Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihan mukavan illan ainekset oli eilen, kunnes kaks kaveria yritti näköjään pilata kaikkien illan, ja nyt tätä paskaa joutuu selvittelemään jonkun aikaa. En kehtaa ees niitä silmiin kattoa vähään aikaan, vaikka ite en tehnyt mitään tyhmää.

Vituttaa ku ei taho tavallisesta vaatekaupasta löytää sopivia farkkuja. Tänään kävin sovittamassa noin kymmentä mallia, joista yhet sopi jalkaan ja nekin oli niin vitun rumat ettei niitä viittiny ostaa.

Kyse ei ole siitä, että reiteni olisivat hirveän suuret, vaan siitä että nykyinen farkkumuoti on suunniteltu vain tikkujaloille.

PS. Jos muut pakkiksen myskihärät ovat löytäneet kyseiseen ongelmaan ratkaisuja niin verkkokaupan osoitteita otetaan vastaan.

Salikomediaa tarjoili eräs tuttuni joka roikkuu mukanani salilla, hän on juuri tälläinen potkupalloilijakukkakeppi joka kulkee kädet levällään, tyypin lempilaitteita ovat mm. loitontaja ja lähentäjä.

Minusta tuntuu, että hän käyttää liikaa energiaa tarkkailemalla muiden painoja, kysyi minulta että "paljonko on penkissä jos on keltaset ja punaset lätkät?" "60" "Eihän toi yks sitten ees tee paljolla!"

Okei, no myöhemmin hän sitten tuli nauramaan että joku pelle tekee tuolla kyykkyä tangolla, sanoin sitten että se varmaan lämmittelee, vastaukseksi sain hölmistyneen katseen ja ylimielisen naurun säestämänä selityksen: "Ei siinä tarvii lämmitellä! Ne paikat on jo lämmenny siihen mennessä muissa laitteissa!" myöhemmin stten tuli selittämään jotain että kyykkyä ei voi kulma tehdä jos ei ole venytellyt, oli kulma ihan valmentajakin sanonut...

Tyypin kieroutuneesta mielestä kertoo sekin että hän oikeasti pitää Salkkari-Tuomoa "Vitun Punttina", varsinkin taannoinen kohtaus jossa Tuomo väänsi hauista oli saanut hänet haukkomaan henkeä koska "Sillä oli ihan vitunmoinen hauis!!"

kuorintavoidetta silmiin.. auts.. Sellasii pienii mikrohiukkasii ögonit täys.. auts.. oikeesee koskee vielä mut vasen alkaa olee ok

Vituttaa ku ei taho tavallisesta vaatekaupasta löytää sopivia farkkuja. Tänään kävin sovittamassa noin kymmentä mallia, joista yhet sopi jalkaan ja nekin oli niin vitun rumat ettei niitä viittiny ostaa.

Kyse ei ole siitä, että reiteni olisivat hirveän suuret, vaan siitä että nykyinen farkkumuoti on suunniteltu vain tikkujaloille.

PS. Jos muut pakkiksen myskihärät ovat löytäneet kyseiseen ongelmaan ratkaisuja niin verkkokaupan osoitteita otetaan vastaan.

Itellä ainaki semmonen merkki sopii reisien puolesta ku Carhartt.
Eikä oo ees mitään naapuri räppi housuja :D

Mitäs jos laittaisitte tyttöystävän/äitin whatever ompelemaan?

Naapurin reppana kävi kysymässä kännykkää lainaan, kun sen omasta oli akku loppu. No otin sim-kortin pois ja annoin kaverille kännykkäni. No 1½ tunnin kuluttua se toi puhelimen takaisin, mutta ilman akkua. Kävin sitten kysymässä, että missäs on akku, mutta ei se tiennyt. Tuskin tiesi edes omaa nimeään. Niin pihalla se kaveri on. Eikä sieltä sen kämpästä olisi mitään löytänyt. Sinne voisi vaikka heittää jalkapallon niin sinne paskan sekaan sekin hukkuisi. Teki mieli poistaa siltä hampaat, mutta mitä se auttaisi. Nyt mulla ei ole puhelinta millä soittaa. Vanha ja rikkinäinen se toikin on eli ei rahallisesti mikään menetys vaikka hampuusi ei akkua ikinä palauttaisikaan. Ainoa dilemma on siinä, että numerot on puhelimen muistissa.

