Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellekkään käynyt samaa; koitat käydä rauhallisesti , ja kerrankin ajoissa, nukkumaan, sitten kun olet juuri siinä unen rajamailla, alkaa naapurihuoneistosta kuulua ärsyttävää ääntä. Imurointia!
Pystykkö uskoon, että ihan oikeesti vitutti? ;)
No täällä on koettu muutamaan otteeseen. En kerta kaikkiaan ymmärrä miks pitää imuroida, paiskoa ovia tai siirrellä jotain raskaita huonekaluja arkena klo 23 jälkeen talossa jossa asuu muitakin. Nyt on onneksi VÄHÄN helpottanut kun olen kerran asiasta ripittänyt.
Ai että sitä fiilistä kun oot menny vaikka jo kiltisti yhdeksältä nukkumaan kun on aikanen herätys ja heräät joskus 22.30 meteliin. Vaikka kävisitkin sanomassa asiasta niin on niin kierroksilla ettei unen saannista tule mitään pariin tuntiin.
Onneks tämä naapuri muuttaa pois kuukauden sisään. :thumbs:

Nyt vituttaa tosiaa kun salipaita hävinny - tod.näk kouluu eilen joten tän tunnin jälkee pitäs ehtii liikanopen puheille mutta tän tunnin jälkee johkuu pääsiäiskirkkoo vittu!!!! :curs:
e. eikä ole mikään kovin halpa - ja hyvä on.
Olen todella pahoillani, koska tiedän miltä tuo tuntuu. Tyhmänä kysyn, mutta eikös tuon homman kuitenkin pitäisi sujua, kun varmaan muutkin naapurit kuulevat metelin, vai?Itsellä yläkerrassa asustaa alkoholisoitunut pariskunta joka suht taajaan päädyttää ja tappelee keskenään.
Isännöitsijään olen ollut asiasta yhteydessä ja he tarvitisivat kuulemma useamman henkilön allekirjoittaman lappusen johon listattu mihin aikaan ja kuinka pitkään on mitäkin tapahtunut.
Rupea siinä nyt saatana päiväkirjaa pitämään kun heräät möykkään klo 0330.
Sitten vielä seuraavana päivänä pitäs rappiksessa mennä soittelemaan ovikelloja että kuulitkos viime yönä mökää:jahas: Ja allekirjoitusta tuohon...
Aattelin ihan naapurisovun merkeissä kiikuttaa yläkertaan lahjaksi aivan tuliterän Fiskarsin keittiöveitsisetin. Pääsiäinenkin tulossa ja monta päivää aikaa taas kipata ja hakata toisiaan.
Olen todella pahoillani, koska tiedän miltä tuo tuntuu. Tyhmänä kysyn, mutta eikös tuon homman kuitenkin pitäisi sujua, kun varmaan muutkin naapurit kuulevat metelin, vai?
Ärsyttää Ylen poukkoilu digitv-asioissa! Jos kerran ollaan sovittu, että digiaikaan siirrytään elokuussa, pitäisi myös kaikkien silloin siirtyä! Poikkeukset, kuten kaapelitelevisioille, aiheuttavat vaan nurinaa eivätkä ole "asiakaslähtöistä palvelua", kuten Ylen Jungner sanoo.