Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Löysin tänään töissä kivuliaan ominaisuuden naispomostani. Salaisuus piilee hänelle luontaisessa piilovittuilussa, joka nostaa työssä viihtymisen mahdollisimman kauas ihannetilanteesta. Ikään kuin välillämme olisi "koroke", jonka päältä hän ojentaa vittumaisia kommentteja minulle. Lisää painetta korvieni välissä täydellisesti.

Vrt/kts. Tänne kaikkia iloisia asioita

46/100 kurssista.. Aika kova pala tällaiselle hikulle kuin minä, keskiarvo romahti koulun parhaimmistosta keskikastiin.

Aika rankka kilpailu teillä, jos yksi vituilleen mennyt kurssi syöksee keskiarvon kuiluun.

Lisättäköön tähän kaverien pienimuotoinen vittuilu tapahtuneen johdosta. Onneksi on salitreeni, johon voin paeta ja jossa voin antaa sisäisen tuskani vapaasti purkautua ulos. Voisin jopa harkita 1-jakoisesta 2-jakoiseen siirtymistä, että voisin käydä melkein joka päivä salilla.

edit: Pakkotoisto on myös hyvä henkireikä, varsinkin tähän threadiin voi purkaa ahdistuksensa. Hyvä threadi.

edit edit: Ja en mä nyt oikeesti oo niin murtunut tuon yhden tuloksen takia, lähinnä ankarasti vittuuntunut vain.

Ensin oli nilkka paskana reilut 6kk (nivelsiteet repesi) ja nyt sitten tuli ruusutulehdus oikeeseen kyynärpäähän :curs:
Ikinä oo ollut näin paskassa aerobisessa- / lihaskunnossa, noh ei täs voi taas jatkaa kuin keskikehon rakentamista prkl :rock:

Löysin tänään töissä kivuliaan ominaisuuden naispomostani. Salaisuus piilee hänelle luontaisessa piilovittuilussa, joka nostaa työssä viihtymisen mahdollisimman kauas ihannetilanteesta. Ikään kuin välillämme olisi "koroke", jonka päältä hän ojentaa vittumaisia kommentteja minulle. Lisää painetta korvieni välissä täydellisesti.

Vrt/kts. Tänne kaikkia iloisia asioita

(Piilo)vittuile takaisin? Nostanee työssäviihtymistä huomattavasti.

Koulujutut kasaantuu taas, ja vaikeita aineita. Pitäisi lukea, muttei saa itseään niskasta kiinni. On muuten loistava sivunumero. :D

voi vttu kun pitää miettiä pilalle mennyttä naissuhdetta koko ajan.

Vois ampua ittensä, tuntuu välillä. No onneksi ei ole asetta enkä sellaista saisikaan ihan helposti...

voi vttu kun pitää miettiä pilalle mennyttä naissuhdetta koko ajan.

Vois ampua ittensä, tuntuu välillä. No onneksi ei ole asetta enkä sellaista saisikaan ihan helposti...

Älähän nyt ammu kuin korkeintaan Aamorin nuolia seuraavaan kohteeseen. Uusi lämpö löytää elämääsi, usko tässä tapauksessa (vaikka) minua.:rock:

Aattelin lähtee tos vajaa tunti sit yöajelulle. Tulin pihalle niin joku oli pyörää siinä avaamassa. Kuului epämääräinen joku kilahdus. Polttelin siinä sit 20 metrin päässä röökiä ja kattelin mitäs mitäs tossa tapahtuu. Kaveri sit saa pyörän auki, ja lähtee polkemaan. Ei vaan oikein pyörä kulje kun joku siinä hinkkaa. Siltikin lähtee jatkamaan kovin vaivoin väkisin matkaa. Tossa vaiheessa epäilykseni viimeistään heräävät ja kävelin katsomaan telineelle ja perkele maassa on rikottu vaijerilukko.

Soittelua kytille ja sitten leikin mp-poliisia ja lähdin perään. Katoshan se samointein, mutta pian tuli postiauto jättämään lehtiä bussipysäkille, niin kysäsin että näkikö vaaleatakkista pitkää jätkää polkemassa, jolla on musta reppu selässä. Just siinä oli kuulemma kävellen sellanen tullu, tiä sit. Poliisin kans siinä hetken sit rupattelin ku sattu just tuleen.

Vittu että vituttaa, omakin pyörä on tosta kerran lähteny. :curs:

En vaan tiedä mitä mun olis pitäny tehdä, luulis että karkuun olis lähteny jo kun mut varmasti siinä huomas. Pari minuuttia olisin säästäny, jos olisin heti soittanu poliisit. Vai olisko pitäny moottoripyöräkamat päällä lähtee tappelemaan?

Eilen väänsin ruotsin esitelmää vaikka vitutti ja en osaa yhtään ruotsia. Väänsin 5 kalvollista tekstiä kuitenkin. Noh sitten ryhmäkaverit olivat kahdestaan copypastella tehneet 3 kalvoa. Vielä kehuivat sillä miten heillä on vähemmän virheitä ja enemmän tekstiä.

Sonera, jota aloin kiinnostaa asiakkaana vasta kun olen vaihtamassa kännykkäoperaattoria. Ensin sieltä soitettiin perään, penättiin eroamissyytä ja yritettiin väkisin myydä jotain uutta hienoa liittymätyyppiä. Syy mulla vaihtoon kalliit hinnat, keskittäminen sekä tänä vuonna useaan otteeseen saatu erittäin paska asiakaspalvelu puhelimessa.

Eilen + tänään ei HOASin paskanetti ole toiminut, soitin asiakaspalveluun ja eikös sieltä heppu vakoile että olen vaihtamassa ja alkaa kaupata samaa paskaa. Sanon, että sieltä on jo soitettu ja olen kertonut ne syyt, toistan vielä syyt hepulle. Kauppaaminen jatkuu, sanon että eilinen soittaja SOneralta kauppasi jo samoja ja osaan itse tutustua niihin tuotteisiin jos haluan, voidaanko käsitellä tätä nettijuttua. Kauppaaminen jatkuu, jolloin korotan vähän ääntä ja sanon, että olen töissä enkä jouda näitä läpikäymään, katson itse jos kiinnostaa. Tämä vaan jatkaa vaahtoamista jostain etutason menettämisestä kun asiakasvuodet alkavat nollasta kun palaan taas Soneralle! Vittu en varmaan palaa, olen ennemmin ilman koko kännykkää ja nettiäkin, jos Sonera on maailman ainoa operaattori jonain päivänä. Onko jokaisen palvelunumeron alla nykyään "myynti- ja markkinointiosasto?".

Olisin lyönyt luurin korvaan jos olisin jaksanut jonottaa uudestaan sen 20 min saadakseni selville, minne helvettiin pitää soittaa että saan netin korjattua. Eikä se tekninen tuki ole soittanut vieläkään takaisin, vaikka lupasi (tämä tapahtui klo 10 aamulla). Vittu että voi vituttaa pienikin asia.

Oon yli kuukauden jo laihduttanu ja nyt tänään oli vasta ensimmäinen vaikea päivä. Koko helvetin työpäivän päässä pyöri kermakakut, munkit, pitzat, hampurilaiset, grilliherkut, karkit, oluet, limsat ja kaikki muut epäterveelliset. :kuola: Onneksi töissä ei ole mitään noista saatavilla, olisin muuten luultavasti sortunut.

Tauolla yritin kuvitella purkin ehramia isoksi pitsaksi ja vissypullon olut pulloksi. Samalta se ehram kuitenkin maistui kuin aina ennenkin. :D

Toisaalta voisihan sitä pyöriä päässä paljon vittumaisempiakin asioita kuin ruoka. Hyvänä puolena oli että työpäivä meni nopeasti kun mietti mitä kaikkea voi syödä dieetin jälkeen.

-Vakuutusyhtiö tapiolan touhu

-Työt ei näillä näkymin alakkaan vaikka suusanallinen sopimus oli. Saa ny nähä onko kesän työttömänä

Moottoripyörä tuleekin näillä näkymin vasta ensviikolla :curs:

Jo toista viikkoa jossain räkätaudissa eikä pääse salille. Ruokailut on päin vittua ja ruoka ei muutenkaan maistu koska ei liiku. Tämä on kaikki sen saatanan mulkun syytä joka tämän tartutti! Sen verran piti lipaista että sairastuin mutta muuten ei sitten mitään tapahtunutkaan! Vittuun kaikki tautiset pihtaajat:curs: Toivottavasti vehkeesi näivettyy ja tippuu.