No sen siitä saa kun toista auttaa.

Tulipa itse aiheutettua salikomediaa sitten tänään.

Vedin hack-kyykkylaitteessa pikku pumppia etureiskoille. Noh, kaikki menee ihan hyvin, paitsi että toisessa sarjassa alkaa jotenkin leuka jumia, ja nojaan päätä sitten taakse. Ja kas kummaa! Hiukset (joo, olen pitkätukkahippi) takertuu laakeriin/whatever ja rullautuu sinne silleen, että olen jumissa siellä sitten. Huikkasin sitten pari muuta treenaajaa salilta avuksi.

Meinasi jännäkakka tulla housuun kun sanovat että " taitaa kyllä saksia melkeen tarvita nyt". Lähti ne hiukset sieltä kuitenkin ilman saksia onneksi. Jos luette niin kiitoksia siitä.

Niin että jos Rajalan hackistä löytyy hiuksia niin ei kannata ihmetellä mistä on peräisin:lol2: .

2 sälliä (samasta yliopistosta) tekee penkkiä, toinen 60:llä. No ei siinä mitään. Toinen laittaa tankoon 90 ja vetää wifebeaterin collegen alta esiin. Tässä vaiheessa mielenkiinto herää, koska 60 ei liikkunut mitenkään kevyesti. No kaveri pullistelee siinä hetken, keskittyy menee tangon alle. Ja pam, tanko vapaalla pudotuksella rinnalle. Ja siihen myös jää. Toinen kaveri jeesii miestä mäessä ja toinne jatka pullistelua päästyään pois jumista..

2 sälliä (samasta yliopistosta) tekee penkkiä, toinen 60:llä. No ei siinä mitään. Toinen laittaa tankoon 90 ja vetää wifebeaterin collegen alta esiin. Tässä vaiheessa mielenkiinto herää, koska 60 ei liikkunut mitenkään kevyesti. No kaveri pullistelee siinä hetken, keskittyy menee tangon alle. Ja pam, tanko vapaalla pudotuksella rinnalle. Ja siihen myös jää. Toinen kaveri jeesii miestä mäessä ja toinne jatka pullistelua päästyään pois jumista..

Ei ehkä matemaattiselta puolelta, mutta varmaan teologian laitokselta, kun usko on noin kova...

Vedin hack-kyykkylaitteessa pikku pumppia etureiskoille. Noh, kaikki menee ihan hyvin, paitsi että toisessa sarjassa alkaa jotenkin leuka jumia, ja nojaan päätä sitten taakse. Ja kas kummaa! Hiukset (joo, olen pitkätukkahippi) takertuu laakeriin/whatever ja rullautuu sinne silleen, että olen jumissa siellä sitten. Huikkasin sitten pari muuta treenaajaa salilta avuksi.

Oletko ikinä nähnyt semmosta hiuslenksua jolla laitetaa tukka kiinni,;)? Jos oikein piitkä tukka, niin laita vaikka kolminkerroin tai tee palmikko ja nykerrät letin vaikka pipon sisään:hyper:

Tulee elävästi mieleen Kummelin ekat Speedy ja Saku -sketsit, joissa aina jomman kumman letti jumittuu jonkun oven väliin, kuten tässä. :D

Oletko ikinä nähnyt semmosta hiuslenksua jolla laitetaa tukka kiinni,;)? Jos oikein piitkä tukka, niin laita vaikka kolminkerroin tai tee palmikko ja nykerrät letin vaikka pipon sisään:hyper:

Hiukset oli kyllä ponnarilla sillon. En tosiaankaan voi mitään pipoa pitää, sen verran kuuma muutenkin treenatessa. Oppi kyllä äkkiä laittamaan hiukset silleen, ettei jumitu enää.:lol2:

Voi nyt jeesuksen äidin vittu ja kyrpien takatalvi :wall:

Yleensä en tänne voivottele mut nyt treenin jälkeen tuntuu siltä et jonnekin täytyy avautua. Nyt on kyllä kaksi niin saatanan paskaa ja onnetonta treeniä takana ettei tiedä itkeä vaiko nauraa. Miten voikin olla näin helvetin tukkoista ja raskasta. Ja vasempaan ojentajaan ja hauikseen sattuu vielä kaupan päälle niin vitusti et taas on varmaan jänteiden kiinnityskohdat tulehtunut. Saatanan saatana :curs: Homot runkatkaa

Salin kovin karju!

