Luhtitalo?
Vaneriparakki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luhtitalo?
Vaneriparakki.
Siis 2-kerroksinen ja molemmissa kerroksissa jokaisella oma sisäänkäynti?
Noi taitaa olla kaikki kuraa.
Joo. Toisaalta hyvä kun ei tartte ostaa keinutuolia jos vaan tuulee tarpeeksi ja naapuritkin pääsevät nauttimaan hyvästä musiikista.
Eli opiskelija-asunto? Ärsyttävää, kun kaikki opiskelija-asunnot tehdään pääsääntöisesti niin ohutseinäiseksi, että kaikki kuuluu. Nykyisessä kämpässä pystyy kuuntelemaan keittiöstä mitä naapurin keittiössä puhutaan, kun ääni kulkee ilmastointikanavia pitkin niin selvästi. Yöisin on vittumaista nukkua, kun kaikki puhe kuuluu huoneeseen ylä- ja alakerrasta. Seinä on niin ohut, että rappukäytävän ulko-oven sulkeutuminen kuuluu selvästi mun huoneeseen, vaikka asun kolmannessa kerroksessa! Sama pätee myös hissin ääneen, ja toisaalta myös kaikki kengän kopinat rapussa kuuluu aivan selvästi. :curs: Kaikkein oudoin piirre huoneistossa on suihkuhuone, jonka seinät on tehty ihmeellisistä peltipaneeleista. Kun suihkuttelee niin niistä saumakohdista menee vesi läpi suoraan seinän takana olevaan vessaan. :lol2: Aahh vihaan opiskelija kämppiä1!!!11
Pakko siellä on olla jotkut väliseinät betonia, jos se on elementtitalo?
Samaa katson itsekin monesti salilla (kyllä, olen kyttääjä).. Kyllä sen ymmärtää jos vipunostossa viimeiset toistot on vähän epäpuhtaasti tehtyjä, mutta jos koko sarja on sellasta ihme pomppimista niin tuskin siinä ainakaan olkapäät saa kovin hyvää treeniä. Toisaalta tuolla tyylillä saa tuplasti kovempia rautoja liikuteltua :DMutta itse asiaan (tääkin kuuluis oikeestaan tonne vituttaa -threadiin, mulla on varmaan huono päivä: Mikä saatana siinä on kun se vipunosto pitää tehdä kyynärpäät alle 90 asteen kulmassa? Siis kun pitäisi tehdä (ylhäältä katsottuna) joko näin --0-- tai näin \_0_/ , niin sitten tehdäänkin näin /_0_\. Eikö nyt pitäisi alkaa jo hälytyskellojen soida kun painot on suoraan naaman edessä. Parasta kaikessa on, että ko. liike tehdään vielä penkin reunalla istuen ja ihme pompautuksella, niin että pompataan perseen varassa, että saadaan ne liian suuret painot sellasella vastaotteella tehtyä hauiskääntöä muistuttavalla liikkeellä naaman eteen. Vittu.
Tänään salilla oli aivan vitun iso mörkö! Siis aivan varmaan vetäny kaikkee mitä käsiin saa. Me tehtiin kapeeta penaa, vinopenaa, solttupenaa, lankkupenaa, lattiapenaa ja kässäripenaa. Kaikkii loppuun asti niinku kuuluu. Se teki jotai nylkytystä hauiskääntöpaikalla perse pitkällä. Se oli siellä varmaa ½ tuntii, ja teki joka sarjal vaa jotai 5 toistoo. En kattonu painoi. Sitte viimeisillä toistoilla se rupes huutaan ja pihiseen!!! Voi vittu et revettiin. Ihme ettei sen pää räjähtäny.
Ei vittu mikä pelle.
EDIT: smith-penaa kans!
:jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas:
ja varmasti joku oli vetänyt mömmöjä!!!!Toisaalta tuolla tyylillä saa tuplasti kovempia rautoja liikuteltua :D
Ei kuule ihan aina tiedä tuostakaan.
Hups! taitaa olla yleisin kommentti rakentajilla.
Nimimerkillä jo kymmenen vuotta itsemurhayksiössä...:D
Tässä onkin melko varmasti se emäsyy ihmisten huonoille suoritustekniikoille.
Monilla ottaa egon päälle.
En ole niin tarkkaan katsonut, mutta sellaista siellä joskus näkyy, että typerän näköisesti isot miehet vetää siellä hauiskääntöä sellaisella heilautuksella. Pistää tankoon tai punttiin hemmetin määrän omaan silmään painoa ja naama punaisena pistää kokovartaloheilautuksella ja saa juuri ja juuri viisi toistoa :D . Itse pistän sen työn hauikselle, jos meinaa käsi revetä, niin vähemmän painoa, muttei mitään kokovartaloheilutuksia.
Kyllä välillä on hyvä kuitenkin fuskata.
Yritin pelata veikkaukselle pitkävetoo kaikkiin liigapeleihin ristii paitsi kärpät - pelicans. Mut eipä tietenkään pystyny, pistää pikkuhiljaa vituttaa toi veikkauksen pelleily.. perkele. :down:
Itse pistän sen työn hauikselle, jos meinaa käsi revetä, niin vähemmän painoa, muttei mitään kokovartaloheilutuksia.
ehkä tämä kuuluisi jonnekkin onnettomuudet salilla-threadiin tai jotain,mutta en jaksa etsiä sitä jaehkä tämäkin jotain naurattaa.ehkä se komedia syntyy siitä että sarjapainojani liikuttelisi 16-vuotias balettitanssijakin.
noh,teinpä tuossa jalkaprässiä,ja toinen kova sarja.sain sarjan päätökseen ja vedin lukon paikalleen.aloin sitten laskea rauhallisesti kelkkaa alas paikalleen.siinä hetken aikaa laskettuani mieleeni juolahti "asiahan ei tietenkään minulle kuulu,mutta eikös tän matkan pitäs pysähtyä jossain?"
no, eihän se mihinkään pysähtynyt saatana,hyvä lukot!jaksanko mä nostaa tän ylös?joo en.paskaakos tässä,kelkka varovasti ihan ala-asentoon ja mies pois välistä.ja pokkana tyhjentämään kelkkaa.sattuuhan näitä...
Hauskaa. Eilinen meni kyllä todella putkeen. Aluksi lompakko ja siten kortti unohtui työpaikalle, joten maksoin täydet 5€ sisäänpääsystä. Tarkoitus siirtyä 3*10:stä 5*5:iin. Joten tein samoilla painoilla kuin viime viikolla. Paitsi hyydyin kahteen sarjaan joka liikkeessä, jossa yritin pitää painot.
) ja auttoi, ennen kuin yritinkään rikkoa paikkojani. Kai se olisi jo lompakosta pitänyt ymmärtää jäädä kotiin.