Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh. Ilmankos tutkimukset väittävät, että nykynuoret juovat vähemmän viinaa kuin menneet sukupolvet. Ilmeisesti viinan sijaan vedetäänkin nyt heraa ja hartsporttia nenän kautta. ;)Tuli vaan mieleen ku sanoin kaverillel tosta heraa nenään jutusta ni sanos mul takas niin oon mäkin vetäny hartsporttia nenää..olin siinä sit![]()
Kaveri puukotti selkään ja vei muijjan nenän edestä.

Perjantaina salilla eräs vahva-arominen yöntimo oli varustautunut reeniin ja hommannu itelleen hienot salihanskat. Ei tainnu olla käyttöohjeita mukana ku kaverilla oli ne hanskat väärin päin kädessä. Eli verkko kämmenellä ja pehmuste rystysillä![]()
Siellä sattuu yleensä olemaan aika paljon porukkaa treenaamassakin yhtäaikaa.Heh. Ilmankos tutkimukset väittävät, että nykynuoret juovat vähemmän viinaa kuin menneet sukupolvet. Ilmeisesti viinan sijaan vedetäänkin nyt heraa ja hartsporttia nenän kautta. ;)

Koulu tuli lopetettua, ei siinä mitään, ei ollu mun mesta. Mutta osaa kavereista ei taidakkaan enää paljoa nähdä.
Kiinalainen lehtimies ja kuvataidekriitikko, 21-vuotias Yu Dongyue pidätettiin 1989 Tienanmerin aukiolla...