Heh, kun näin yleisen keskustelun etusivun, olin varma että sun kahdella viimeisimmällä viestillä olisi yhteys toisiinsa. Siis ihan threadien aiheista päätellen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, kun näin yleisen keskustelun etusivun, olin varma että sun kahdella viimeisimmällä viestillä olisi yhteys toisiinsa. Siis ihan threadien aiheista päätellen

:D ei nyt sentään. Pokerista tuli eilen jopa 140€ voittoa :kippis1:Heh, kun näin yleisen keskustelun etusivun, olin varma että sun kahdella viimeisimmällä viestillä olisi yhteys toisiinsa. Siis ihan threadien aiheista päätellen![]()
Ei niin etteivät kaverit olisi tyypillisiä darwin voittajia, mutta kaverit kyllä varmasti arvostavat suihkua yhtä paljon kuin muutkin, arabeilla julkinen alastomuus vain on vähän eri asia kuin härmäläisillä. Joten ei he suihkua skippaa siksi että puhtaudella ei olisi väliä.
Ei windows niitä mihinkään cacheen siirrä, vaan virtuaaliseen memoryyn. Jos se cachessa olisi (cpu tai hd), niin sehän olisi silloin todella nopeassa muistissa valmiina.
En ole it-alalla ite, eli voi olla toki väärääkin infoa.
![]()
Väsyneenä kaikki tuollaiset pikkuasiat kiukuttaa vaan paljon enemmän vaikka siihen häviääkin vain muutama sekunti. 
Blandaa se appelsiinimehukattitiivisteen kans. Peittää maun erittäin hyvin ja voi ite päättää kuinka vahvaa tekee :thumbs:Ostin pussin fastin AC-C:tä, vittu mitä kuraa. Maistuu pesuvedelle. Kasvattakoon perkele vaikka metrisen kullin mutta tota en vedä!
Jos joku Jyväskylässä haluaa avatun paketin kyseistä tuotetta ilmasin niin käsi ylös.
Blandaa se appelsiinimehukattitiivisteen kans. Peittää maun erittäin hyvin ja voi ite päättää kuinka vahvaa tekee :thumbs:
Se kihelmöinti on ihan beeta-alaniinin ominaisuus, eli sitä ei kyllä millään saa pois, jos haluaa kuitenkin beeta-alaniinia käyttää. Sitä en osaa sanoa, että mistä tuo mahan sekaisin meneminen sitten johtuu. Mutta se on sanottava, että ainakin itse olen huomannut selkeän eron sarjakestävyydessä beeta-alaniinin aloitettuani ja sen ansiosta se kihelmöintikään ei niin haittaa.No vittu, pitääpä kokeilla. Poistaako tuo tiiviste sen vittumaisen kihelmöinnin ja mahan menon kuralle?
Itellä ei ainakaan enää kihelmöi / tunne kihelmöintiä niin paljon parin viikon käytön jälkeen kuin alkuvaiheessa ja vatsakin tottui mössöön viikossa.No vittu, pitääpä kokeilla. Poistaako tuo tiiviste sen vittumaisen kihelmöinnin ja mahan menon kuralle?
No kohta on vappu niin käyppä kattoo miten kusi lentää joka toisel ihmisel julkisel paikal :lol2:Jaahas! Pitääpä tännekin nyt avautua, kun aihetta siihen on. Eilinen päivä meni varsin mukavasti ja koulussakin oli hauskaa, ainakin melkein. No lähdinpä siitä sitten linkkupysäkille (torille) käveleen, ja odottelin jonkin aikaa. Katsahdin kadun toiselle puolelle, ja samassa eräästä liikkeestä tulee myyjä ulos ja hätistelee jotain juoppoa huutaen, että "Vie se kalus pois täältä!" :D
No, katoin sitten tarkemmin ja huomasin, että se känniläinen kusi keskellä kävelytietä! :curs: Mikä helvetti sitäkin vaivas? Eikai nyt kukaan kännissäkään kehtaa yleisillä paikoilla virtsata? Eihän mulla tosin oo tällasesta kusemisesta tai kännäämisestäkään omakohtaista kokemusta.
Muutama muukin huomasi tapahtuneen, ja toiset nauroivat, mutta mulla meinas laatta todellakin lentää! :urjo:
Jaahas! Pitääpä tännekin nyt avautua, kun aihetta siihen on. Eilinen päivä meni varsin mukavasti ja koulussakin oli hauskaa, ainakin melkein. No lähdinpä siitä sitten linkkupysäkille (torille) käveleen, ja odottelin jonkin aikaa. Katsahdin kadun toiselle puolelle, ja samassa eräästä liikkeestä tulee myyjä ulos ja hätistelee jotain juoppoa huutaen, että "Vie se kalus pois täältä!" :D
No, katoin sitten tarkemmin ja huomasin, että se känniläinen kusi keskellä kävelytietä! :curs: Mikä helvetti sitäkin vaivas? Eikai nyt kukaan kännissäkään kehtaa yleisillä paikoilla virtsata? Eihän mulla tosin oo tällasesta kusemisesta tai kännäämisestäkään omakohtaista kokemusta.
Muutama muukin huomasi tapahtuneen, ja toiset nauroivat, mutta mulla meinas laatta todellakin lentää! :urjo:
Jaahas! Pitääpä tännekin nyt avautua, kun aihetta siihen on. Eilinen päivä meni varsin mukavasti ja koulussakin oli hauskaa, ainakin melkein. No lähdinpä siitä sitten linkkupysäkille (torille) käveleen, ja odottelin jonkin aikaa. Katsahdin kadun toiselle puolelle, ja samassa eräästä liikkeestä tulee myyjä ulos ja hätistelee jotain juoppoa huutaen, että "Vie se kalus pois täältä!" :D