riippuu vähän miten toteutettu. voi olla että tulostin ottaa sen ittelleen jonoon sen koko työn. sillonkin sen saa yleensä poistettua kun hetken näppäilee sitä tulostinta. toi on kyllä pottumaista kun saat rassattua ni tulee 100 kaks 100 sivua jonkun toisen kakkendaalia eka.
Joo totta, yhdellä yliopistolla oli kerrassaan mainio systeemi, kun koneelta painoi "print" niin sitten piti tulostimella vielä valita oma opiskelijanumero ja sitten vasta kone rupesi printtaamaan juuri niitä omia töitä. Mahtava systeemi. Työt oli tosi helppo siitä poistaa listalta, ja jos niitä ei poistettu niin poistuivat itsekseen vuorokauden sisällä.
Toisella yliopistolla oli taas semmoinen systeemi että yhdelle tietylle koneröykkiölle oli yksi printteri ja se oli sijoitettu niin, että koneiden käyttäjät näkivät oliko siinä tulostimella ketään muuta ja klikkasivat tekstinsä printattavaksi sitten vasta kun tulostimella ei muita ollut. Kerran tosin tekstini perään tuli jonkun muun työ joka ei ollut katsellut onko tulostin vapaa vai ei. En huomannut ennenkuin kotona että mulla oli senkin työ.
Nyt Helsingin yliopistolla (aleksandriassa olen vaan käynyt) näyttää olevan niin että kun koneelta klikkaa printtiä, työ tulostuu samantien tulostimelle joka on jossain erillisessä huoneessa. Jos tulostimessa on jotain vikaa niin en ole huomannut mitään sydeemiä millä saisi työn tulostuksen peruutettua. Olisi ihan kiva peruuttaa kun ei niitä omia töitä halua jonnekin esille vaan hengaamaan, eikä ole kiva että printer creditit hupenee turhaan.
Pitäskö lässytyksen lomassa kertoa mikä vituttaa.. ei kyllä mikään

Ihme muuten, ettei ne paikalle tulleet poliisit antanu mulle sakkoja, vaikka ajoin päin punasia. Ehkä mä olin jo muutenkin niin toivottoman olonen.