naisongelmat, lähinnä suhteen löytäminen, johtuisi käytöksestä,vaan enemmin se on ihan muista asioista kiinni.. naamalaji tää naisten saanti:)

mistä ne mun pään sisään näkee, että oonko mä mielestäni jumalan lahja naisille vai yhteiskunnan leprainen syöpäkasvain.
Kyllä ne naiset sen käytöksestä huomaa.. Naiset on luonnostaan parempia havainnoimaan ja tulkitsemaan kehonkieltä.
naamalaji tää naisten saanti:)
Ei täysin. Tiedän kaks jätkää jotka on todella suosittuja kauniimman sukupuolen keskuudessa, menoa riittää KAIKKIALLA. Toinen on sellanen pitkä komea alfa-uros, mutta toinen taas joku 175/70 normi jamppa, kasvot aika mitäänsanomattomat, ei mersua eikä kartanoa, mutta luonteeltaan todella kiehtova. Kaverilla on itsetunto kohdillaan, ja asennoituminen ympärillä tapahtuviin asioihin on runollinen, lähes maaginen. Naiset lankeaa sen juttuihin kerran toisensa jälkeen, eikä se itse edes pidä kovin moraalittomana deittailla useampia samaan aikaan, vaan kokee antavansa lahjan niille mimmeille joiden kanssa viettää aikaansa. Mihin tahansa meenkin sen kanssa, vaikka ruokakauppaan, se on noin viiden minuutin sisään hankkiutunut tekemisiin jonkin kauniin naisen kanssa, ehkä saanut puhelinnumeron, pyytänyt ulos syömään tai muuten vaan jutellut. Ja sanottakoon että kaveri on ehkä jopa keskimääräistä vähemmän näyttävä tavis, mitä tulee ulkonäköön.

Eli tsemppiä vaan sulle Indica parinhankintaan :thumbs: Eiköhän se sullekin sopiva sutjakka sulosuu sieltä löydy kunhan aika vaan on kypsä.

Kukaan ei elä eikä voi elää vain tätä päivää, paitsi jotkut Etelä-Amerikan 300-luvulta lähtien olevat kansat jne. On oltava niin vitun trenditietoista, on koko ajan itkettävä ilmastonmuutosta ja tiedettävä, mitkä muut ongelmat ovat nyt muodissa, Ei ole mahdollista yhtä viikkoa elää juuri sen hetkisiä päiviä. Jostain syystä myös aina vituttaa kuulla, miten solmiomiehet ovat päättäneet asian, joka tulee vuonna 2138 tapahtumaan. Ja perkeleen vitut.

Ai niin ja tietysti tämä ihmiskunnan alusta ollut ihmisryhmien erittely ja sukupuolten saatana vertaaminen. Joka päivä kuulee, miten naisten mukaan miehet ovat koko ajan letkumpia paskiasia, spermakaan ei kelpaa, ei tehdä töitä 22/24 h 7/7 pv. Naisten pitäisi saada olla kotona, kun taas miehet eivät osaa tehdä mitään asdfasdfasdfasdfasdf......

Vitun työnteko ja kehä1 :curs: 3h päiväs työ matkoihin kyllä vituttaa omal autol. Bensat maksetaan just mutta ei mitään kilometri korvauksia. Mua kyrpii niin vitusti tää työ. Et taidan ottaa loparit!

Vitun työnteko ja kehä1 :curs: 3h päiväs työ matkoihin kyllä vituttaa omal autol. Bensat maksetaan just mutta ei mitään kilometri korvauksia. Mua kyrpii niin vitusti tää työ. Et taidan ottaa loparit!

Jooh, vittu lähdin eilen puoli seittemän töihin, jotta ei tarttis jumittua Kehä1:n ruuhkaan! No saatana silti meni 45 minuuttia yhteen suuntaan. Huomenna varmaan lähdettävä ennen kuutta töihin, jotta välttäis sen että joutuu istumaan 2 h päivässä autossa. :curs::curs::curs::curs:

Jooh, vittu lähdin eilen puoli seittemän töihin, jotta ei tarttis jumittua Kehä1:n ruuhkaan! No saatana silti meni 45 minuuttia yhteen suuntaan. Huomenna varmaan lähdettävä ennen kuutta töihin, jotta välttäis sen että joutuu istumaan 2 h päivässä autossa. :curs::curs::curs::curs:
Mis olet hommis kehän varres :)

Ulkomaan pellet ostavat vähitellen kaikki tuottavat bisnekset. Kotimainen omistus on tehty mm. osinkoverotuksen vuoksi kannattamattomaksi. Kansa ei ymmärrä rahasta mitään ja on köyhää.

Karpokansaa sanon minä!!!

"Vituttaa" sellaiset ihmiset jotka tulevat ja haukkuvat ASUINPAIKAN takia :curs:.
Minkä sille mahtaa jos asun sellaisessa paikassa mikä on saanut maineen jostain pitkätukista ja nahkatakeista ja hakkaavat tamperelaiset pubin eteen.
Nyt varmaan moni arvaa missä asun :D:D ja lukeehan se profiilissa.

Ihan normaalia normaalimpi mies olen niin miksi mulle siitä tullaan aukomaan ja varsinkin eräs luokkalainen aukoo kokoajan.

Ei kyllä tulisi mieleenkään mennä esim. vaikka poriin ja huutaa "KAIKKI PORILAISET ON ******".. samaa sakkia kaikki suomalaiset ollaan :rock:

Mun oli ihan pakko :D
:piis:

Silläkin varauksella että saa huomenna kirjottaa tonne "iloisia asioita"-ketjuun.. Vituttaa se etteivät opettajat voi laittaa suoritusmerkintöjä ajoissa. Huomenna olisi viimeinen päivä jolloin voi anoa todistusta ja yhden kurssin arvostelu puuttuu vielä. Ei sillä että olisi pelko persiissä valmistumisen suhteen, mutta olisi se kieltämättä mukavaa saada varmuus että ehdin valmistua. Vaikka tässä ollaan oltukin puoli vuotta yliajalla, niin siitä huolimatta..

Tänään viimenen työpäivä koulussa, kaks tuntia ennen kotiinlähtöä teloin itseni rullamitalla (:wall:), tuloksena neljä tikkiä peukaloon. Eipä juuri vituta.

Vituttaa jo kolmatta päivää nenässä oleva balkanmakkaran haju. Älkää naurako! mä en yleensä haista juuri mitään, joten aivan käsittämätöntä. Ja ai saatana miten ärsyttävää. Kohta tulee laatta!:curs:

se joku mikä se nyt oli se biisi rising son, mikä soi radios iha koko ajan..

Back
Ylös Bottom