Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja nyt oon kuumeessa, nuhassa, päänsäryssä, alaselkäkivuissa ja ääni lähtee iha just.
Vitun armeijaan taas kohta :curs: :curs: :curs:
Eikö ketään muuta harmita armeija ? Avautukaa muutkin :(

Voi kuinka omaperäistä, antero![]()
Vitun armeijaan taas kohta :curs: :curs: :curs:
Eikö ketään muuta harmita armeija ? Avautukaa muutkin :(
AAMEN!Mua vituttaa ihan äärettömästi ihmiset, jotka ei voi sanoa asioita suoraan. Kun aikusia ollaan ja kaikki edelleen ihmisiä, niin mikä vittu siinä on, ettei voi sanoa suoraan sitä, mitä ajattelee..mitä tuntee ja tahtoo..?! Vihjailu, hihittely, mykkänä olot ja erilaiset "pelit" kuuluu tonne ala-aste vaiheeseen. Mutta ei mun makuun enää tähän +20 elämään. Tässä vaiheessa pitäisi kyetä jo fiksuun kommunikointiin ja sanoa asiat niinkuin ne on, ja luottaa siihen, että toinen aikuinen ymmärtää. Mua ei haittaa yhtään, jos joku ei tunne ja tahdo samaa ku minä, eihän niille asioille mitään voi. Mutta se mua haittaa ihan vitusti, ettei sitä voida sanoa suoraan vaan eletään menemään. Kaikista pahinta on se, että sitten kun on joku fiksu eli minä, joka tietää mitä on, mitä tuntee ja mitä tahtoo, ja vielä sanoo sen ääneen ja suoraan, niin pidetään ihan friikkinä. Maailma olis niin parempi paikka ja ihmissuhteet niin parempia, ku kaikki tajuais SANOA miltä tuntuu, mitä ajattelee ja mitä tahtoo. :thumbs:
Penkkari-ilta lähti pikkasen näpistä tuolla baarin puolella. Nyt ei viitti näyttää viikkoon pariin naamaansa ihmisten ilmoilla. Abi-risteily meni krapulan takia päivvittua.
Ja nyt oon kuumeessa, nuhassa, päänsäryssä, alaselkäkivuissa ja ääni lähtee iha just. Treenisuunnitelmat kusee!

KAI MÄÄ NYT SEN TIEDÄN! EI SITÄ MULLE TARVITSE ERIKSEEN KERTOA :curs: En mäkään saa sille sanoo että "on sulla vaan levee perse"! VITTU:curs: ei tartte lyödä lyötyä:itku: