Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Heh, kun näin yleisen keskustelun etusivun, olin varma että sun kahdella viimeisimmällä viestillä olisi yhteys toisiinsa. Siis ihan threadien aiheista päätellen :)

Liitteet

• onlivit.webp
    onlivit.webp
    14,1 KB · Katsottu: 334
leikkasin tiistaina timanttisahalla käteen töissä. astuin pukilla huonosti, tasapaino horjui ja tipuin perseelleni lattialle ja saha tuli mukana. pari lihasta poikki ja laskimo. helvetin hienoa. osui tuohon kyynärvarren yläosaan. (eli sentti kyynärtaipeesta ranteeseen päin.) eli koko forkku nyt ihan vituilla. onneksi ei menny yhtään jännettä eikä hermoja. sanoi lääkäri et onneksi oli lihasta edessä et ne suojas sit muuta. paljon voi ihmisestä verta tulla.. oikeasti nyt masentaa. ne neuloi lihakset kiinni mut ei niistä varmaan enää kunnollisia tule. en tiedä. lääkärin selitys oli niin vajaa et yritä nyt ottaa selvää. muutenkin sekaisin niin eipä paljon jääny mieleen mitä siinä sit sattui. kipu lääkkeellä tässä eteenpäin mennään. 2 viikkoa käsi kantositeessä ja sen jälkeen otetaan tikit pois ja voi miettiä sen suoraksi laittamista. että samaa paskaa eri paketissa.

Ei niin etteivät kaverit olisi tyypillisiä darwin voittajia, mutta kaverit kyllä varmasti arvostavat suihkua yhtä paljon kuin muutkin, arabeilla julkinen alastomuus vain on vähän eri asia kuin härmäläisillä. Joten ei he suihkua skippaa siksi että puhtaudella ei olisi väliä.

Eipä nyt sekoiteta uskontoa ja salikomediaa. Uunoahan se on hikisenä heittää vanhojen dödöjen päälle uudet dödöt, johtukoot sitten uskonnosta tai epähygieenisyydestä.

Ostin pussin fastin AC-C:tä, vittu mitä kuraa. Maistuu pesuvedelle. Kasvattakoon perkele vaikka metrisen kullin mutta tota en vedä!

Jos joku Jyväskylässä haluaa avatun paketin kyseistä tuotetta ilmasin niin käsi ylös.

Eilen työpäivä venyi kolleegan sairastumisen takia 20-tuntiseksi, neljän aikaan aamulla pääsin kotiin nukkumaan... Tänään 2100 alkaa yövuorot x 3. Jep jep.

Hyvästi siis sosiaalinen elämä joksikin aikaa...

Tänään piti mennä Zen Cafen keikalle, mutta tulin sitten uudelleen kipeeks..:wall: Tai enhän mä kyllä vielä kunnolla oo parantunutkaan tästä hemmetin flunssasta..Reilu viikko menny nyt räkätaudissa ja tuntuu taas pahentuvan..:curs:

Ei windows niitä mihinkään cacheen siirrä, vaan virtuaaliseen memoryyn. Jos se cachessa olisi (cpu tai hd), niin sehän olisi silloin todella nopeassa muistissa valmiina.

En ole it-alalla ite, eli voi olla toki väärääkin infoa.

:offtopic:

No jooh, tuli väärin ilmoitettua tuo. Levyvälimuistia tosiaan tarkoitin. :) Väsyneenä kaikki tuollaiset pikkuasiat kiukuttaa vaan paljon enemmän vaikka siihen häviääkin vain muutama sekunti. :)

Ostin pussin fastin AC-C:tä, vittu mitä kuraa. Maistuu pesuvedelle. Kasvattakoon perkele vaikka metrisen kullin mutta tota en vedä!

