Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huonot treenit, paskat yöunet...Nyt pitäs vielä 9 tuntia duunissa painaa.

Näin exän erään pojan kanssa eilen ja tuli semmonen "tapanko nyt vai heti?" -fiilis. Tänään sitten kun vielä kuulin et ne on yhessä :S
On se vaan jännä, päivääkään en ole katunu et pistin poikki, mut sitten tulee tommone olo. Kai se on normaalia. Hyvää kuitenkin loppupeleissä sille toivon..

Tiedän tunteen, näin yhden exän tossa hiljattain ja sääliks kävi sitä jäbää minkä se hullu on koukuttanu :evil:

Vitunmoinen kipu nivelissä ja eritoten ranteissa. Oikea käsi lähes toimintakyvytön. Tämä on ilmeisesti se jälkitauti/-seuraus, josta lääkäri varoitteli.

Sattuipa tuossa eräällä monista kaupungin saleista:

Olin paikalla vain vierailemassa ja selkätreenissä jouduin normaalisti poiketen turvautumaan ylätaljaan. Tein siinä eka pari sarjaa, jonka jälkeen kaksi kaveria, jotka siihen mennessä olivat tehneet penkkiä erittäin useita sarjoja, pudotussarjoja ja pakkotoistoja jne. erikoistekniikkoja säästelemättä, kysyvät että meinaanko monta tehdä vielä. No yhden sarjan vielä tein ja sanoin että lopetin taljassa.

Eihän siinä, kaverit meni taljaan ja laittoivat lapiokahvan tilalle narun. Tämä nyt ei erityisesti kiinnittänyt huomiota, mutta kun kaverit vähensivät painopakan tapin paikkaa 100 kilosta 80 kilon kohdalle ja isommalla kaverilla oli selviä aikeita tehdä ojentajapunnerrusta seisten pääntakaa sillä köydellä, rupesin stalkkaamaan meinikiä erittäin kiinnostuneena.

Kaveri siinä sitten psyykkasi itseään hetken ja aloitti ensimmäisen yrityksensä, joka yllättäen oli täysin tulokseton eikä pakka liikkunut milliäkään kaverin kovasta yrityksestä huolimatta. No hän sitten pyysi kaveria apuun "ekaa toistoa auttamaan" mutta kahdenkaan miehen voimilla ei tästä luonnottomasta asennosta pakkaan saatu senkään vertaa voimaa että se olisi liikkunut mihinkään. Sama juttu toistui 70 kilolla, tällä kertaa kaveri saatiin jo punnerrusasemiin ja pakka ylös, mutta tämäkin yritys päättyi nollaan toistoon. 60 kiloa, jolla sama tulos. 50 kiloa, jolla tuli noin 1/4 toisto jos sitäkään. Siinä kaverit sitten tuumivat, että on se perkele, talja on varmasti rikki ja siirtyivät ristikkäistaljaan yrittämään samaa suoritusta. 50 puolitetulla kilolla isompi kaveri teki "puhtaan" vitosen jonka jälkeen kaverit kovaan ääneen ristivät ylätaljan aivan paskaksi ja tulivat vakuuttuneiksi että se on rikki. Ylätalja oli yksi parhaista, millä olen koskaan tehnyt.

Kyllä kaverin kanssa hieman nauratti tämä episodi. En viitsinyt mennä sanomaan koska kaverit näytti olevan siinä treeniuran alkuvaiheessa, jossa kaikki tiedetään itse parhaiten. Saa muuten olla ihan kova jätkä joka tekee 80 kilolla 1/1 välitteisessä taljassa köydellä ojentajapunnerrusta niskan takaa. Huomautetaan vielä että tämän salin ristikkäistalja puolitti painot jos joku ei sitä vielä jostain ihme syystä tajunnut.

Maahanmuuttajien perus reenipäivä eräässä Jkl:än salilla. Porukka koostuu noin kymmenestä 15-25v. tyypistä. Reeni koostuu n. 20 sarjasta hauista, jota väännetään käsipainoilla, mutkatangolla, scotissa, ristikkäistaljassa, alataljassa jne. Jossain välissä rankkaa reeniä kaverit myös käärivät hihat ylös koskettelevat toisten hauiksia ja vertailevat kellä on paras pumppi päällä. Jos loppuun viel jaksaa ni muutama tyyppi saatta tehä pari sarjaa penaa.

saissi.. Noiden treeniviikko huipentuu perjantai/lauantai-illan hauiskäännön MM:een. Joka maa on edustettuna kun väännetään käsipainoilla hauista peilin edessä baarivaatteissa... Kerran oli sali muuten tyhjänä, paitsi peilin edustalla oli parikymmentä toinen toistaan eksoottisempia "treenaajia" hihattomissa tekemässä hauiskääntöjä. :D

saissi.. Noiden treeniviikko huipentuu perjantai/lauantai-illan hauiskäännön MM:een. Joka maa on edustettuna kun väännetään käsipainoilla hauista peilin edessä baarivaatteissa... Kerran oli sali muuten tyhjänä, paitsi peilin edustalla oli parikymmentä toinen toistaan eksoottisempia "treenaajia" hihattomissa tekemässä hauiskääntöjä. :D
:D
Nää tyypit kyl rokkaa:rock:

Maahanmuuttajien perus reenipäivä eräässä Jkl:än salilla. Porukka koostuu noin kymmenestä 15-25v. tyypistä. Reeni koostuu n. 20 sarjasta hauista, jota väännetään käsipainoilla, mutkatangolla, scotissa, ristikkäistaljassa, alataljassa jne. Jossain välissä rankkaa reeniä kaverit myös käärivät hihat ylös koskettelevat toisten hauiksia ja vertailevat kellä on paras pumppi päällä. Jos loppuun viel jaksaa ni muutama tyyppi saatta tehä pari sarjaa penaa.

Ellei kyseessä ole monnari, niin sitten näitä jengejä on näemmä enemmänki :D

Hoh hoijaa, taas rankka flunssa päällä. Oiskohan jo neljäs tän vuoden puolella, meikä hajoo. Väsyttää vitusti mutta duunia riittää, ei pysty jäämään kotiin lepäämään. Viikonlopun Halo maraton lanissa väsyttää myös.

Tuli mieleen yks hauska pappa mikä treenaa vantaalla.. Kaverilla on ikää semmonen 55+ ja aina semmonen makee 80-luvun HIFK:in verkkarikokonaisuus ja joku god damn fittnessvyö, joka on luonnollisesti päällä jo pukuhuoneessa. Sit tää veijari alottaa aina ylätaljassa täydellä pakallaa tehden semmosia kiskasuja et oon joskus pelänny et väkipyörät pettää. Sit se menee aina seuraavaks semmoseen mikälie davidin penkkikone missä istutaan, lastaa eripainot eripuolille ja aivan karseet raudat. Sit ku sarja auttaa ni se rynkyttää aina väkisin sen suoraks ja päästää käytänäs vapaapudotuksella takas niin et kiekot lentelee kyydistä. Paras puoli tietenkin on et se menee "neuvomaan" muita salillaolijoita. Pääsinpäs kerran kuuntelemaan tämän supervaarin tarinoita kun kertoi kaverilleen erikoistekniikoista ja teki staattista pitoa ylätaljassa, luonnollisesti täydellä pakalla karseiden tarzan-huutojen säestämänä. Vaikee kuvailla miten idiootti ihminen voi olla mut näin vantaalla..

Bongattu myös pohjois-tapiolassa bussipysäkillä. Poliisi pyytää silminnäkijöitä ilmoittamaan havaintonsa tunnusmerkkeihin täsmäävän miehen liikeistä tähän threadiin. Itseasiassa mun mielestä sen jampan hiukset on aika hienot ja on sillä ainakin ojentajassa erottuvuutta :thumbs:

Threadissa olen menossa vasta sivulla 181(v. 2005)..en tiedä onko liikkeitä seurattu edelleen mutta Myyrissä kävelee tuon tuostakin nykyjään :wanha:

Vituttaa nämä työpaikan vanhat parrat.

