Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

minuu vituttaa mun tunteiden heitteleväisyys, mä siis ihastuin aika pahasti viikonloppuun siihin tyttöön, mikä homma tuli pilattua totaalisesti känniääliöinnillä ja yleisellä kusipäisyydellä. Oon nähny mitä se omas galleriasivulla kommas, ja ei se kovin mairittelevaa kommenttii ollu.:( mut nyt mä tänää juttelin taas sen ihanaisen tytön kanssa, josta mä tiettäväst siin miksi naisille ei kelpaa nuoremmat miehet threadis oon maininnu, siit 27v tytöst.. mä juttelin sen kans tänää ja kyl mä tajusin kuinka paljo siitä mä tykkään, vaik mä tosiaa oon tykkäilly kovasti siitä jo kuukauden kai, vaik en ookkaa päässy puusta pitkään. Voi vitjat sanon mä.. Nyt vaa tietty uutta tulille, mut pelottaa, et jos sitte kuukauden pääst tulee taas joku ihqraxu johon mä oon iha in laav.. voivoi.. ku ei lähimainkaa yhtä moni tyttö ihastu muhun. vituttaa etten oo sellanen tyttöjenmielestä ihana jamppa... oisinki...

eli vituttaa taas toi naisasiajutut

Taisin nähdä tuon samaisen kaverin jos nyt on kyse ihan noin viikko sitten tapahtuneesta poseeraamisesta. Ja en kyllä nahnyt siinä mitään pahaa. Kuten jo poseeraajasta näki niin on menossa kisoihin ja noita kuvia varmaan otetaan YLEENSÄKIN salilla siksi että siellä on tilaa ja erilaiset valot kun monen kodissa. Eli jos joku moisesta pahastuu niin ihan oikein painua pukkariin ja vetää vaatteet niskaan. Ymmärrän kyllä senkin että on olemassa kapea katseisia ihmisiä, joille oikeaa toimintaa on vain se mitä he tekee. En itse ole koskaan laittanut pahakseni sitä jos joku poseeraa salilla tekee sen sitten vaikka alasti (keskityn aina, AINA, vain OMIIN treeneihini niin ei ole energiaa katsella muita) toki on noita jotka tulee salille vain pällistelemään muita ja pilamaan toistenkin fiiliksen (KUTEN SINÄ) huomasin sinut kyllä! Hanki elämä sanon minä. Ja kyseiselle poseeraajalle tsemppiä dietille ja naisseuralaiselle terveiset myös. Oikein mukava pari.:thumbs:

Pointtini ei tainnut olla ihan selvä:
Koomisuus oli lähinnä sitä, että tapahtuu jotain mitä ei odota: joku tulee viereen (luulin ensin että he haluavat tehdä välissä, vaikka prässejä oli ympärillä tyhjinä) ja yhtäkkiä riisuutuu uikkareihin asti ja rupeaa posettelemaan.Tilannekomiikkaa siitä teki yllättävyys ja odottamattomuus, kun housut lähtevät käsivarren mitan päässä minusta, joka en sitä osaa millään lailla odottaa.

Mitään posettelua vastaan minulla ei ole, ja kuten itsekin totesit, niin kaverista näkee että kisoihin valmistautumisesta on kyse. Onhan noita nähty ennenkin ja erityisesti kyseisellä salilla se kuuluu asiaan-yhtään se ei häiritse eikä niitä kovin kummoisesti ole ennen noteraannut.

Totesin, että siitä olisi myös voinut kirjoittaa "mikä ottaa päähän ketjuun", siinä kyseessä ei ollut poseeraus itsessään, vaan se, että kaveri tuli ihan viereeni, <1m päähän minusta. Kun vielä istuin prässissä, niin tuntui että kaveri kaatuu syliin. Lähes alaston, 100++kg kokoinen kaveri posettelemassa todella lähellä "yläpuolella" ja mimmi kuvaamassa sijoittui niin, että piti pyytää siirtymään jotta pääsi ottamaan prässistä painoja pois. Tilaa oli kuitenkin salilla joka suuntaan.

