Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikä estää salin?:(

Entisen flunssan jäljiltä jäi jumalattomat nivelkivut, joiden toivon hellittävän jossain välissä ja olen ilmeisesti TAAS tulossa sairaaksi. Enhän mä kerennytkään olla tässä kuin puolitoista viikkoa terveenä :rolleyes: . Sekin vituttaa, kun vasemmassa silmässä on ehana silmätulehdus, joka kuitenkin näyttää siltä ettei se oo muuttumassa tämän pahemmaksi, mutta oli kyllä tosi kiva herätä aamulla ja huomata ettei vasen silmä aukea. Kyllä päiväkotimaailma on ehna paikka! Prkl :curs: .

EDIT- Se ainakin lohduttaa, ettei mun tartte enää ikinä sairastaa uudelleen tuota mun viimeistä flunssaa (pusutautia).

Nyt on taas ollut pitkään multivitutuksen aika. Penkki kusee vitusti - en oo muistannu kyykkäillä, vittupäinen terveydenhoitaja inis voimanostost: "Ei ne vyöt auta mitään", iskä haluu kuristaa mopoa kun on nyt tehovalvonnat ynnä muut vitun vittunaamojen vittuhommat päällä vittu, kemian koe meni tänään saatanan huonosti ku tein. VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :curs: :curs:
Penkissä ei oo käyny mitään erikoista kehitystä nytten kun yrittäny väsäillä uutta ohjelmaa. Mikä vittu ois hyvä ohjelma nostamaan maksimin 107:stä 120 ja enemmän, ei vittu haluis alkaa piikittelee. Jummannu saatana paikallaa pitkää vittu. Ei tästä enempää tässä threadissa... VITTU!!!!! :curs:

e. niin ja äiti mössötti että tekstiteevessä sanotaan että lisäravinteet on vaarallisia nuorille.

Ajoin kaljun taas vittu olis pitäny muistaa että näytän vähän tyhmältä ilman yhtään hiusta. No eiköhän ne kohta kasva takas.

Nyt on taas ollut pitkään multivitutuksen aika. Penkki kusee vitusti - en oo muistannu kyykkäillä, vittupäinen terveydenhoitaja inis voimanostost: "Ei ne vyöt auta mitään", iskä haluu kuristaa mopoa kun on nyt tehovalvonnat ynnä muut vitun vittunaamojen vittuhommat päällä vittu, kemian koe meni tänään saatanan huonosti ku tein. VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :curs: :curs:
Penkissä ei oo käyny mitään erikoista kehitystä nytten kun yrittäny väsäillä uutta ohjelmaa. Mikä vittu ois hyvä ohjelma nostamaan maksimin 107:stä 120 ja enemmän, ei vittu haluis alkaa piikittelee. Jummannu saatana paikallaa pitkää vittu. Ei tästä enempää tässä threadissa... VITTU!!!!! :curs:

e. niin ja äiti mössötti että tekstiteevessä sanotaan että lisäravinteet on vaarallisia nuorille.

Mitäs jos vaikka vähäks aikaa keskittyisit johonkin muuhun kuin siihen penkkiin? Kun ei tunnu muita ilon/surun aiheita olevan kuin se penkin kulkeminen. Ja tuo nyt ei kovin hyvä syy piikittelyn aloittamiseen ole. Ja lisäksi vielä, maltti on valttia. :D

Ja niin, ei se vittujen viljely sitä oloa paranna sitten yhtään, eikä myöskään kirjoituksen luettavuutta. ;)

Ja turhaan sitä mopoa yrittää mahdollisimman kovaa saada kulkemaan. Ei niillä muutenkaan tee mitään ja parin vuoden päästä autolla pääsee jo paljon kovempaa (tosin liikennesääntöjä tietenkin noudatat).

Ja muutenkin, mitäs jos vaikka vetäisit nyt muutaman kerran syvään henkeä, tuossa iässä ne hormoonit aiheuttaa vielä melkoisia tunnekuohuoja, pieni rauhoittuminen olisi hyvin paikallaan.

T: Murrosiän jo ohittanut. :lol2:

Oot vasta 16-vuotias, eli aikaa on parannella tuloksia vaikka kuinka pitkään. Eiköhän ne tulokset ole itse kullakin joskus junnannut, olipa kyseessä mikä liike tahansa. Piikittelyssä ei ole tuossa vaiheessa järkeä, ne tulokset tulee nousemaan ilman piikkejä vielä useiden vuosien ajan ja kymmeniä kiloja. Pidä vaikka vähän aikaa taukoa penkistä ja keskity ihan muihin asioihin.

Noi vitut oli puoliks provoo ja mainiosti siihen tietyt henkilöt kerta toisensa jälkeen lankeaa :whip: (odotinkin kommenttia tosta, pitäs varmaa ottaa lukios pitempi psykologia) Olis ton siistinäkin voinut kirjottaa mutta siinä ei näkyisi miten vituttaa. Juu noi muut liikkeet kulkee ihan hyvin mutta penkki jummaa joka on ennen ollut bravuurina. Murrosiästä sen verran että kaipa toi on jo ohi menemässä kun alko jo 5-6 luokalla. Toi ikä tiedoissa näyttää monenkin mielestä kertovan aina vitutuksen aikana murrosiästä - odotan innolla sitten aikuisuutta kun mikään ei vituta. ;)

e. Columbu - juu kiitos silti. Tulokset varmaan vaan laskis jos kävis taukoomaan mutta toki paineita aina kerää aina sekin että "penkki kertoo kaiken" ja todella on/oli mun lempiosuus.