Jos joku laite menee rikki niin sitä sitten ihmetellään viikko ennenku huoltomiehelle tullaan sanoon(minulle). Aina joka vitun kerta kun meen wurttiin tahi etolaan tahi koorautaan ihan sama niin tulee rekka pihaan ja soitto minulle -> huuto että missä perkeleessä mä taas oon. Ei ymmärrä että en veny kahteen paikkaan yhtä aikaa. Jos kerran työnkuvaan kuuluu viiskyt eri asiaa niin luulis ymmärtävän että joskus teen jotain muuta juttuu ja on fyysisesti mahdotonta lastata kuorma kahdessa hallissa, huoltaa monitoimileikkuria, tiliöidä laskuja ja käydä täydentään varastoja kaupoilta.

Ja taukojen kanssa näyttäs menevän sileen että jok ikinen kerta esim lounaalla on jollain herraherraisoherralla jotain niin maan perkeleen tärkeetä asiaa että tarttee meikäläistä siitä vaivata vaikka hyvin tietää että oon lounaalla. Kahvitaukoja on ihan turha edes yrittää pitää normaaliaikoihin koska jos sen kahvikuppiin just kahvit laskenu tulee pihaan rekka jolla on niin pirun kiire taas jonnekkin että se on pakko tyhjentää/lastata just nyt.

piru

Ilta-Sanomis kerrotaan kun joku rattijuoppo oli ajannu 16-vuotiaan pojan yli kun tää oli ollu juhlimassa Suomen hopeaa - oli ollu Suomen lippu kädes kun tää vittupää oli tappanu sen.
Yleinen vitutuksen aihe nyt Suomen lait. Rattijuopumus ----> törkeä tappo :curs: Sais laittaa kieltolain voimaan. Ei nimittäin saa rattijuopot kun murto-osan siitä minkä ansaitsisi jos sitäkään.
Mopon virityksestä saa helpost 800 euron laskun ja ajokortin lykkäyksen eli ei mikään pieni juttu. Ja mitä vitun haittaa on virityksestä, mopot ei oo tarkotettu käymään kuristimien kanssa tukossa ja öljyä vuotaen, mopolla pääsee kovempaa mutta on saatanan liikennerajotukset!! Voinhan mäki jos mun auto menee 240km/h ajella kolmenkympin rajotusalueel täysii. Joo anteeksi sekavuus mutta vituttaa millaset lait Suomessa on - yks vitun sarvikuonojen maa.

e. sais jenkeilt ottaa mallii rangaistuksien annosta.

:lol2:

Oon käyny muutaman kerran jumppaileen Kontulan kuntokellarissa. Joka kerta siellä on ollut sellanen 30-40v mies samaan aikaan salilla. Eka kerralla ihmettelin vähän aikaa, kun kyykkytelineessä oli jotain 220kg tangossa ja ketään ei näkynyt siinä kymmeneen minuuttiin. Sitten tämä kaveri menee telineelle ja tekee sellasen 10cm niiauksen painolla. Katoin vähän suu auki siinä lähettyvillä, että mitäs vittua toi oli? :david:

Seuraavalla kerralla äijä teki sitten penkkiä. Tais olla 120kg painoa tangossa ja taas meni joku vartti, että äijä meni tekemään 2 toistoa hirveetä runkkupenkkiä. Aika ärsyttävää varata paikkoja tuolla tavalla ja tuskin kukaan salilla kävijöistä antaa rispektiä kaverille.. :rolleyes: Siellä sattuu yleensä olemaan aika paljon porukkaa treenaamassakin yhtäaikaa.

Taitaa olla Iiro kyseessä. N. 175 cm pitkä häiskä...:david:

Back
Ylös Bottom