Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heräsinpäs just nännikoru vierellä sängyssä ja nänni halki :curs:
. Kaikenlaista oon kyllä salilla nähny oudoista suoritustekniikoista sekopäihin pullistelijoihin, mutta tuo veti kyllä pohjat:lol2: 
Pari viikkoa sitten tapahtunutta: neljä suomenruotsalaista n.13-15 vuotiasta jamppaa tekee vuorotellen penkkiä. Sarjojen välissä vedetään jotain epämääräistä jauhoa nenään (ilmeisesti heraa:jahas: ). Ei voi kuin ihmetellä, että miten helevetissä joku voi luulla että heraa vedetään nenän kautta niinku jotain heroiinia. Kai ne oli jotenki kuvitelleet sitä samaksi aineeksi nimen perusteella. Kaikenlaista oon kyllä salilla nähny oudoista suoritustekniikoista sekopäihin pullistelijoihin, mutta tuo veti kyllä pohjat:lol2:
![]()
Pari viikkoa sitten tapahtunutta: neljä suomenruotsalaista n.13-15 vuotiasta jamppaa tekee vuorotellen penkkiä. Sarjojen välissä vedetään jotain epämääräistä jauhoa nenään (ilmeisesti heraa)...
Pari viikkoa sitten tapahtunutta: neljä suomenruotsalaista n.13-15 vuotiasta jamppaa tekee vuorotellen penkkiä. Sarjojen välissä vedetään jotain epämääräistä jauhoa nenään (ilmeisesti heraa:jahas: ). Ei voi kuin ihmetellä, että miten helevetissä joku voi luulla että heraa vedetään nenän kautta niinku jotain heroiinia. Kai ne oli jotenki kuvitelleet sitä samaksi aineeksi nimen perusteella. Kaikenlaista oon kyllä salilla nähny oudoista suoritustekniikoista sekopäihin pullistelijoihin, mutta tuo veti kyllä pohjat:lol2:
![]()
hihattomassa sekä revityissä farkuissa jotka todellakin oli siihen haaraväliin saakka ja LYHYT on liian pieni sana kuvaamaan niitä housuja. Kyllä meidän sali hiljeni nöyrästi sen näyn edessä silloin.:D
Noi on kyllä aika klassikot. Toisesta lahkeesta näkyy muna ja toisesta pussit, sitten ollaan ihan että "hei kattokaan mun reisien erottelevuutta".. :urjo:
Oisko toi kuitenkin voinu olla nenänuuskaa?
Noh kotona hän menee koneelle ja yrittää löytää pakkotoistolta sanaa RHP, mutta eihän siitä tule mitään jolloin minun pitää etsiä kyseinen sana aloittelijoiden osiolta. Annoin linkin ja kestää pari minuuttia kun tulee loistava kommenti: "Mun ohjelmaan kuuluu myös ojentajat, vatsat, yläselkä, koukistaja." Ihmettelin ensimmäisenä, että mikä on koukistaja jolloin tajusin olevan reidenkoukistaja-laite, jota en ole nähnyt hänen tekevän koskaan.
Ps. joka salikerralla tehdään hauberia ja penkkiä![]()
Mulla on just tasan samanlainen kaveri. Kun sille sanoo että se on RHP, niin heti selitetään että teen sitä ja sitä kans...
Näemmä työnantajani on sitä mieltä, että minä en tarvitse viime kuusta ollenkaan palkkaa.
SAATANA!