Posetelkaa jatkossakin vaan vaikka ilman uikkareita, mutta jättäkää sama hajurako kuin jättäisitte treenatessakin. Jos tekisit prässiä, ja joku tulisi kyykkäämään metrin päähän ilman rautoja tms ja kaveri kannustaisi vierestä, niin kai se voisi sinun treeniin keskittymistäsi hieman häiritä?

(keskityn aina, AINA, vain OMIIN treeneihini niin ei ole energiaa katsella muita) toki on noita jotka tulee salille vain pällistelemään muita ja pilamaan toistenkin fiiliksen (KUTEN SINÄ) huomasin sinut kyllä! Hanki elämä sanon minä. Ja kyseiselle poseeraajalle tsemppiä dietille ja naisseuralaiselle terveiset myös. Oikein mukava pari.:thumbs:

Oot kyllä HC-treenaaja, kun sä keskityt AINA omiin treeneihin. Mulla on ainakin aikaa vaihtaa sarjojen välissä jopa muutama sanakin tuttujen kesken ja jos salilla on nättejä tyttöjä, voin myös katella ympärilleni. ;)

Jos tekisit prässiä, ja joku tulisi kyykkäämään metrin päähän ilman rautoja tms ja kaveri kannustaisi vierestä, niin kai se voisi sinun treeniin keskittymistäsi hieman häiritä?

No ei kun nämä hc-treenaajat ei huomaa vaikka hakkaisit munalla päähän kun tämä tekee sarjaa ;)

täysbonus (reilu kuukauden liksa) muuttui puolen kuukauden liksaksi, koska firmassa on käytössä kuuden kuukauden karenssi(?) uusille ennen kuin bonari alkaa kertyä.vittu koko vuos 2006 tehty duunia ja puolet kuukausliksasta lähtee vittuun. olisin aika valmis tunkemaan ylimmän johdon rektaaliin poikittain jotain ilman liukasteita, oma kulli on liian pieni ni vaikka isoäidin harjalampun jalka.huomenna pundella.tana.

Aikoinaan joku kertoi jutun tyypistä joka päätti matkia Big Ronia. No kerroin joskus tarinan veljelleni, ja tänään muistitin siitä tämän prässätessä täysillä. Broidihan innostui ja meni pian tekemään seuraavaa sarjaa, johon kuuluivat kunnon JEAH BODY- huudot. Yhtäkkiä paikalla ollutta yleisöä ei kiinnostanutkaan lentopallo-ottelu, jota tulivat katsomaan.

Vituttaa kun joutuu tänään mennä siivoomaan wanhaa solukämppää. Ei vois vähempää kiinnostaa. Oman huoneen siivous on ihan ok mutta se mikä vituttaa on lisäksi yleisten tilojen siivous. Itse kun en ole paikassa enää pariin viikkoon asunut niin miksi muka mun pitäisi niitä enää siivotakaan? Ei mene jakeluun. Tottakai ymmärrän tämän´pointin uuden muuttajan tulosta puhtaaseen asuntoon mutta en koe että minun tehtäväni olisi siivota muiden asumisen paskoja pois yleisistä tiloista. Ja odottelen jo innolla millaisella tuulella tuleva tarkastaja tulee olemaan ja siitä kuinka paljon hoasi yrittää nyhtää takuuvuokrasta itsellensä. Pirulaiset.

Ja perkele, vitutus vaan jatkuu. Tällä hetkellä aiheena tietokoneet, webbiselaimet, verkot ja internet. Miksi miksi miksi noi on suunniteltu niin paskasti että koko tietokone menee jumiin kun noilla tekee moniajoa? Seuraavaksi monta esimerkkiä:

Yritätte uusia ip-osoitteenne windowsissa muttaa dhcp-palvelin ei anna suoraa vastausta. Päätätte siis painaa cancelia niin ikkuna muuttuu harmaaksi eikä tapahtu taaskaan yhtään mitään vähään aikaan. -> kasa paskaa.

Flashit hidastavat sivustoja ihan mielettömästi. -> kasa paskaa.

