Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Taidat olla aika hermostuvaa sorttia. Miten jostain spurgun lässytyksestä voi repiä moisen herneen nenään. Käykö liikaa kunnian päälle kävellä vain pois sanomatta sanaakaan?

No en ole hermostuvaa sorttia. Polttelin tupakkia metroaseman ulkopuolella odottaen metroani ja siinä on stögis vieressä niin miksi minä siitä mihinkään lähtisin pois?
Ja kyllä mua toi pummiminen vituttaa ihan yleisesti, ainoastaan sillä erolla että en hermostu yleensä. Nyt oli vain niin vittumainen urpo kyseessä, että siinä olisi hermostunut kyllä itse kukin.
Ja kyllä käy kunnian päälle, en suostu antamaan mitään niille juopoille enkä kävelemään pois, jos olen "sen paikan valinnut" jo missä tupakkiani polttelen. :rolleyes: ;)

Kyllä muakin vituttaa alaikäiset jotka tulee kysymään, jos kioskin kulmalla odottelen jotakuta, että voikko ostaa röökiä mulle? Sanon että hae ite kun on kerta ikää polttaa. Pahaa silmää tulee aina. :curs: :D

Voi :curs:

Miehet (tai ainakin yksi, en yleistä) ja niiden ajatuksenjuoksu on jotain ihan uskomatonta. :wall:

Ja mulle kun on aina uskoteltu että naiset on hankalia.

Vessapaperia ei ole, rahaa ei ole joten ruuatkin jäi taas kassalle eli ruokaakaan ei ole, epäsosiaalinen olo ja ei edes kadulla nähty ihana herkkupeppu pelastanut päivää. Tuli vaan siitä mieleen että tarviin naisen jota helliä ja olla hellittävänä. Ja seki ku näkee ympärillä käsi kädessä käveleviä ihmisiä ja on kaikki niin söpöä ja ihanaa.. ei siinä muuten mutta ku iteki haluun! :itku:

Ja eilinen treenipaitaki jäi hikisenä kassin pohjalle joten seki nyt ihan märkänä edelleen. Nii ja sit joskus ku rahaaki saa niin cashewit on kaupasta loppu. Niinku aina. Tänään niitä olis ollu. Ja sit tännekin pitää inistä näistä elämää suuremmista murheista :rolleyes: . No jospa vaikka krossaroisi ja venyttelis niin sais ees jotain hyödyllistä tänään aikaseks..

Tuli vaan siitä mieleen että tarviin naisen jota helliä ja olla hellittävänä. Ja seki ku näkee ympärillä käsi kädessä käveleviä ihmisiä ja on kaikki niin söpöä ja ihanaa.. ei siinä muuten mutta ku iteki haluun! :itku:
Sama. Aina sama juttu ku sattuu pyörimään sinkkuna. Pystyn myöntämään sen: puhdasta kateutta. Helvetin ärsyttävää!:wall:

Toki toivon pareille hyvää tulevaisuutta:rolleyes:

Perjantain vast pääsee. 9 päivää taukoo sillo puntist :curs: ttu saatana!

Suomen Sotilaan mukaan ei tullu lusikkahaarukka -settiä vaikka lupas. Pitäs vääntää solmuu tällaset lehtiapinat jotka lupailee jotai mut ei tuukkaa sit sitä tuotetta.

Jos se yhtään lohduttaa, niin mä oon myynyt suomen sotilasta joskus, ja myyjällä ei ole lehden lähetykseen mitään kontaktia, ota vaikka yhteyttä asiakaspalveluun?

mua vituttaa taas se että on vieläkin voimaton olo flunssan jälkeen, vaikkei enää ole nuhaa eikä kurkkukipua..

VItuttaa likimain kaikki.
Vituttaa oma itse. VItuttaa muut ihmiset. VItuttaa 18-vuotiaat "muka aikuiset" teinit. Vituttaa, kun on taas vaihteeksi sellainen olo, ettei tiedä, mitä elämällään tekis. Vituttaa, kun lupauduin kuskiksi pe, jotta pääsen treeenaamaan la. Vituttaa oikeesti niin paljon, että uskon kuolevani tähän vitutukseen. Tekis mieli lähtee lenkille ja juosta ittensä tainnoksiin.

:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Oli aikoinaan yhdellä sankarilla tälläinen paita päällä :) Minua pienempi jamppa (<60kg)
913636_5290766_1_huge.jpg

Siskolla oli perjantaina 20-vuotissynttärit.. Sukulaiset oli lähettäneet sille kortteja + rahaa. On ollut pirun mielenkiintoista huomata, että kymmenestä kirjekuoresta vain 5 tuli perille. :eek: Eli postiko vetää välistä!??? :curs: Se on varmaa, että sukulaiset on laittanut rahaa tulemaan ja suurin osa oli laittanut jo maanantaina! Miten tää voi olla mahdollista! :wall:
Ja jos menet postiin valittamaan, niin suurella todennäköisyydellä kertovat ystävällisestii "meidän työntekijämmä ovat äärettömän rehellisiä."
Myös viime vuonna jäi yksi rahakuori saamatta..:jahas:

Juu kyllä noista kannattaa katoamis ilmoitus tehdä, posti hävittää kirjeistä joitain promillen osia. Itse olen lähetellyt rahanarvoista tavaraa postissa aktiivisesti useita vuosia ja vain kerran on kirje hävinnyt kumpaankaan suuntaan, ja silloinkin se löytyi... ei kukaan ole rehellinen kun näkee rahaa ilmaiseksi :jahas:

no onpas.. Kerran sattui että joku vanha mummo nosti arviolta tuhat euroa automaatista ja jätti rahat sinne, mä otin rahat, juoksin perään ja sanoin, että hyvä rouva, nämä tais unohtua teiltä.

Tai sitten automaateilla on valvontakamerat..

Niin ja mua vituttaa täysin väsynyt ja vetämätön olo. Ei voi olla että väsyttää näin suunnattomasti.. kai se pitäis nukkua kunnolla..

Tuon paidan kanssa saa olla tarkkana että milloin juttu toimii. :D Joku aivan "aikuisten oikeasti kynäniska" vois tuon päälle laittaa. :thumbs:

Juu kyllä noista kannattaa katoamis ilmoitus tehdä, posti hävittää kirjeistä joitain promillen osia. Itse olen lähetellyt rahanarvoista tavaraa postissa aktiivisesti useita vuosia ja vain kerran on kirje hävinnyt kumpaankaan suuntaan, ja silloinkin se löytyi... ei kukaan ole rehellinen kun näkee rahaa ilmaiseksi :jahas:

Jos ulkomaille, varsinkin kehitysmaahan lähettää rahaa kirjeessä, voi olla melko varma et raha ei perille tuu. Pari kertaa lähetin ja ei kuulunu mitään. Mut sit ku laitto esim joulukortin ympärille et ei voinu kattoo läpi niin avot.

Kuka perkele edes lähettää rahaa kirjekuorissa? Tuon menettäminen menee kyllä musta täysin oman tyhmyyden piikkiin. Turha kuvitellakaan että kaikki postin työntekijät olisivat täysin rehellisiä. Tilisiirroilla raha menee juuri oikealle henkilölle, laittaa sitten korttiin vain viestin laitoin rahaa tilille. Helppoa ja turvallista. Tai laittakaa sitten edes shekkejä (onko noita enää) joita ei pysty väärät ihmiset lunastamaan.

Kuka perkele edes lähettää rahaa kirjekuorissa? Tuon menettäminen menee kyllä musta täysin oman tyhmyyden piikkiin.

Muutaman kerran joutunut liikuttamaan rahaa kirjekuoressa, kun on tilannut esim paitoja suoraan ulkomaalaiselta bändiltä.

Eikä tuossa ole oikeastaan mitään ongelmaa kun laittaa sen rahan paksun paperin sisään, ettei se näy kirjekuoren läpi! Tuo pitäisi olla niin itsestäänselvä asia että jos tuota ei tee ni oma moka kun rahat ei tule perille. Ja suuria summia nyt ei tietenkään laiteta postilla.

Back
Ylös Bottom