Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huomenna itsekin meinaan sukuloimaan pääsiäisen kunniaksi, se on ihan kivaa kun on ihan omat sukulaiset vaan. Ne on ne ihmeen pirskeet jossa on kaukaisempia suvun tuttavia joita ei itse ole nähnyt tai muista nähneensä jotka on vähän niin ja näin. Vähän vitutti kun mentiin yksiin sellaisiin pirskeisiin isobroidin kanssa kun porukat hiihteli jossain päin maailmaa. Sukulaiset muistivat broidin kyllä, mutta sitten kääntyivät katsomaan mua kysyen broidilta ".. ja onko tämä sinun vaimosi?".
Voi perkele soikoon.

:jahas: Kiva kiva :rolleyes:

Ei tää muuten ärsyäis, mutta kun ne edelleen pitää minua jonain 12 vuotiaana pojan naskalina (noh, kaipa sitä vielä lapsen kengissä ollaan, mutta ikää kuitenkin 19 ;) ) Ei pysty keskustelemaan tai vaihtamaan oikeasti kuulumisia kenenkään kanssa heidän suhtautumisensa takia. Ihan mielellänihän minä tutustuisin heihin paremmin ja oppisin tuntemaan ja samalla kertoisin myös siitä, miten omakin elämäni nykyään rullaa ja mikä kiinnostaa :)

Jee, kerran käyny tällä viikolla salilla ja virtaa ois kuin pienessä pavussa, mutta ei. Kaikilla joilla on ajokortti on joko rapulassa, tai muutenvain laiskottelee.

Ui vitsi kuinka helmeä istua töissä täl hetkel. 5min sit sain kuulla et poikaystävä pettäny mua talvel ja samal puhelul jätti mut. Aika kuningasfiilis sillei istuu silmät punasena tääl. Onneks o fyrkkaa vetää perseet.. Noh pääspähän siitäki eroon.

Ui vitsi kuinka helmeä istua töissä täl hetkel. 5min sit sain kuulla et poikaystävä pettäny mua talvel ja samal puhelul jätti mut. Aika kuningasfiilis sillei istuu silmät punasena tääl. Onneks o fyrkkaa vetää perseet.. Noh pääspähän siitäki eroon.

Nää on näitä:(
Aika luuserityypiltä kuulostaa(?)
Jaksamisia:thumbs:

TYHMÄ MIES :curs:

Koeta jaksaa, vaikka välillä paskaa sataa niskaan.Aurinko nousee huomennakin.;)

Vituttaa ankarasti edellinen treenikerta, josta on nyt neljä päivää. Penkkiykkösessä tuli failure ja meni koko treeni pilalle. Nyt otin taukoa treenaamisesta kun on takana jo muutenkin kauan progressiivista 2-jakoista. Pelottaa jo ajatuskin uudesta penkkiyrityksestä. Nimimerkillä kun otin viimeisen sarjapainon käsiini ennen maksimiyritystä, sama rauta tuntui painavan pelottavan paljon enemmän kuin viime viikolla.:( Pitänee alkaa treenaamaan tosisaan. :curs:

En pääse nettipankkiin. Tunnukset eivät kuulemma täsmää. Tyttöystävä pääsee kyllä omilla tunnuksillaan. Soitin johonkin vitun automaattiin, josta mukava ilmoitus: "tunnuksenne eivät ole ajantasalla". Millä vitun ajantasalla???? Vapaita tunnuksia pitäisi olla vielä 20 jäljellä, eikä pankista ole uusia lähetetty tai mitään muutakaan ilmoitettu.

Mitähän vittua tämä nyt sitten taas tarkoittaa??

Ja lystin tarjoaa tietysti Nordea.

Silmään meni jotain aurinkorasvan, aloeveran, bensiinihöyryjen ja muun pölyn sekoitusta auringonpaisteella terästettynä ja nyt on oikea silmä vuotanut sitten kyyneliä 5 tuntia.

No, ainakin pariin mukavaan tyttöön tutustui siinä kun tulivat juttelemaan, luulivat minun olleen niin liikuttunut.

