Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

riippuu vähän miten toteutettu. voi olla että tulostin ottaa sen ittelleen jonoon sen koko työn. sillonkin sen saa yleensä poistettua kun hetken näppäilee sitä tulostinta. toi on kyllä pottumaista kun saat rassattua ni tulee 100 kaks 100 sivua jonkun toisen kakkendaalia eka.

Joo totta, yhdellä yliopistolla oli kerrassaan mainio systeemi, kun koneelta painoi "print" niin sitten piti tulostimella vielä valita oma opiskelijanumero ja sitten vasta kone rupesi printtaamaan juuri niitä omia töitä. Mahtava systeemi. Työt oli tosi helppo siitä poistaa listalta, ja jos niitä ei poistettu niin poistuivat itsekseen vuorokauden sisällä.
Toisella yliopistolla oli taas semmoinen systeemi että yhdelle tietylle koneröykkiölle oli yksi printteri ja se oli sijoitettu niin, että koneiden käyttäjät näkivät oliko siinä tulostimella ketään muuta ja klikkasivat tekstinsä printattavaksi sitten vasta kun tulostimella ei muita ollut. Kerran tosin tekstini perään tuli jonkun muun työ joka ei ollut katsellut onko tulostin vapaa vai ei. En huomannut ennenkuin kotona että mulla oli senkin työ.
Nyt Helsingin yliopistolla (aleksandriassa olen vaan käynyt) näyttää olevan niin että kun koneelta klikkaa printtiä, työ tulostuu samantien tulostimelle joka on jossain erillisessä huoneessa. Jos tulostimessa on jotain vikaa niin en ole huomannut mitään sydeemiä millä saisi työn tulostuksen peruutettua. Olisi ihan kiva peruuttaa kun ei niitä omia töitä halua jonnekin esille vaan hengaamaan, eikä ole kiva että printer creditit hupenee turhaan.

Pitäskö lässytyksen lomassa kertoa mikä vituttaa.. ei kyllä mikään :)

Kumma juttu kun näitä katuja ja pyöräteitä ei saa puhtaaksi hiekasta ja kivistä. Salilta tullessa oli oikein mukavaa vastatuulessa polkea silmät täynnä hiekkaa. :curs: Tulispa jo kunnon sateet.

...sekä hymyili maireasti ja örähti: "pure Jenkki" :D

ettei kokonaan menis aiheen ohi ni itte oon hieman huvittuneena viimeaikoina seurannut yhtä salille ilmestynyttä naikkosta, taitaa olla joku iranilainen ihan hyväkroppanen ja nätti mutta meikkailee täydet varustukset naamalleen ja lisäks treenaa mitä erikoisemmissa topeissa, lähinnä sellasissa mitä useemmin yökerhoissa näkee :D

Nämä neitokaiset ovat aina kiva piriste, oli sitten suomalainen tai etnistä alkuperää. Treenitkin kulkee silloin jätte bra kun välillä sykkii puntissa:D

Välillä nolottaa tehdä salin pienimpien painojen kanssa( ja tekniikka ihan päin persettä). Nuorin muuten olen salilla ähes poikkeuksetta. Joskus vanhemmilla hepuilla on asialinja, joskus tuntuu, että mulkoillaan, niin kuin alasti siellä treenaisin.

Välillä nolottaa tehdä salin pienimpien painojen kanssa( ja tekniikka ihan päin persettä). Nuorin muuten olen salilla ähes poikkeuksetta. Joskus vanhemmilla hepuilla on asialinja, joskus tuntuu, että mulkoillaan, niin kuin alasti siellä treenaisin.

Jos teet vaikkapa haukkaria helvetinmoisella heijarilla puhkuen kuin härkä, se tuppaa keräämään välillä katseita, mutta ei se silti oikeuta mulkoilemaan.

Ei kannata välittää niistä muista, vaan senkus treenaat ja annat muitten mulkoilla, jos ei niillä parempaa tekemistä siellä salilla ole - kyllä ne jossain vaiheessa lopettaa, kun huomaa kaverin kasvavan silmissä.

Edit. ja pienissä painoissa ei ole mitään hävettävää (minä jos kuka sen tiedän), kaikki on joskus aloittanut. Jos joku nauraa pienille painoille, heitä sitä kaveria sillä pienellä painolla päähän. :D

Nyt loppu mun autoilut. Mälläsin porukoiden autolla jonkun pakettiauton kylkeen. Ei vituta ei... :jahas: Saatana. :wall:

Jep jep, itsenäisesti sielä treenailen, mutta jossain välissä vetelin mavea käyräselällä, niin tässä oli hyvä, kun huomautettiin. Muuten on vattumaista, jos on heikot tulokset, mutta eipä niitä voi kuin treenaten parantaa.

Niin ja en pistä mitään liian ähkypainoja ja karju siellä salilla :D .

Nyt loppu mun autoilut. Mälläsin porukoiden autolla jonkun pakettiauton kylkeen. Ei vituta ei... :jahas: Saatana. :wall:

Ai se viime kertainen oli vain harjoitusta. :D

Oliko oma vika?

Ai se viime kertainen oli vain harjoitusta. :D

Oliko oma vika?

Oli. :rolleyes: Ihme muuten, ettei ne paikalle tulleet poliisit antanu mulle sakkoja, vaikka ajoin päin punasia. Ehkä mä olin jo muutenkin niin toivottoman olonen.

Reilu vuosi treenattu ja ekat vammat: vasemman polvet nivelet prakaa. Lekuri määräsi tulehduskipulääkkeet ja jaloille treenitauon.

Jos tolla lähtee niin hyvä. Jos ei niin :(

Vai että oikein päin punaisiakin, ai ai..

Pääasia, että olet täällä vielä kirjoittamassa ja pakettiauton kuski myös. :kippis1:

Tais mennä matikka uusintaan eikä toi koulu muutenkaan napppaa..

Sellanen olo et vois kiskoo jotakuta oikein kunnolla turpaan mutta tyydyn nauramaan kyniksiä salilla :itku:

Oli. :rolleyes: Ihme muuten, ettei ne paikalle tulleet poliisit antanu mulle sakkoja, vaikka ajoin päin punasia. Ehkä mä olin jo muutenkin niin toivottoman olonen.

Oletkos ihan varma sakottomuudesta, voi nimittäin kuulua kutsu konttorille selvittelemään asiaa jälkikäteen simosisun kanssa :)

Sä saat näiden jätkien kunnioituksen sillä, että treenaat kovaa ja niinkuin sillä on joku tarkoitus. Opettele puhtaat tekniikat. Syö paljon ja treenaa kovaa. :whip:

Sä saat näiden jätkien kunnioituksen sillä, että treenaat kovaa ja niinkuin sillä on joku tarkoitus. Opettele puhtaat tekniikat. Syö paljon ja treenaa kovaa. :whip:

Kyllä kyllä. Tämä siis ei ole mikään itkemisen aiheinen itsetunnon ongelma, sanoin vain mulkoilusta.

Nim. Hiki se tulee 40 kilolla kyykätessäkin :lol2:

Ps. eli miksi edes pitäisi tehdä egopainoilla? Jokainen omalla tyylillään, mutta esim. perse katossa penkkaaminen on naurettavan näköistä.

Back
Ylös Bottom