Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Samoilla linjoilla!

Ite yleensä runkkailen uimahallin suihkuissa ja saunoissa. Jotkut alkaa katteleen, ihme hippejä. Keskittyisivät saatana siihen omaan uimiseensa, ei tarvis tollee alkaa kyylätä. Pukkariin vaan saatana. Tai no, voinhan mä kyl sielläki vähä tattia hakata, mutta mitä se kellekkään kuuluu.

:hyper: Totaalinen putoaminen :D Meinasin tukehtua vattupiiraaseen.....

Itse ihmettelen kyllä kans kovasti jos jotain tuollainen häiritsee. Sun pitää alkaa käymään uimassa vaan paikoissa missä on HooCee uimareita.

komediaa tai vitutusta: Kaikki ketkä reenaa rajalassa, niin tietää tyypin. Ja varmaan on jo mainittu jossain tällä forumilla, en vain itse ole törmännyt missään keskustelussa. Eli se saamarin hiljanen bussikuski. Kaveri reenaa niin törkeellä fuskulla ja tyylillä, että ei mitään rajaa. No se on minusta sen kaverin oma asia, mutta kun kaveri valittaa koko ajan, että mitään ei voi tehdä kun on kaikki paskana. Sitten on pakko perkele neuvoa kaikkia! Kaveri kehu että on puoli miljoonaa leukaa vetänyt elämänsä aikana. No se on hienoa, mutta nyt kukaan ei saa vetää leukoja muuta kuin kapealla rystyset vastakkain kahvalla. Mies neuvoo kaikkia, on reenannut ihan vitun pitkään, on silti ihan törkeen huono kuntosen näkönen ja kaikki paikat on paskana.

Muuten saa tehdä miten haluaa, mutta kyllä vituttaa kun pitää neuvoa ja ohjeistaa kaikkia. Vain yksi tapa kelpaa. Ja Pakko mölöttää koko ajan jollekin kovaan ääneen miten uskomattoman kova reenaaja se on! Keskittys vaan omaan säheltämiseensä. Niin minäkin teen, mutta siinä vaiheessa kun tyyppi alkaa häiritä muiden reenejä, niin kyllä kiinnostus herää itselläkin! Huhhuh sitä jätkää... Ärsyttää!

Hehe, legendaarisesta bussikuskista on jo juttua aiemmin tässä ketjussa... On se vaan niin saatanan koominen tyyppi.

Hyvänä päivänä naurattaa, huonona päivänä vituttaa. Eniten siinä äijässä kyllä ärsyttää se, kun se on hajottanut jalkaprässin lisäpainotangot jo kahdesti. Tapit ylimpiin reikiin ja kolmellasadalla pomppuja ottamaan. Ja sitten puhisten etukenokävelyä, kun lonkan koukistajat on niin jumissa että äijä ei oo päässy suoraksi viimeiseen 20 vuoteen. Ai miksi ne lonkan koukistajat on jumissa? Nokun se käyttää niitä niin voimakkaasti apuna leuanvedoissa. Se ravistelutyyli on kyllä uskomaton.

Kaikkein paras oli kerran kun se kertoi, että ensin ei tullut kehitystä, mutta sitten pisti venyttelyt uusiksi ja johan alkoi sujua. Joskus kyllä nauhoitan salaa kun se vetää leukoja, on se vaan niin uskomaton näky.

Nyt vituttaa.. Aamulla puoli kuusi oltava töissä ja kellojakin siirretään tunnilla yöllä eteenpäin. :( Vuoro loppuu n. klo. 19.00 ellei mene vielä pidempään. Kiva sunnuntai tiedossa.

Ainoa rakastamani ihminen muuttaa Ranskaan ensi kuussa.. and it's a one way ticket.

Noh, sainpahan vihdoin ja viimein kerrottua tunteistani ja tilanteestani. Eihän siihen mennyt kuin.. noh, liian monta vuotta.

Sellanen aika semimelankolinen, hieman helpottonut, tyhjä ja haikean saksofonifiiliksen yhdistelmä tällä hetkellä.

Outoa miten voi käydä saman päivän aikana valtavan tunteiden kirjon läpi... On se elämä aika hienoakin välillä!

Ainoa rakastamani ihminen muuttaa Ranskaan ensi kuussa..
Tsemiä! Saatpahan tunteisiisi hieman selvyyttä. Kyl se siitä.
Ja mikä vituttaa: Illan suunnitelmat meni täysin solmuun. Yksin ei ole kiva olla, kun olis meno päällä. No, ehkä ensi kerralla sitten.

Jep. Pikkuhiljaa paranemaan päin. Muutama kuukaus sitten nostin kissan pöydälle ja sen jälkee olo on tasottunut päivä päivältä. Eilisilta oli varmaanki sitten viimeinen ilta ku häntä näin.

Mut kyl tää tästä :) En siis mihinkää masennukseen ole vajoamassa tai mitää megadepiksiä vetämässä. En tavotellu kuuta taivaalta.. tai siis iha realistisesti olin asennoitunukki tulevaan. Liian myöhään vaan kerroin tunteistani.. vastakaikua oli, mutta liian paljon aikaa oli kulunut.

Niih, joskus oikeasti on liian myöhästä :)

Nooh, uuteen kevääseen rinta pullollaan rakkautta!

Ainoa rakastamani ihminen muuttaa Ranskaan ensi kuussa.. and it's a one way ticket.

