Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa ku ei taho tavallisesta vaatekaupasta löytää sopivia farkkuja. Tänään kävin sovittamassa noin kymmentä mallia, joista yhet sopi jalkaan ja nekin oli niin vitun rumat ettei niitä viittiny ostaa.
Kyse ei ole siitä, että reiteni olisivat hirveän suuret, vaan siitä että nykyinen farkkumuoti on suunniteltu vain tikkujaloille.
PS. Jos muut pakkiksen myskihärät ovat löytäneet kyseiseen ongelmaan ratkaisuja niin verkkokaupan osoitteita otetaan vastaan.
2 sälliä (samasta yliopistosta) tekee penkkiä, toinen 60:llä. No ei siinä mitään. Toinen laittaa tankoon 90 ja vetää wifebeaterin collegen alta esiin. Tässä vaiheessa mielenkiinto herää, koska 60 ei liikkunut mitenkään kevyesti. No kaveri pullistelee siinä hetken, keskittyy menee tangon alle. Ja pam, tanko vapaalla pudotuksella rinnalle. Ja siihen myös jää. Toinen kaveri jeesii miestä mäessä ja toinne jatka pullistelua päästyään pois jumista..
Tulipa itse aiheutettua salikomediaa sitten tänään.
Vedin hack-kyykkylaitteessa pikku pumppia etureiskoille. Noh, kaikki menee ihan hyvin, paitsi että toisessa sarjassa alkaa jotenkin leuka jumia, ja nojaan päätä sitten taakse. Ja kas kummaa! Hiukset (joo, olen pitkätukkahippi) takertuu laakeriin/whatever ja rullautuu sinne silleen, että olen jumissa siellä sitten. Huikkasin sitten pari muuta treenaajaa salilta avuksi.
Oletko ikinä nähnyt semmosta hiuslenksua jolla laitetaa tukka kiinni,;)? Jos oikein piitkä tukka, niin laita vaikka kolminkerroin tai tee palmikko ja nykerrät letin vaikka pipon sisään![]()
Tulee elävästi mieleen Kummelin ekat Speedy ja Saku -sketsit, joissa aina jomman kumman letti jumittuu jonkun oven väliin, kuten tässä. :DTulipa itse aiheutettua salikomediaa sitten tänään.
Vedin hack-kyykkylaitteessa pikku pumppia etureiskoille. Noh, kaikki menee ihan hyvin, paitsi että toisessa sarjassa alkaa jotenkin leuka jumia, ja nojaan päätä sitten taakse. Ja kas kummaa! Hiukset (joo, olen pitkätukkahippi) takertuu laakeriin/whatever ja rullautuu sinne silleen, että olen jumissa siellä sitten. Huikkasin sitten pari muuta treenaajaa salilta avuksi.
Tulipa itse aiheutettua salikomediaa sitten tänään.
Oletko ikinä nähnyt semmosta hiuslenksua jolla laitetaa tukka kiinni,;)? Jos oikein piitkä tukka, niin laita vaikka kolminkerroin tai tee palmikko ja nykerrät letin vaikka pipon sisään![]()

Salikomediaa oli viime salillakäyntini. Onneksi olin yksin salilla.
Harjoittelin voimailupuolella tempauksen tekniikkaa ja nykäisin hieman kovempaa pelkällä tangolla. Tuloksena lensin itse perseelleni ja tanko rymisten takana olevaan seinään. Onneksi salilla käyvät painonnostajat eivät olleet paikalla. Olisivat kuolleet nauruun.

Eli postiko vetää välistä!??? :curs: Se on varmaa, että sukulaiset on laittanut rahaa tulemaan ja suurin osa oli laittanut jo maanantaina! Miten tää voi olla mahdollista! :wall: