Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No en nyt tiedä vituttaako, mutta ainakin ärsyttää, jos ei muuta! Meinaan salillla käy semmonen 60v pappa, joka on kieltämättä kyllä aika HC-näky treenimetodeineen.. No tänään taas satuttiin samaan aikaan salille:arvi:

Pappa teki prässissä 3,5cm nytkytystä jollain 250kg:lla ja otin viereisestä painotelineestä 20kg:n kiekon: "Älä ota sitä" Se huutaa. "Tarvin tän, kun vetäsen tossa vieressä leukaa" sanon takasin "Mut älä ota kun sen paikka on siinä" WTF??? No otan kuitenkin ja sanon, et "palautan tän ihan pian" (Ja vitut, vedin vielä yhden ylimääräsen sarjan ihan vaan kerta kiellon päälle meiningillä:D )

Palautin kuitenkin sen kiekon siihen paikalleen ja aloin virittämään ittelleni maastaveto tsydeemejä siihen.. 50kg tangossa ja taas se Pappis änkee siihen. "Et kai mitään alle sadan kilon vetoja ota?" WTF??? "Vastaan, et "täytyyhän sitä ensin lämmitellä" Tähän Pappis sanoo "Ei kannata vetää pienillä painoilla, kun tekniikka kärsii" (meinasin revetä ihan täysin ja samalla rupes HIEMAN ottaan päähän!) Sit apina vielä näytti mulle miten kuuluu Maven lämpö ottaa jne jne.. Sitten muistin, et mullahan on Mp3 soitin taskussa (pelastus) ja siltä seisomalta napit korviin, musa lujalle! Jotain se pappa vielä yritti, mutta en enää jaksanut kuunnella..

En oo varmaan ainoa ketä ollaan ystävällisesti "neuvomassa" kunnon OULDSKUULIA:rolleyes:

Tapaus eilen:

Tulin salille, siellä oli mun lisäksi ehkä 8 henkilöä reenailemassa. Yksi näistä oli tuttu, joka käy joka päivä fillaroimassa pari tuntia (kyllä, joka päivä, pari tuntia), sellainen nelikymppinen pitkätukkainen äijä. Se kuuntelee vain ja ainoastaan rokkia & metallia - iron maidenia yms.
Noh, joku oli laittanut soimaan jotain räppiä siellä. Kysyin siltä, et onko sun levy vai - kysyn aina kettuillakseni, vaikka tiedän, ettei se ikipäivänä soittais sellaista:D . Se sitten että "no ilman muuta on mun levy! mä kuuntelen aina TÄLLAISTA SAATANAN NEEKERIPASKAPOPPIA!" se siis huusi melkein suoraa kurkkua siitä kuntopyörän päältä niin, että kaikki muutkin varmasti kuuli. Muut kääntyi katsoamaan et:eek: .
Mä sitte voivottelemaan, ku omat levyt jäi kotiin, olis voinut laittaa kunnon rokkia huutamaan. Se tähän, että hänellä on tuolla pukkarissa kassissa levujä, sanoi et hae sieltä joku hyvä. Sitten rokki soi:rock:

Vitun moottorikelkka! Ei tartte toimia, jos ei haluu..:curs: Sen takia tulin landelle, että pääsis huolella syöttämään pitkin järven jäätä ja metsiä, niin se paska laukes heti eikä taida kuntoon mun taidoilla tulla.
On tasan viimenen kelkka minkä meikäläinen osti. Jos ton jotenkin saan kuntoon, niin se lähtee välittömästi myyntiin..Prkl..:wall:

Tapaus eilen:
Mitäköhän tuo ko. kaveri tykkäisi reenailla JKL monnarilla, siellä vissiin joka päivä ~13-18 breikkipojat tanssahtelemassa, ja räppi/funk/breakbeat/whatever musa soi. Ite kyllä diggailen, hyviä saundeja, eikä mitään mainstream 50cent paskaa. Monesti olen käynytkin kyseleen että mikäs biisi tämä on? :D Joskus kyllä joutuu vaihtelun ja kaikkiruokaisuuden vuoksi ottamaan ipodin mukaan ja paukuttamaan sitä rockyn tunnaria & scarfacen push it to the limit biisiä. + tietenkin muita rokkihittejä.

Ei hitto oli tänää taas simmone spede salilla ettei mitää rajaa. Kohtuu pitkähiuksinen treenaa hihattomassa ja sortseissa, hiki jo ekan sarjan jälkee. Treenaus metodit selvästi: tyylistä viis kuhan saa egopainoilla treenata. Ei hemmetti esim sitä hausikääntöa z-tangolla, heiluu ku heinämies :D Liikkuu kauheet sämpylät kainalossa ja luulee olevas varmaa ihan hiton kova jätkä.

Pari kertaa on nytten käynyt hieman erikoisen treeniohjelman omaava veikkonen samaan aikaan salilla kuin minä: (liikkeet aina samat) Lämmittely kuntopyörässä alle 5 min, penkkiä muutama sarja, ojentajat ristikkäistaljassa paskasti tehtynä. Sitten pois. Treenin kesto: 20 min.

No en tiedä googletitko jo, mutta se on sellanen valkonen juttu.:D Selvensikö?

Joo googletin "vinkistä" ja selvisi. Huomasin itse samalla, että on samanlainen kielen päässä itselläkin. :D

Ihmettelin kun oli niin vittumaista syödä, vaikka ei mitään suurempaa haavaa yms ollut. :jahas:

Vituttaa se että joillain ihmisillä kestää tekstiviesteihin vastaaminen aina tuntikausia tai jopa useamman vuorokauden. Ei voi olla noin työläs juttu. Jos on ihan taukoamaton kiire 24/7/365, niin näpyttelisi sen vastauksen vaikka paskalla istuessaan.

Flunssa ei helpota yhtään perkele :itku: Ja vituttaa muijan porukat kun ottaa ison koiran ja pelkää sitä.Ne ei edes yritä kouluttaa sitä. Vaan sanoo et on hullu koira ja kuula päähän :curs: Vitun ihmiset älkää ottako mitää isoja ja kovaa koulusta vaativia koiria jos ette pysty ja jaksa pelata niiden kans :piis:

Toyota-kuskit. Mikä ihme siinä on että Saabista pitää päästä Toyotalla ohi vaikka henki menisi?

Polkupyörät kauppojen, salin, yms. ovien edustalla. Perkele! Jos jaksaa polkea salille niin ei voi olla liian raskasta kävellä ovelta 3 metrin päähän pyörätelineelle. Jonakin kauniina päivänä kaadan salin edestä jokaisen polkupyörän, joka ei ole telineessä, ja hypin tasajalkaa syntynyttä pyöräjonoa pitkin omalle pyörälleni. Prkl.

Toyota-kuskit. Mikä ihme siinä on että Saabista pitää päästä Toyotalla ohi vaikka henki menisi?
--

Montas kertaa näin on käynyt? Jos joku ajaa edessä 35km/h viidenkympin alueella niin ei sillä ole mitään väliä onko se Ferrari, Porsche vai Lada, niin saa katsella vanhan Fordini takavaloja, vaikka henki menisi.

Vitun moottorikelkka! Ei tartte toimia, jos ei haluu..:curs: Sen takia tulin landelle, että pääsis huolella syöttämään pitkin järven jäätä ja metsiä, niin se paska laukes heti eikä taida kuntoon mun taidoilla tulla.
On tasan viimenen kelkka minkä meikäläinen osti. Jos ton jotenkin saan kuntoon, niin se lähtee välittömästi myyntiin..Prkl..:wall:

Sorry, mutta olen kyllä ihan vilpittömästi vahingoniloinen. Me landelaiset ei jakseta kuunnella sitä iänikuista vihellystä yötä päivää. Landelle tullaan kuuntelemaan hiljaisuutta ei pärinää. Moottorikelkkojen tulisi olla vain ammattilaiskäyttöön ei vanhempien ja nuorempien leluja.

Nih.

Back
Ylös Bottom