Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niin tosiaan, vituttaahan minulla tietenkin yleinen voiman puute, jäykkyys, ketteryyden puute, hitaus, elämänhallinnan puute etc..

Ja sokerina pohjalla se, että pitää olla kooltaan tasoa rääpäle.

Voi vitunvitunvitun vittu, kun vituttaa: Viime viikkoinen haastattelu jatko-opiskelun suhteen meni penkin alle ja aina kun kuvittelee, etta 'noh, ma en ajattele asiaa ollenkaan ennen kuin saan kutsun/hylyn', niin sitten tulee jossain tekstissa esille taas uudelleen, aiheita mita olisin voinut tuoda esille. Naiden asiallisten ja sisalloksellisten aiheiden sijaan paadyin haastattelussa hermostuneena satuilemaan niita naita, mitka ei liittynyt kysyttyihin kysymyksiin oikein mitenkaan. Ei vittuuuuuuu... Leikataanko paa irti seuraavaan haastatteluun mennessa? Perseen perkeleen kansainen kyrpa sentaan, kun vituttaa. *huoh* Kiitos, helpotti hetkeksi.

Televisio ei toimi :curs: . Ihan yht äkkiä lähetys katkesi ja telkkarista tuli sen jälkeen pelkkää lumisadetta. Taisi mennä vahvistin anteennista pashaksi. En näe oz:sia tänään :(

Voi vitun vittu...

talonyhtiössä on julkisivuremppa menossa niin tuuletettiin rapunoven kautta noin 10-15min, siis ovi ihan vähän raollaan, ei apposen auki. Minä ja avokki kumpikin kotona. Noh, joku oli onnistunut sillä välin hiippailemaan eteiseen ja varastamaan avokin käsilaukun jossa vielä tietenkin oli kaikki: Lompakko kaikkine kortteineen, kännykkä, kotiavaimet! , työpaikan kulkulupa, juuri ostettuja lääkkeitä ja niiden resepti(hyödyttömiä muille)...

lukot menee uusiksi kun apina tietää mikä kämppä on kyseessä, hirvee vaiva ja hässäkkä ja tuskin saa edes vakuutusyhtiötä maksamaan kun oma vika kun ovi oli auki.

Jeesuksen perkele kun olisi sattumalta olut menossa vessaan tai sulkemaan ovea ja nähny sen hiipparin eteisessä käsilaukku kädessä.... olisi ollut hätävarjelun liioittelu hyvin lähellä.

^ Oho, on jollain ollut pokeria noin vain napata asunnosta kamaa. :eek:

Itseäni vituttaa taas tällainen helkutan uskonnollinen juhla, kun kaikki paikat on jälleen kiinni ja töissä saa raataa perse ruvella ihmisten santsatessa lomaa varten.

Kiitos niin vitusti sille yhdelle satu-jesselle..

kaveri esitteli paffin texas hold`em:n, vittu pelasin 8h, enkä skeidana voittanu ku kerra, sain sentään tuplattua rahani ruletissa, mutta muutaman euron jäi tappiolle, eniten tässä ottaa päähän se, että silmät jomottaa ja jonkunlainen riippuvuus iski heti.
täytyy sulkea kone ja lopettaa uhkapelaaminen.

Vittuvittuvittuvittuvittu!!!!!

Nyt on pakko purkautua johonkin!! En ikinä kuvitellu avautuvani johonkin vitun pakkiksen vittu_kun_vituttaa tai vittu_kun_on_niin_vitun_kivaa tai vittu_kun_mun_parisuhde_on_perseestä -ketjuihin, mutta pakko avautua jollekin enkä viitti soittaa tai tekstata kavereille nyt tähän aikaan yöstä!!

Teen tällä hetkellä töitä säännöllisesti kahdessa eri työpaikassa, noin 13-14 tuntia vuorokaudessa ja työt ois alkanu hetki sitten. Joudun pitämään autoa tällä hetkellä noin 1,5 kilometrin päässä kotoa koska asun keskellä Tampereen keskustaa enkä ole toistaiseksi saanut lähempää inhimillisen hintaista parkkipaikkaa...