Samalla salilla missä itse treenaan puntteja kolistelee henkilö, joka voisi kirjoittaa kirjan "opastus klapipenkin ihmeelliseen maailmaan". Alkuun kaveri treenasi aivan normaalilla lankulla rinnassa ja otti ihan koviakin sarjoja. Sitten tulokset jostain kumman syystä rupesivat tippumaan ja otettiinkin käyttöön kakkosnelonen, jolla taas punnerrettiin samoja sarjoja kuin lankulla ennen. Taas tulokset tippuivat jolloin otettiin tuplakakkosnelonen käyttöön ja taas mentiin. Mutta mutta... sitten salilta ei löytynytkään enää paksumpia virityksiä jolloin kaveri toi kotoa vielä vähän järeämpää kalustoa. Se oli rakentanut kakkosnelosesta sellaisen hyvin paljon telkänpönttöä esittävän kyhäelmän, josta löytyy jopa se lippa joka linnunpöntöissä on. Ainoastaan reikä puuttui, jotta lintu olisi sinne sopinut asustamaan. Kyllä siinä ensimmäisellä kerralla oli naurussa pitelemistä, kun kaveri veti treenikassista sen esille ja pyysi tulemaan "pitämään klapia". Nykyään sitten kaveri nostaa vielä persettä kunnolla ilmaan tuon "klapin" ollessa rinnalla jolloin todellinen nostomatka on jossain viiden sentin kieppeillä... :hyper:

Itse tuli aiheutettua ilmeisesti salikomediaa eräälle, kun ylätaljassa pumppasin kevyesti selkää pienillä painoilla. Oli siinä vielä nuorempi jätkä vähän kihertämässä, että tekeepä se pienillä painoilla. Tuli vielä sanomaan, että teet aika pienillä painoilla. Kiitos kommentista jos luet tätä.;)

Salikomediaa oli viime salillakäyntini. Onneksi olin yksin salilla.

Harjoittelin voimailupuolella tempauksen tekniikkaa ja nykäisin hieman kovempaa pelkällä tangolla. Tuloksena lensin itse perseelleni ja tanko rymisten takana olevaan seinään. Onneksi salilla käyvät painonnostajat eivät olleet paikalla. Olisivat kuolleet nauruun.

Salikomediaa oli viime salillakäyntini. Onneksi olin yksin salilla.

Harjoittelin voimailupuolella tempauksen tekniikkaa ja nykäisin hieman kovempaa pelkällä tangolla. Tuloksena lensin itse perseelleni ja tanko rymisten takana olevaan seinään. Onneksi salilla käyvät painonnostajat eivät olleet paikalla. Olisivat kuolleet nauruun.

Heh, väsymys vai samaistuminen, mutta nauroin kippurassa. Anteeksi.

Täytyy tunnustaa, että itselle käynyt lähes samalla tavalla. Tempaisin huolimattomasti ylös ja liian taakse. Sitten ei ollut mitään tehtävissä, kaaduin taakse perseen kautta selälleen... mutta tyhmänä pidin tangosta kiinni loppuun asti. Ja tanko kun kolahti lattiaan jäi sormet sitten tangon ja lattian väliin. No rystyset tietysti ottivat suurimman iskun vastaan... Äkkiä rystyset ruvella ja punaisina kiroillen kohti kotia häpeämään...:nolo:

Siskolla oli perjantaina 20-vuotissynttärit.. Sukulaiset oli lähettäneet sille kortteja + rahaa. On ollut pirun mielenkiintoista huomata, että kymmenestä kirjekuoresta vain 5 tuli perille. :eek: Eli postiko vetää välistä!??? :curs: Se on varmaa, että sukulaiset on laittanut rahaa tulemaan ja suurin osa oli laittanut jo maanantaina! Miten tää voi olla mahdollista! :wall:
Ja jos menet postiin valittamaan, niin suurella todennäköisyydellä kertovat ystävällisestii "meidän työntekijämmä ovat äärettömän rehellisiä."
Myös viime vuonna jäi yksi rahakuori saamatta..:jahas:

Back
Ylös Bottom