Firefox ja tabit. Joo, tosi käytännöllistä käyttää montaa tabia auki. Seurauksena tästä rohmutaan käyttäjän muistia reippaasti (joskin ei ongelma nykyään) ja siitäkään huolimatta ei osata kahta asiaa yhtä aikaa. Samalla kun joku paskasaitti lataa niitä flasheja, miettii vastausta tai suunnitelee jotain kikkarescriptin ajoa niin hei! firefoxin perkele toteaa että hahhhaa, enpä annakaan käyttäjän vaihtaa tabia toiseen, saatika sitten surfata sillä vaan jumautan koko kikkareen siksi aikaa että tuo yksi saittaa vastaa minulle. -> kasa paskaa.

internet explorer: Siinä kun joku kikkaresaitti päättää kaataa yhden selainikkunan niin on se hienoa lopettaa työskentely kaikissa muissakin ja sammuttaa ne kaikk ctrl-alt-delillä. -> kasa paskaa.

Ja linux/mac-hörhöjen ei tartte vastata että niillä toimii - samaa paskaa nekin ovat eri paketissa.

Nim. Merk. töissä on kivaa. Ja Outlookkikin vattuilee. Ja väsyttää. Ja on känkkäränkkä-päivä.

EDIT: Ja työkaveri vain nauroi kun kerroin suunnittelevani heittäväni läppärin/näytön tuon sermin yli menemään.
EDIT2: Ja kovalevyt, on se hienoa että meillä on dual core prossuja, duali näytönohjaimia gigoja muistia ja satoja gigoja tallennustilaa kun yksinkertainen runsas tiedostojen kopiointi saa koneen täysin tukkoon.

Herätyskello?

Hmm, onnistuin näköjään tuhoamaan oman viestini :rolleyes: . Mulla on aamulla aina kaksi kelloa soimassa, mutta ilmeisesti sitten nukun niin sikeästi, etten herää siihen, kun sammutan herätykset.

EDIT- Toinen kerta tällä viikolla, kun tämä tyttö nukkuu pommiin ja myöhästyin aivan kokonaan koulusta. Heräsin tänään onnellisesti puolilta päivin, kun olisi pitänyt herätä puoli seiska. Eipä se ollut kuin toinen kerta tällä viikolla ja opettajat tykkäävät! :thumbs:

Viimeksi muokattu:
vituttaa kun yläselkä ihan lukossa
hartioita pyöräyttää niin rutisee ja silmissä vilisee

ei muuten mutta 2vko sitten varasin hierojan ja eka vapaa aika oli 16.4......

Juu, keikkatyöt kunniaan! Ei vittu saatana, kun meni koko päivä hukkaan, palkka anaalista, jalat särkee ensi viikollakin, saa käydä 4 kertaa suihkussa, että häviää työpaikan tuoksut, kahvitauolle ei kutsuttu ajoissa (siis päivän duuni vain uudessa paikassa, ei mitenkään voi tietää tarkkaa kaffeaikaa kaiken hälinän keskellä), joten sai vetästä ne tulikuumat kahvit naamariin parissa minuutissa jne..

Vitun keikkahommat!! Paitsi, että itse menin suostumaan sen enempiä kyselemättä toimeenkuvia sun muita.. Vitun minä!:down:

Saapahan ainakin parit kaljat päivän palkalla, kunhan tulee sitten ensi kuussa joskus..

enemmän mua vituttaa, ettei mulla oo hommia, tekisin keikkahommiaki mielelläni, jos niit ois

enemmän mua vituttaa, ettei mulla oo hommia, tekisin keikkahommiaki mielelläni, jos niit ois

Sen kun menet mihin tahansa rekrytointifirmaan, sanot, että mikä tahansa työ käy, koska tahansa ja kuinka pitkään tahansa, niin lupaan sinulle, että puhelin soi enemmän kuin tarpeeksi.

Ja jos rupeat vetämään keikkahommia, älä silti niele kaikkea pureskelematta.. Mitä tein niin ja edellisestä postista voi lukea lopputuloksen. Tosin suurin osa on mukavaa duunia.

Vielä tuohon edelliseen postiini, siivousta ennen vihanneena, olisin tänään siivonnut vaikka mitä paskakasoja mistä vain koko päivän mielummin. :david:

EDIT: ei siis ollut eka keikka!

Back
Ylös Bottom