Kävelinpä sitten tuossa noin tunti sitten autolle takotuksena lähtee töihin - helvetin väsyneenä huonosti nukutun illan jälkeen, kylmissäni kun sää on mitä on ja jo valmiiksi vittuuntuneena erilaisista syistä joista ei nyt sen enempää.. Huomatakseni parkkipaikalle päästyäni, että koko saatanan autoa ei näy missään. Parkkipaikalla on siitä kohdasta lähtien jossa auto sijaitsi, noin 20-30 metriä pitkät kumivanat... Eli se oli saatana varastettu!

Soittelin jo poliisille asiasta ja ilmoitin työpaikalle, että en tänään ehdi ajoissa töihin. Seuraavaksi pitäis kaivaa polkupyörä talviteloilta ja lähteä saatana polkemaan sillä työpaikalle koska ei mulla oo tällä hetkellä yksinkertasesti varaa olla töistä poissa. Ja ei oo muuten sit työpaikat ihan kodin vieressä! Toinen on saatana toisella puolella kaupunkia ja toinen vittu saatanan Sääksjärvellä!!! :D

Joutuu luultavasti hankkimaan uuden autonkin tässä kun eihän tossa vanhassa romussa ollu mitään saatanan varkausvakuutuksiakaan!!! En saa edes korvauksia jos jäisin nyt saikulle (joka ois kyl muussa tapauksessa aika todennäköinen ratkaisu) koska oon ollu nykyisissä työpaikoissa sen verran vähän aikaa!

En oo mikään väkivaltanen luonne, mutta nyt jos mulle tuotais se saatanan autovaras tohon nenän eteen niin on kyllä ihan vitun 100% varmaa, että hakkaisin sitä niin kauan, että se ei enää liikkuis ja ehkä vielä vähän päälle!!!

Oikeesti mua on aina vituttanu ihmiset jotka ruikuttaa ongelmiaan jossain keskustelufoorumeilla ja kerjää myötätuntoa, mutta nyt tuntuu vittu oikeesti siltä, että ois kiva lukea pari positiivista myötätuntoista kommenttia. :D

Nyt mä vittu lähen polkemaan töihin! Työt loppuu kahen jälkeen iltapäivällä... Onneks saa pitää sen verran taukoa aamulla, että käyn saatana tekemässä rikosvitunilmotuksen poliisiasemalla! Vittuuuuu!!!!!!

:wall:

Ps. Helpotti muuten oikeesti vähän - Pahoittelen kielenkäyttöä

Vasenta kyynärpäätä on juilinu noin viikon päivät. Näppäimistön näpyttäminenkin tuntuu aika ikävälle. Päätinkin just pistää saleilut toistaseks telakalle ihan täysin. Vituttaa käydä salilla nysväämässä. Vois olla periaatteessa fiksua käydä lekurillakin mutta katotaan nyt. Lääkärit on perseestä ja ne vituttaa mua.

Voi olla hyväkin välillä hommailla jotain muuta, tai sitten ei. Luultavasti vaan vituttaa.

C01CA sanoi:
Ruikutusta...

Hahaha!!!

Tämän yön jälkeen tiedän, että vitutukseen ei voi kuolla! \o/ Jos vois niin en istuis tässä kirjottamassa...

Tosiaankin... Auto oli varastettu eilen illalla. Siitä tuossa juuri taaempana ruikutusta. Heh.. Saattuuhan sitä kaikenlaista. Ehkä eniten siinä vitutti, että ei oo varkausvakuutusta eikä oikeestaan rahaa nyt ihan heti hankkia uutta autoo. Ja voi olla, että joutuu jättään toisen kahdesta työpaikasta pois kun en millään ehdi molempiin ajoissa ilman autoa.. (On mulla onneks kolmaskin työpaikka varalla. Sinne ei vaan oo vielä paljon hommia)

No mutta... Lähin sitten myöhässä polkemaan töihin niin eikös puolimatkassa polkupyörästä puhkea takakumi :D :D :D Soitin töihin, että myöhästyn lisää niin kännykästä loppuu akku ennen kun ehdin sanoa mitään.. :D

Tossa vaiheessa meni jo niin överiks, että ei oikeestaan enää jaksanu edes vituttaa...