Jos joku Jyväskylässä haluaa avatun paketin kyseistä tuotetta ilmasin niin käsi ylös.
Blandaa se appelsiinimehukattitiivisteen kans. Peittää maun erittäin hyvin ja voi ite päättää kuinka vahvaa tekee :thumbs:

No vittu, pitääpä kokeilla. Poistaako tuo tiiviste sen vittumaisen kihelmöinnin ja mahan menon kuralle?
Se kihelmöinti on ihan beeta-alaniinin ominaisuus, eli sitä ei kyllä millään saa pois, jos haluaa kuitenkin beeta-alaniinia käyttää. Sitä en osaa sanoa, että mistä tuo mahan sekaisin meneminen sitten johtuu. Mutta se on sanottava, että ainakin itse olen huomannut selkeän eron sarjakestävyydessä beeta-alaniinin aloitettuani ja sen ansiosta se kihelmöintikään ei niin haittaa.

No vittu, pitääpä kokeilla. Poistaako tuo tiiviste sen vittumaisen kihelmöinnin ja mahan menon kuralle?
Itellä ei ainakaan enää kihelmöi / tunne kihelmöintiä niin paljon parin viikon käytön jälkeen kuin alkuvaiheessa ja vatsakin tottui mössöön viikossa.

Jaahas! Pitääpä tännekin nyt avautua, kun aihetta siihen on. Eilinen päivä meni varsin mukavasti ja koulussakin oli hauskaa, ainakin melkein. No lähdinpä siitä sitten linkkupysäkille (torille) käveleen, ja odottelin jonkin aikaa. Katsahdin kadun toiselle puolelle, ja samassa eräästä liikkeestä tulee myyjä ulos ja hätistelee jotain juoppoa huutaen, että "Vie se kalus pois täältä!" :D

No, katoin sitten tarkemmin ja huomasin, että se känniläinen kusi keskellä kävelytietä! :curs: Mikä helvetti sitäkin vaivas? Eikai nyt kukaan kännissäkään kehtaa yleisillä paikoilla virtsata? Eihän mulla tosin oo tällasesta kusemisesta tai kännäämisestäkään omakohtaista kokemusta.
Muutama muukin huomasi tapahtuneen, ja toiset nauroivat, mutta mulla meinas laatta todellakin lentää! :urjo:

Kunnon nuha vituttaa eikä treenaamisesta voi haaveillakkaan - lisäksi pitäs treenata ens keskiviikkoo varten kun on kuntotestit et vois rikkoo punnerrusennätykset mutta vitut tässä mitää.. :curs: Niin väsyny ja sekava olo muutenkii.

Jaahas! Pitääpä tännekin nyt avautua, kun aihetta siihen on. Eilinen päivä meni varsin mukavasti ja koulussakin oli hauskaa, ainakin melkein. No lähdinpä siitä sitten linkkupysäkille (torille) käveleen, ja odottelin jonkin aikaa. Katsahdin kadun toiselle puolelle, ja samassa eräästä liikkeestä tulee myyjä ulos ja hätistelee jotain juoppoa huutaen, että "Vie se kalus pois täältä!" :D

No, katoin sitten tarkemmin ja huomasin, että se känniläinen kusi keskellä kävelytietä! :curs: Mikä helvetti sitäkin vaivas? Eikai nyt kukaan kännissäkään kehtaa yleisillä paikoilla virtsata? Eihän mulla tosin oo tällasesta kusemisesta tai kännäämisestäkään omakohtaista kokemusta.
Muutama muukin huomasi tapahtuneen, ja toiset nauroivat, mutta mulla meinas laatta todellakin lentää! :urjo:
No kohta on vappu niin käyppä kattoo miten kusi lentää joka toisel ihmisel julkisel paikal :lol2:

Jaa.. no niin.. juu.. mahdoinko olla minä? No eivai. Kyllähän sitä tulee vaik selvinpäin pissittyy minne sattuu. Kuha vaan ei oo kukaan vieressä kyyläämäs. Menee keskittymiskyky.

Paljon pahempi kuin herätys krapulassa on se, että pesää oli vieressä ja toi vitun mulkku ei suostunut yhteistyöhön.
Laitetaanpa vaikka alkoholin piikkiin tällä kertaa, mutta tää on kyllä pahempaa kun joku mansikkapirtuboolin jälkeinen aamu.

Henkinen kolari.

Ai niin, voi siis sanoa , että vähän vituttelee taas.

Lämmi päähän ja mulkvistit katolleen siihen kuseen :arvi:

Back
Ylös Bottom