Noh, sainpahan vihdoin ja viimein kerrottua tunteistani ja tilanteestani. Eihän siihen mennyt kuin.. noh, liian monta vuotta.

Sellanen aika semimelankolinen, hieman helpottonut, tyhjä ja haikean saksofonifiiliksen yhdistelmä tällä hetkellä.

Outoa miten voi käydä saman päivän aikana valtavan tunteiden kirjon läpi... On se elämä aika hienoakin välillä!

Lähde perään???!!! Elämäkin on one way-ticket. Se pitää muistaa.

:) Lähen reilaamaan kuukauden kuluttua, oon duunissa täällä ja vielä koulussa kiinni. Eikä siitä jutusta tule koskaan mitään, vaikka kuinka sitä haluaisi ja itse toivoisi. Mutta damn, sen tytön kanssa oli kyllä niin syvästi samoilla aaltopituuksilla et ei mitään järkee. Siinä kyllä kemiat natsas ja kaikki muu. Taino, ainakin minusta ;)

Oon kuullu juttua et siihen tarvitaan myös sen toisen osapuolen ajatukset ja mieltymykset :S

No muuta perään, tai älä nyt jätä hyvää juttua, ranska ei ole kaukana! Sinne lentää blue1sellä ihan kohtuuhinnalla..:) Ei todellakaan kannata, ei ranska missään Australiassa ole.. Eikä ulkomaille siirtyminen nyt niin rankkaa ole, no joo aluksi saattaa olla vähän mielenkiintoiset fiilikset, ennenkuin kotiutuu.. Tsemppiä tottakai rutkasti!

ettei menisi offiksi, vituttaa olla sinkku. Vituttaa vielä enemmän. Ihan sairaasti. ihan törkeästi. Mutta joo. Toisaalta on sellanen peruspositiivinen fiilis.. Niin ja kauhea fiilis iskenyt, että tekis miel mennä hakee duunia englannista ensi vuodeksi. tai miksei täältäkin.

Eehei, siis mie annoin kai vähän väärän kuvan. Ei oo olemassa mitään hyvää juttua. On vaan vahvoja tunteita, ainakin omalta puoleltani. Tyttö sanoi ainakin tarvitsevansa aikaa.. ja eilisilta sitten baarissa iski pisteen hommalle ku näin sen suutelevan (tuhannen päissään, tietysti :/ ) kaverini kanssa, joka on sellane perus pilluhaukka fruittari (no offence hedelmäkakkuja kohtaan)

Jos tilanne olis toinen ni lähtisin salamana sen mukaan Pariisiin.

Joo, ja yhdyn tohon vitutukseen olla sinkku. Toisaalta, ei meikäläisesta kyllä olis varmaankaan vielä parisuhteeseen.

Jotenki niitä omanlaisia ihmisiä ei oo liikaa siunaantunut tähän maailmaan, tai ainakaan tänne päin.. :S

jaaa.. no mä käsitin joo vähä liikaa:)

Kyllä sitäpaitsi maisemanvaihdos tekee ihmiselle hyvää vaan, jos ei ranskaan, ni muuta Hollantiin, täällä viihtyy mainiosti:) Missään en oo nauttinut elämästä lähimainkaan niin paljoo kuin hollannissa.. Hieno maa, hienot ihmiset:) No suomessa kyllä on kauniimmat naiset.. mutta ei ne täälläkää huononnäkösiä ole:) niin ja helpommin hollantilaisiin ottaa kontaktia:)

Jep, tiedän. Sen takia reissuunkin mahd. paljon ainaku siunaantuu mahdollisuuksia.

e: jep menee taas rankasti offtopikkiin. sorge!

joo, ettei mennä ihan offtopicciin, niin mua vituttaa mun epäselvä identiteetti, siis se että mä kun olen suomalainen. Sitten mä omistan venäjältä tullutta verta. Sitten kun asun täällä, niin mä oon huomannu ettei mulla ees oo yhtään ikävä edes ollut suomeen. Ei nimittäin kyllä nappaa se mesta kauheesti. Tai ehkä Helsinkiin jos muuttaisi, niin viihtyisin. Silti on kauheen isänmaallinen olo, ja mä en kuitenkaan edes asu suomessa. Silti mulla on tosi suomalainen olo, ja sitten ei kyllä yhtään tee mieli mennä takaisin.. Ristiriitaista:)

Vituttaa kyllä lahjakkaasti, että mun suomen-kavereihin mulla ei oo mitään yhteyttä. Eikä tee kyllä yhtään mieli asua siellä enää, juurikin, kun oon sitte tosi yksinäin siel.. Ja silti mulla on helvetin ylpeä olo että olen suomalainen, ja sitten en edes ole sellainen kokonaan.. Mul on identiteettikriisi selkeesti, ja sekös vituttaa. Vituttaa ettei mulla oo naista, ja että mulla on aina ollut todellista taistelua naisasiat. Vituttaa tää identiteettikriisi tosiaanki.

Ois selkeempää vaa olla perus mattimeikäläinen, Autopuolen asentaja vaikka kurikasta.. Sittenku on venäläisverta omaava suomalainen joka asuu hollannissa, eikä tunne kuuluvansa oikein minnekkään.. voi voi.

Vituttaa kun tänään paukahti selkä maastavetäessä. Tekee höpöä.

Back
Ylös Bottom