Oikeesti.. Tänään tämmöset ehkä ottaa päähän ja mahdollisesti vielä huomenna vähän vituttaa kun poljen töihin sen sijaan, että menisin autolla, mutta ei kai täs ny voi mitään hätää olla. Työntäessä polkupyörää selkä märkänä mietin, että oon mä kokenu elämässä joskus tosi ikäviäkin asioita. Onhan mulla kuitenkin yleisesti ottaen asiat edelleen ihan hyvin. Ja enää en edes vedä perseitä vitutuksen takia niinkun olisin epäilemättä tehny tässä tilanteessa joskus aiemmin.. Nää nyt on kuitenkin niihin oikeesti ikäviin juttuihin verrattuna vaan tämmösiä pikku kommelluksia jotka toki vituttaa nyt, mutta saipahan tästäkin yöstä pari hyvää juttua joita voi naureskella kaveriporukassa myöhemmin..

Melkein hävettää jo, että suorastaan kerjäsin sääliä tämmösten pikkujuttujen takia tossa aiemmassa postissa. On sitä olemassa paljon ikävämpiäkin asioita kun joku autovarkaus.. Se on ihan hyvä vaan saada välillä vähän muistutusta, että kaikki ei aina mee niinkun on suunnitellu. ;)

Mikäs täs ny ollessa.. Saan pitää töistäkin melkein pari tuntia taukoo ennen kun meen poliisille tekeen rikosilmotuksen.. :)

Oho.. tulipas positiivisen olosta tekstiä. Kyl mua sentään oikeesti vituttaa edelleen :wall:

Tämän yön jälkeen tiedän, että vitutukseen ei voi kuolla! \o/ Jos vois niin en istuis tässä kirjottamassa...
...

Melkein hävettää jo, että suorastaan kerjäsin sääliä tämmösten pikkujuttujen takia tossa aiemmassa postissa. On sitä olemassa paljon ikävämpiäkin asioita kun joku autovarkaus.. Se on ihan hyvä vaan saada välillä vähän muistutusta, että kaikki ei aina mee niinkun on suunnitellu. ;)
[/SIZE]

Jaksamista sulle, ja toivotaan nyt että se auto löytyy! Hyvää aerobista kuntoilua ainakin saat.
Hyvin sie käänsit kuitenkin asian suht positiiviseksi :D

Mitäs työpaikalla tuumasivat koko episodista?

Edit: tossa sulle jonku pakkislaisen myynnissäoleva auto
nissan sunny,299€
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=60127

Jaksamista sulle, ja toivotaan nyt että se auto löytyy! Hyvää aerobista kuntoilua ainakin saat.
Hyvin sie käänsit kuitenkin asian suht positiiviseksi :D

Mitäs työpaikalla tuumasivat koko episodista?

Edit: tossa sulle jonku pakkislaisen myynnissäoleva auto
nissan sunny,299€
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=60127

Päätellen niistä parinkymmenen metrin kumivanoista jotka lähti pöllimispaikalta niin tuskin se ainakaan ehjänä löytyy :P

Jonotin poliisiasemalla miljoona vuotta ja sovin sen jälkeen työnantajan kanssa, että meen kotiin nukkuun ja tuun töihin illalla kun oon nukkunu ja teen sen verran pitkän yön/päivän kun jaksan.. :)

Feikkiedit: Voi lol tota myynti-ilmotusta.. Mun polkupyörä on 3 kertaa arvokkaampi ja noin 100 kertaa luotettavampi ;)
...Eikun niin.. Eihän se ollukaan luotettavampi, saatana :D

:wall: Alaselkä rupee taas vittuilee, tulokset putoo iha silmissä, salitreeni ei maistu, kalja kyllä maistuis. Taidan töitten jälkeen vetää kunnon kännit, se helpottaa aina :kippis1:

Back
Ylös Bottom