Murentaja sanoi:
e. Columbu - juu kiitos silti. Tulokset varmaan vaan laskis jos kävis taukoomaan mutta toki paineita aina kerää aina sekin että "penkki kertoo kaiken" ja todella on/oli mun lempiosuus.
Eipä kestä. Kyllähän ne tulokset varmaan laskis aluks, mutta kun alkaisit taas rauhassa tekeen penkkiä pienemmillä painoilla, tulokset nousis äkkiä, saisit hyvän progression aluilleen ja penkkikin olis pian siellä 110 paremmalla puolella. Sekin tietty on suhteellista mikä on "pian".. Maltti on valttia, ja kärsivällisyys on yksi salitreenaajan tärkeimmistä ominaisuuksista.
pitäs varmaa ottaa lukios pitempi psykologia.. Murrosiästä sen verran että kaipa toi on jo ohi menemässä kun alko jo 5-6 luokalla.
Olis varmaan pitänyt se pitempi psykologia ottaa, se olis ehkä auttanut omienkin tilojen objektiivisemmassa tarkastelussa.. On nimittäin aika vahvat murrosiän merkit sun kommunikoinnissa.
Murrosiälle on ominaista... usein henkinen ailahtelevuus.. Nuoren oma tahto alkaa nousta esiin. Tämä on mielipiteiden ehdottomuuden aikakautta. murrosiässä nuori etsii rajojaan.
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Murrosik%C3%A4

Myös äidinkielen viestintätaidoista voisit ottaa pari valinnaista :thumbs:

No turha luulo että huutelen opettajille keskaria näyttäen tai muille vittuja tai vedän tupsuu ja ryyppäilen. Kyllä sitä tänne pahimpien raivarikirjottelujen jälkeen tajuaa mikä pelle on vaihteeks ollu ja alkaa tosissaan vituttamaan :D Anteeksi taas kaikille ja ylläpito voi halutessaan poistaa noi viestit. Yritän olla klikkaamatta vitutusthreadia enää uudemman kerran. Mutta eikös toi mopojen hitaus kenenkään mielestä ole/ollut vituttavaa? Yritä sitten vuotavalla mopolla tuhnuttaa neljääkymppiä. Kurit pois ja vähän porailua niin ei oo vuotanut ollenkaan eikä muita tukkeutumissammumisiakaan ole enää käynyt. Mopot ei oo tarkotettu menemään noin hiljaa. Onhan se kiva täällä ajokortti taskussa ja naama virneellä lesota kun ei ole mitenkään oma ongelma. Tosiaan samallailla voi +18 vuotias vedellä auton kanssa päälle satasta 30:n rajotusalueella - jota täälläpäin saanut todistaa useaan otteeseen.
Ja nyt loppuu tämä keissi.
Stradajte sukini syni.

vittu sali oli kiinni, kerranki ku ois puikkoja reenannu. :wall: saatana onnex ees salkkarit meni nauhalle. paskaaks tässä sit ku :kippis1:

Särkee sääriin ihan huolella. Saatanan saatanan saatana!:curs:

Edit: Urheilija ei tervettä päivää näe -jos lihashuolto on pielessä. Sanokaa, mikä puuttuu: Venyttelen lähes joka päivä, siis ihan kunnolla, väh. 30 min, käyn hierojalla VÄHINTÄÄN 2 kertaa kuussa, viimeset kolme viikkoa oon käyny joka viikko jne. Penikat on riskialuetta -käytän kylmää, siis kylmäpakkauksia, sekä kylmägeeliä (hätätapauksessa). Leikkauspöytä odottaa, selästä, jaloista, kohta varmaan jostain muualtakin.

Nukuin "päikkärit" myöhään illalla ja nyt väsyttää, muttei nukuta. :D

No mä oon yrittänyt nukkua kympistä lähtien, mutta uni ei vaan tule. :( Enkä ole edes nukkunut päikkäreitä. Pitää kai tässä sitten vaan lueskella pakkista ja odotella, jos alkais silmät lurpahtaa ja uni vihdoin alkais maistua...

No mä oon yrittänyt nukkua kympistä lähtien, mutta uni ei vaan tule. :( Enkä ole edes nukkunut päikkäreitä. Pitää kai tässä sitten vaan lueskella pakkista ja odotella, jos alkais silmät lurpahtaa ja uni vihdoin alkais maistua...

ei kannata olla tietokoneella, ei pääse aivot rentoutumaan tai jotain vastaavaa. lue mieluummin kirjaa tai laske lampaita :)

ei kannata olla tietokoneella, ei pääse aivot rentoutumaan tai jotain vastaavaa. lue mieluummin kirjaa tai laske lampaita :)

Lampaiden laskemista tosiaan yritinkin. :D Yksi kirja tuossa olisikin lukematta (Dan Brown - Angels and demons), mitä vois aloitella. Toivottavasti ei vaan ole liian mukaansatempaava. :rolleyes:

Tulin töihin vapaaehtoisesti, muttei täällä ole mitn tekemistä. Eikä nyt voi vielä poiskaan lähteä. Mikäs siinä kun saa tuplapalkkaa netissä surffailusta ja syömisestä mutta en mä silti jaksais täällä olla.

Tulin töihin vapaaehtoisesti, muttei täällä ole mitn tekemistä. Eikä nyt voi vielä poiskaan lähteä. Mikäs siinä kun saa tuplapalkkaa netissä surffailusta ja syömisestä mutta en mä silti jaksais täällä olla.

Melkein sama, mutta oli pakko tulla töihin ja tuplapalkkaa ei saa kun ei olo suomessa töissä, mut kaikki asiakkaat on :jahas:

Back
Ylös Bottom