Koirakin on sairas. Joku krooninen jännetulehdus ja siitä ei ole enää edes kunnon lenkeille. Miten helvetissä mä sitä nyt ulkoilutan? Työntelen jollain vitun kottikärryillä vai? Ehkä asennan sille pyörät ja vedän perässä... Eläinlääkärit antaa vaan jotain helvetin pillereitä sille jotka ei pidemmällä aikavälillä auta vittujakaan, tulehdus vaan uusii jatkuvasti.

Helvetti, Olarin Prisman ostoskärryt ja niiden kärryjen alla oleva kaljakoritelinehäkkyrä...

Löin oikean jalan säärenalaosan tuohon ulokkeeseen kauppareissulla kolme (kerrasta en oppinut) kertaa!!! Nyt turvoksissa ja hematoomaa kerää - huomenna varmasti hieno mustelma.

Selkään sattuu ja pahasti. Tarkemmin sanottuna surullisen tuttu alimman nikaman rappeuma aiheuttaa polttoa ja painetta lonkkaan, minkä olen huomannut vaikuttavan jopa rentoon toimistotyöhön.

Lisäksi se, että tänään mietin ensimmäistä kertaa, että onko elämäni nyt ja tulevaisuudessa elämisen arvoista kipujen vuoksi? Kun tuntuu, että niin paljon jää itse elämistä ja kokemista väliin kivun johdosta. Ja kieltämättä tuollainen ajattelu pelottaa.

Tuntuu, että haluaa olla vain yksin. Ei halua kuormittaa ketään tällaisella ihmisellä ja poikakaverilla. Ei ole ansainnut hyvää kohtelua tai rakkautta, kun olen niin väsynyt toteamaan pahan päivän syyksi "no tämä selkä taas" -kommentin.

Antaisin mitä tahansa terveestä selästä.

Olkoon salikomediaa tai ei, mutta itseäni tämä nauratti. Elikkäs oltiin kaverin kanssa salilla ja olin neuvonut häntä joskus tekemään jalkojakin, koska hän on RHP. Vähän väliä hän kyseli multa koko ajan, että mikä on RHP, mikä on RHP? Joka kerta vastasin, että www.pakkotoisto.com ja katso sieltä niin varmasti tapaat kyseisen sanan.

Noh kotona hän menee koneelle ja yrittää löytää pakkotoistolta sanaa RHP, mutta eihän siitä tule mitään jolloin minun pitää etsiä kyseinen sana aloittelijoiden osiolta. Annoin linkin ja kestää pari minuuttia kun tulee loistava kommenti: "Mun ohjelmaan kuuluu myös ojentajat, vatsat, yläselkä, koukistaja." Ihmettelin ensimmäisenä, että mikä on koukistaja jolloin tajusin olevan reidenkoukistaja-laite, jota en ole nähnyt hänen tekevän koskaan.

Ps. joka salikerralla tehdään hauberia ja penkkiä :rolleyes:

:hyper: *n

Ei hemmetti, vieläkö ne siellä käy!? Kyseinen episodi meinaan tapahtui ainakin 10 vuotta sitten. Ja Kupittaan salista juurikin on kyse, nimenomaan ennen remonttia. Ei saakeli, tämä pelasti päivän ja ehkä koko viikon. Ei ole todellista, että joku bongaa ukot jostain random-postista. OMG! Pitää ehkä alkaa käyttää foliokypärää...

btw. Käykö siellä vielä semmonen partajeesus, jolla on penkkisarjojen taukoja varten romaani Ruokavaraston muovikassissa? Varmaan Siwan kassi nykyään. Kumara ryhti ja paskaset reenikamat. Kaverilla nimittäin näkyi pyöräteline joka ikinen kerta ja koko ajan, sen verran housut roikkui. Läheisistä palvelutaloista, otaksun. Muistan pelänneeni sitä tuijotusta nuorna miehnä ihan tosissani.

Kyllä vielä joskus vuoden alussa kävi, saatana se oli pelottava äijä, suoraan jostain Neuvostoliitosta ja ihan kohtuu vahvakin taisi olla jos en väärin muista.

Prkl. Tuore tyttöystävä ja minä menin mokaamaan makuukammariosastolla niin teknisesti kuin puuhiin liittyvissä oheispuheissakin pahasti. Tuttaa niin ankarasti oma tyhmyys. :curs: :david: :wall:

Back
Ylös Bottom