Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisin nähdä tuon samaisen kaverin jos nyt on kyse ihan noin viikko sitten tapahtuneesta poseeraamisesta. Ja en kyllä nahnyt siinä mitään pahaa. Kuten jo poseeraajasta näki niin on menossa kisoihin ja noita kuvia varmaan otetaan YLEENSÄKIN salilla siksi että siellä on tilaa ja erilaiset valot kun monen kodissa. Eli jos joku moisesta pahastuu niin ihan oikein painua pukkariin ja vetää vaatteet niskaan. Ymmärrän kyllä senkin että on olemassa kapea katseisia ihmisiä, joille oikeaa toimintaa on vain se mitä he tekee. En itse ole koskaan laittanut pahakseni sitä jos joku poseeraa salilla tekee sen sitten vaikka alasti (keskityn aina, AINA, vain OMIIN treeneihini niin ei ole energiaa katsella muita) toki on noita jotka tulee salille vain pällistelemään muita ja pilamaan toistenkin fiiliksen (KUTEN SINÄ) huomasin sinut kyllä! Hanki elämä sanon minä. Ja kyseiselle poseeraajalle tsemppiä dietille ja naisseuralaiselle terveiset myös. Oikein mukava pari.:thumbs:
(keskityn aina, AINA, vain OMIIN treeneihini niin ei ole energiaa katsella muita) toki on noita jotka tulee salille vain pällistelemään muita ja pilamaan toistenkin fiiliksen (KUTEN SINÄ) huomasin sinut kyllä! Hanki elämä sanon minä. Ja kyseiselle poseeraajalle tsemppiä dietille ja naisseuralaiselle terveiset myös. Oikein mukava pari.:thumbs:
Jos tekisit prässiä, ja joku tulisi kyykkäämään metrin päähän ilman rautoja tms ja kaveri kannustaisi vierestä, niin kai se voisi sinun treeniin keskittymistäsi hieman häiritä?
...eli vituttaa taas toi naisasiajutut..
Ja opettajat tykkäävät! :thumbs:
Herätyskello?
. Mulla on aamulla aina kaksi kelloa soimassa, mutta ilmeisesti sitten nukun niin sikeästi, etten herää siihen, kun sammutan herätykset.enemmän mua vituttaa, ettei mulla oo hommia, tekisin keikkahommiaki mielelläni, jos niit ois

Naisasiat on aina yhtä tuonelaa