En pääse nettipankkiin. Tunnukset eivät kuulemma täsmää. Tyttöystävä pääsee kyllä omilla tunnuksillaan. Soitin johonkin vitun automaattiin, josta mukava ilmoitus: "tunnuksenne eivät ole ajantasalla". Millä vitun ajantasalla???? Vapaita tunnuksia pitäisi olla vielä 20 jäljellä, eikä pankista ole uusia lähetetty tai mitään muutakaan ilmoitettu.

Mitähän vittua tämä nyt sitten taas tarkoittaa??

Ja lystin tarjoaa tietysti Nordea.
Sulla ei oo enää voimassa nuo tunnukset. Ilmeisesti sen nettipankkiohjelman pitäisi siitä ilmottaa hyvissä ajoin että ne lähettää sulle uudet tunnukset postissa.

Sulla ei oo enää voimassa nuo tunnukset. Ilmeisesti sen nettipankkiohjelman pitäisi siitä ilmottaa hyvissä ajoin että ne lähettää sulle uudet tunnukset postissa.

Joo, sellainen käsitys mullakin oli, että jonkilainen ilmoitus tulisi. Mutta mitä vittu vielä. Miten voikaan vituttaa tällainen pieni asia näin paljon. Helvetin luotettavaa touhua Nordealta.

Jaa-a, Sammossa ainakin tunnukset ovat normaalisti voimassa kunnes ne on käytetty loppuun, onko Nordean tunnuksilla joku aikaraja?

Muistaakseni Nordealla pitäisi toimia niin, että kun tietty määrä tunnuksia on jäljellä, lähettävät uudet, ja siinä on sitten joku aika minkä sisällä ne pitää vaihtaa, mieluiten tietysti heti. Sampolla on kaksinkertainen tunnistus verkkopankkiin kirjautuessa, joten toimii vähän eri tavalla (asiakasnumero + salasana sekä juokseva avainluku siitä kortista).

edit. Taisi vielä olla, että kun tietty määrä tunnuksia tai tietty aika kulunut, tulevat uudet tunnukset. Ehkä. Mulla on kyllä Nordeassa tili, mutten ole käyttänyt sitä muuhun kuin opintolainojen korkojen maksamiseen melkein kahteen vuoteen ja tunnusluvutkin ovat vanhanmalliset.

Näin oletin/luulin myös Nordealla toimivan. Joku tässä haiskahtaa. Noita tunnareita kun tosiaan se 20 on vielä jäljellä. Ja nyt tunnukset eivät sitten ole ajantasalla???:eek: :wall:
Ethän ole vastannut mihinkään "Nordealta" tulleeseen sähköpostiin jossa kysellään tunnareita tms.?

Ethän ole vastannut mihinkään "Nordealta" tulleeseen sähköpostiin jossa kysellään tunnareita tms.?

En ole vastaillut. Tässä kun nyt tätä juttua päässäni pyörittelen, niin ei oikein löydy mitään järkevää selitystä koko sotkulle. Nordean nettisivuilla lukee, että kun 60 tunnaria on käytetty, niin lähettävät automaattisesti uudet. No minulla tällä hetkellä käytetty 54. Parin numeron heitto voi olla, mutta ei ole 60 täynnä. Ja kun mitään vitun kirjettä ei ole mistään suunnasta tullut.

Näin exän automessuilla uuden aviomiehen kanssa. Vittu halolla päähän tätä armotonta vitutusta!!! Jo kolmatta tuntia :wall: . VITTU!

Kallo meinasi revetä. kun Medal of Honor: European Assaultissa 45 min putkeen samaa kenttää ja viime tingassa hölmöilin vitusti ja koulin, niin perkele meinasin heittää telkkarin ulos ikkunasta.

Tässä varmaan syitä, kun pariin kuukauteen ei ole kiinnostanut juuri mitään pelata.

En tiedä onko oikea thred mutta nyt muutamaan otteeseen on huomannut alkaa lykkäämään pientä seisokkia sen aakana kun kuntopyöräilee:hyper:
Siis vaikka ei ajatelisi "niitä" asioita, rupeaa silti pikku veijari nostamaan päätään :jahas: Sitä sitten kyyläillään muiden keskellä omaa kyrpäänsä että joko seisoo niin että muutkin huomaavat. Vähän hupaisa mutta silti hieman ärsyttävä vaiva:david:

Back
Ylös Bottom