Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu, vatsatauti + kuume. Tämä on todella perseestä.

Mua vituttaa ihan äärettömästi ihmiset, jotka ei voi sanoa asioita suoraan. Kun aikusia ollaan ja kaikki edelleen ihmisiä, niin mikä vittu siinä on, ettei voi sanoa suoraan sitä, mitä ajattelee..mitä tuntee ja tahtoo..?! Vihjailu, hihittely, mykkänä olot ja erilaiset "pelit" kuuluu tonne ala-aste vaiheeseen. Mutta ei mun makuun enää tähän +20 elämään. Tässä vaiheessa pitäisi kyetä jo fiksuun kommunikointiin ja sanoa asiat niinkuin ne on, ja luottaa siihen, että toinen aikuinen ymmärtää. Mua ei haittaa yhtään, jos joku ei tunne ja tahdo samaa ku minä, eihän niille asioille mitään voi. Mutta se mua haittaa ihan vitusti, ettei sitä voida sanoa suoraan vaan eletään menemään. Kaikista pahinta on se, että sitten kun on joku fiksu eli minä, joka tietää mitä on, mitä tuntee ja mitä tahtoo, ja vielä sanoo sen ääneen ja suoraan, niin pidetään ihan friikkinä. Maailma olis niin parempi paikka ja ihmissuhteet niin parempia, ku kaikki tajuais SANOA miltä tuntuu, mitä ajattelee ja mitä tahtoo. :thumbs:

Joo, meidän koululaisten keskuudessa toi tauti, tai mikä lie viirus riehu heti torstaista lähtien. Perseestähän tää on, mut ei auta ku kärsiä

Kun ei edes tiedä kuinka pitkä palvelusaika on tulossa vaikka vala on jo lauantaina. Mahtasko selvitä sit tällä viikolla... ?

Ja en ole edes suorittanut sotilaan perustutkintoa johtuen pitkästä sairastelusta :D

Tuntus kun oitas kirveel hakattu päähän ja piesty joka puolelta rautatangolla. Ai vittu on nyt saatanan paha olo että päivällä huusin allahii ja kävin heittämäs yletkii. Antakaa armolaukaus..

Mua vituttaa ihan äärettömästi ihmiset, jotka ei voi sanoa asioita suoraan. Kun aikusia ollaan ja kaikki edelleen ihmisiä, niin mikä vittu siinä on, ettei voi sanoa suoraan sitä, mitä ajattelee..mitä tuntee ja tahtoo..?! Vihjailu, hihittely, mykkänä olot ja erilaiset "pelit" kuuluu tonne ala-aste vaiheeseen. Mutta ei mun makuun enää tähän +20 elämään. Tässä vaiheessa pitäisi kyetä jo fiksuun kommunikointiin ja sanoa asiat niinkuin ne on, ja luottaa siihen, että toinen aikuinen ymmärtää. Mua ei haittaa yhtään, jos joku ei tunne ja tahdo samaa ku minä, eihän niille asioille mitään voi. Mutta se mua haittaa ihan vitusti, ettei sitä voida sanoa suoraan vaan eletään menemään. Kaikista pahinta on se, että sitten kun on joku fiksu eli minä, joka tietää mitä on, mitä tuntee ja mitä tahtoo, ja vielä sanoo sen ääneen ja suoraan, niin pidetään ihan friikkinä. Maailma olis niin parempi paikka ja ihmissuhteet niin parempia, ku kaikki tajuais SANOA miltä tuntuu, mitä ajattelee ja mitä tahtoo. :thumbs:
AAMEN!

Kyllääpi vituttaa. "Korva pahasti tulehtunu" sano lääkäri eikä tässä nyt mikään priimus olo todellakaan ole mutta onneksi on korkea kipukynnys. Kohta vetään tabuu naamaa.

Mun jääkaappi on paskana, sapuskat on parvekkeella. stana sentään! mut onneks on pakkasta.

On khyl varmaan koko thredin pienin vitutuksen aihe, mutta vituttaa vaan ku ei ole koko iltana Enemy Territoryn pelaaminen sujunu. :curs: Ei vaan perkele osu. Eniten vituttaa että yleensä kun tuntuu olevan ns. "huonoja päiviä" niin koetan väkisin jatkaa ja yrittää, että alkaisi sujumaan, mutta kun ei vaan ala perkele.

Kuorma-auton inssi kosahti...oli 4 kk viime ajokerrasta (oli vähän menoa, en saanu inssiä heti perään), eikä kolmen vartin harjoittelurilluttelu ennen inssiä paljoa auttanut :curs:

Ens viikolla uudelleen :wall:

Kaikkiin vitun peileihin pitäis vilkuilla...vittu mä oon sen verran amis etten mä jaksa, vaan mä oon tottunu röhnöttää karvanopat silmien edessä, syvällä leopardikuvioiseen penkkiin liimautuneena. Ei oo saatanan pyöräilijöiden ja kaiken maailman ituhippien pakko ajaa alle. Ei väistytä perkele.

Noniin, ajoin komean kolarin tänään. Molemmat autot lunastukseen..

Ei ollut oma vika, mutta silti vituttaa; niska ihan vitun kipeä ja arka sekä mieletön päänsärky.

Penkkari-ilta lähti pikkasen näpistä tuolla baarin puolella. Nyt ei viitti näyttää viikkoon pariin naamaansa ihmisten ilmoilla. Abi-risteily meni krapulan takia päivvittua.

Ja nyt oon kuumeessa, nuhassa, päänsäryssä, alaselkäkivuissa ja ääni lähtee iha just. Treenisuunnitelmat kusee!

Mäkään en oo abiristeilyn jälkeen puhumaan, tiedä sitten mikä on vikana mutta ei voi kuin vinkua ja korista :hyper:

:curs: Ensin oli kauhee noidannuoli ja joutu oleen viikon reenaamatta, sit iski flunssa ja nyt ollaan putkeen jotain kolme viikkoa poissa puntilta! Vittu Saatana! Sit vielä poonuksena muija sano "sulla on pienet hauikset"!!! :david: KAI MÄÄ NYT SEN TIEDÄN! EI SITÄ MULLE TARVITSE ERIKSEEN KERTOA :curs: En mäkään saa sille sanoo että "on sulla vaan levee perse"! VITTU:curs: ei tartte lyödä lyötyä:itku:

Back
Ylös Bottom