Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuossa pari päivää sitten kaks tyyppiä tuli melko tärkeen näkösinä peilin eteen reenaamaan... no kaverit sitten kääntyy poikittain että näkee ittensä sivusta peilistä, menee etukumaraan ja nostaa perseet käsittämättömällä tavalla ylös (ikään kuin tarjolle...hmm...vankilassa) ja rupee tekemään vipareita katsoen toisiaan silmiin. Välissä oli ehkä puolenmetrin hajurako.

Se oli koomisen näköistä, vaikka en tiedä pitäisikö olla.

Jotta saa luettua uudet lehdet?

Aiheesta: perusalikomediaa aiheutin vaihteeksi eilen itse, kun unohdin laittaa tankoon lukot, ja siitähän ne kiekot sitten lähtivät matkaan... No, sattuu varmaan itse kullekin silloin tällöin. Pysyypähän sopivan nöyränä.

Missä liikkeessä noi painot lähti matkaan?

En muista, olenko jo kertonut, mutta kerran näin kun tyttö puhui kännykkään koko prässisarjan ajan "ei täs mitään, oon just salilla tekemässä prässiä..." :jahas:.
Eihän tuossa vielä mitään. Itse todistin kerran kun joku naikkonen puhui koko treenin ajan puhelimessa. Kuntopyörällä lämmitellessä ja vatsoja tehdessä jne... Suosikkini oli kun puhelu jatkuu keskeytymättä, kun nainen vaivalloisesti lastaa prässiin 25kg kiekkoja puhelimen ollessa korvan ja olkapään välissä. Siinä oli jo yritystä.

Vois olla mielenkiintoinen puhelu kun laittais handsfreen kyykyn ajaksi.. Puuskutusta, kuolonkorinaa ja lopuksi lähtee ääni kokonaan tai muuttuu vähintäänkin käheäksi.

"Ei tässä mitään erikoista. Käyn kohta kyykyssä. ootas hetki... raaaahhh!" :)

Tänään tuli aiheutettua oikeen klassista salikomediaa. Tein SJMV:tä ja olin juuri tehnyt sarjaa 70kg:lla kunnes päätin laittaa seuraavaan sarjaan 80kg. Mulla oli ollu siinä sellaset isot leokon 15kg lätyt ja sitten sellaset pienet ohuet 10kg lätyt. Noh... unohdin sitten toiselta puolelta ottaa sen 10kg lätyn pois välistä ja ei kun uutta isoa 15kg leokoa tankoon jolloin se jäi sinne piiloon. :D Yllättäen tuntu tanko hieman epävakaalta ku rupesin sitä vetämään siitä maasta ja meinas kipata toiselta puolelta painot kokonaan pois. Ja yleisöäkin riitti. Onneks ei ollu penkki tai kyykky kyseessä, olis voinu käydä huonommin.

Vituttaa niin vitusti noi saatanan zero-mainokset!!!!! :curs: :curs: :curs:
Kyllä siinä tekis mieli hakata sen puhujan ja mainoksentekijän naaman vitun palasiks kun se tulee :curs:

Vituttaa niin vitusti noi saatanan zero-mainokset!!!!! :curs: :curs: :curs:
Kyllä siinä tekis mieli hakata sen puhujan ja mainoksentekijän naaman vitun palasiks kun se tulee :curs:

No entäs Elisan uusi "No otin sitten rastat"-mainos. Voi jumalauta! :curs:

Saatanan flunssa! Huomenna piti olla paitakokeilu ja ens lauantaina on kisat, voi paskanmarjat ja muut sekahedelmät! :curs:

Penkkari-ilta lähti pikkasen näpistä tuolla baarin puolella. Nyt ei viitti näyttää viikkoon pariin naamaansa ihmisten ilmoilla. Abi-risteily meni krapulan takia päivvittua.

Ja nyt oon kuumeessa, nuhassa, päänsäryssä, alaselkäkivuissa ja ääni lähtee iha just. Treenisuunnitelmat kusee!

Vituttaa töissä, ei itte työ vaan se että itte painaa hommia ihan hulluna, mutta monet muut vaan istuksii pitkiä taukoja eikä tee mitään muuta kun puhuu paskaa. Ja noi nysvät työnjohtajat ei sano oikeestaan mitään niille, meikäläiselle saatetaan jopa pistää apuri kun on niin tärkee olla vitun nopee se tuotantovaihe mikä on mua ennen. Sitte ne tavarat seisoo monta viikkoa kun toiset vaan kaivaa persettä ja puhuu saissee. JUMALAUTA ja ne saa vielä samat tuotantolisät, helevetti mun pitäis saada kolme kertaa enemmän kun teen hommia ja kovempaa kuin muut eri vuorossa samalla pisteellä!!!

Back
Ylös Bottom