Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kävin kesätöissä työpaikan salilla, jossa pyöri yleensä ne samat 5-10 naamaa rauhallisesti sulassa sovussa. Kerran sitten sinne hönkäsi sisälle mies farkuissa, purjehduskengissä ja semmoisessa resorinahkatakissa. Äijä lampsi ees taas omistajan elkein ja alkoi jutella kovaan ääneen yhdelle treenaavalle miehelle, joka ei ihan selvästi tuntenut tätä, mutta piti kyllä huolen, että kaikki muutkin kuuli. Jotain se jauhoi treenitaustastaan tyyliin "kyllähän sitä rautaa on nosteltu" (laji näytti vaihtuneen kehonrakennuksesta keskikehonrakennukseen...). Äijä vähän aikaa katteli ympärilleen, heitti rotsin pois, paineli penkkipaikalle ja lykkäsi kahdenkympin kiekot tankoon. Ei muuta kuin reteesti ilman lämmittelyjä siihen ja yritystä kehiin. Pari kertaa se sai työnneltyä ja sitten laitto takas. Istui siinä pienen tovin ja huusi sille samalle miehelle että "siis mä mietin että minkä ihmeen takia mä teen tätä, tässei oo siis mitään järkee." Rotsi takas selkään ja äijä ulos.

Niitä tilannekomiikan aineksia tuosta tilanteesta on mahdoton siirtää tähän. Mutta kun tommonen Euroopan omistaja ilmestyy yleensä niin hiljaiselle salille möykkämään ja elvistelemään, niin kyllähän se vakiokävijän silmiin huvittavalta näyttää. Semmoinen vanhemman polven RHP. Koko episodi kesti viisi minuuttia, enkä minä sinä aikana kyennyt tekemään muuta kuin katsomaan miehen heilumista. Ei sen jälkeen ole näkynyt.

Vituttaa!!!:wall: Kiitos. Hei!

Kela vituttaa. Perkele ku olisi niin rikas, ettei tarviisi olla missään tekemisissä koko paskan kanssa!

Et oo ainoo, jota kela on kohdellut kaltoin, joskus nelisen vuotta sitten, sain asuntotukea, ja olin töissä samaan aikaan, mutta Kela myöhemmin katsoi että tuloja oli liikaa kk/ta kohden ja peri takaisin toista tonnia asuntotukia myöhemmin :curs: ASHOLES !

voi helvetti, taas kipeenä.
Sama mullakin eilen illalla iski kuin yhtäkkiä helvetinmoinen pisto kurkkuun, ei mitään muuta kipua ( nuhaa, kuumetta tai päänsärkyä), tänään toi oli vaan vielä vaan ankaramman tuntuista, kun juo tai syö, niin tuntuis kuin olis joku piikki kurkussa, tiedä mistä tuli noin äkkiseltään, no puetaan lämpimästi ja c-vitamiinia paljon napaan, toivottavasti katoaa toi viruksenpoikanen yhtä nopeasti kuin tulikin.

Jatkuva huvituksen aihe on erilaiset hyperventiloijat, jotka luultavasti oikeasti uskovat normaali hengityksen olevan jotenkin epäedullista suorituskyvyn kannalta. Eräs äijä salilla ääntelee kuin juna. Tämä siis riippumatta siitä, mitä tekee ja millä painoilla tekee. Eli, kun tangolla lämmittelee (joka taitaa olla kyseisen tyypin ainoa lämmittelypaino, vaikka sarjapainot olisi satasen luokkaa) niin hoo tsih, hoo tsih, hoo tsih. Toinen hauska hengittäjä on eräs tutavani, joka muutoin tajuaa kunnon hengittelyn edut, paitsi ykkösiä kokeillessa. Kun enkkoja tehdääm, on hengitys osittain kuin hukkuvalla ja saa pään juuri ja juuri pintaan, osittain kuin hetkellisen jäkytyksen kokevalla ihmisellä, ja osittain kuin yskimistä. Hengitystekniikka loppuu pään ravisteluun posket louskuen.

Siis kaverisi aloitti jonkunnäköisen lääkeainekuurin ja osti Muscle+:aa ? Vai kaverisi aloitti mielestään syömään Muscle+:aa kuuriluontoisesti ?

Minä ymmärsin että tämä kaveri luulee muscle+:saa lääkeaineiksi ja sanoo näin ollen olevansa kuurilla nauttien muscle+:saa.

Tänää salil joku narupuuhelmi teki muutamat vatsat:vatsat, lepoa, vatsat ja sitten se istuskeli penkillä juoden jotai jossa meni suurin aika ja lähti pois.
Eiköhän nää muutamat vatsat ois voinu tehä kotona :D

Minä ymmärsin että tämä kaveri luulee muscle+:saa lääkeaineiksi ja sanoo näin ollen olevansa kuurilla nauttien muscle+:saa.

Siis juurikin näin oli varmaan kirjoittajan tarkoitus ilmaista asia mutta tekstissä on näin ammattikielessä semanttista hälyä ja tekstistä saa juuri sen kuvan että kaveri osti jauhoo ja aloitti kuurin eli kaksi eriasiaa.
Kyllä se siitä

Kaikki asiat on vaan menny niin helvetin putkeen.

Pitäis olla nukkumas mutta tässä tätä sitten valvotaan ja mietitään työjuttuja. Kiva olla niin väsyny ettei enää ees nukuta.

- - Iso mörssäri viereisellä penkillä keskeyttää sarjansa ja kysyy "tarvitsetko vähän apua" johon vastaan "aika paljonkin oikeastaan" . Painot eivät olleet kovinkaan isot (80kg), edes minulle, mutta jostain syystä kävi vaan hassusti... - -

Oi! Ihanasti sanottu! :haart: Sitä käy välillä kaikille...

Heee...
:D

Ruotsin puhe tänään. Voi vittu tätä vitutusta ja tulevia mokauksia muun luentoporukan edessä. Pitäisi vain naureskella ja mennä rennosti, mutta mutta...:(

Ruotsin puhe tänään. Voi vittu tätä vitutusta ja tulevia mokauksia muun luentoporukan edessä. Pitäisi vain naureskella ja mennä rennosti, mutta mutta...:(

Rennolla asenteella vaan matkaan. Kannattaa pitää mielessä, että yleisöstä tuskin kukaan jaksaa muistella esitystäsi kyseisen luennon päätyttyä. Eli tsemppiä vaan:thumbs:

Olen aina ihmetellyt, kun porukka on tänne laitellut juttuja, että joku lukee lehtiä treenatessaan. Enää en ihmettele. Tänään näin sen itsekkin. Kyseessä noin 40v. naisihminen, joka teki aina muutaman sarjan laitteella jos toisellakin ja lehti pysyi tiukasti mukana. Vaaka-Hackissa lehti oli tiukasti vatsanpäällä sarjan aikana. Reisikoukistus laitteessa, jossa istutaan, lehteä pystyi näppärästi jopa lukemaan kun teki sarjaa. Painot naikkosella toki olivat sellaiset, että tuo lehden lukeminen sujui hyvin, eikä varmasti tule hiki treenatessa.
Miksi helvetissä sinne salille edes menee, jos treenaus on tuollaista!!:wall:
Ei oikein taas tiennyt itkeäkö vai nauraa, kun tuollaista toimintaa salilla näki..

Mä näin tänään tyylipuhtaan ylätaljasuorituksen by hollantilainen täti: seistään ja nostetaan toinen jalka 90 asteen kulmaan istuimelle, tästä asennosta ylätaljaa liikeradalla tanko ylös - tanko reiteen. Hmm... tää on varmaan joku uus liike.

En muista, olenko jo kertonut, mutta kerran näin kun tyttö puhui kännykkään koko prässisarjan ajan "ei täs mitään, oon just salilla tekemässä prässiä..." :jahas:.

Nojooh pistetään tämmöinen tragikomedia:

Salille ilmestyi verkkapukuinen iso mies joka ei tuntunut treenaavan ollenkaan, istuskeli vain penkillä ja puhui kovaan ääneen entisistä tuloksistaan ja ties mistä muusta kuten entisistä sukellusharrastuksistaan, painijoiden kovuudesta ja siitä miten ketteriä he ovat "mitä kaikkea ne tekee, kuperkeikkoja!" O_o .

Noh lisää oli tulossa. Mies oli kerran pari ottanut penkkiä ehkä 50 kilolla mutta ei siis siinä selvästikkään ollut tosissaan treenaamassa. Pari virolaista saapui sitten salille ja olivat menossa penkkiä tekemään kun iso jässikkä huutaa kovaan ääneen "ÄLÄ KOSKE SIIHEN PENKKIIN!". Virolaiset katsovat siinä epäuskoisena kun jätkä alkaa sitten vuolaan selityksen tyyliin "joo kattokaas pojat kun mä olin ennen kova penkissä ja vieläki mutta nyt ei oikeen olkapää kestä. Voitte te nyt tän kerran ottaa siinä, mä jätän väliin.." ja taas jatkuu elämää suurempi juttu nuoremmalle sällille joka siinä miestä kuunteli.

Jossain vaiheessa hemmo sitten äkkäsi, että teen maastavetoa. Olin silloin vasta harjoittelemassa kyseistä liikettä ekoja kuukausia jne. Kuitenkin, mies sitten alkaa kertomaan kuinka paljon on vetänyt nuorena ja vaatii päästä näyttämään ja ottaa siinä 150kg ja 200kg kilolla näytiksi pari nostoa ja vielä uhoaa toiselle kuuntelijalleen että "näätkö nyt siinä on 200kg, kato vaikka". Joku taustalta huomautti että et sitten pahemmin lämmittele ja selkäkin varmaan on pysyny terveenä sillon nuorena johon hän sitten toteaa että "on se kolme kertaa leikattu"
Sitten seurasi lisää käsittämättömiä lausahduksia kuten "voimannostajat, niillä on kuule paljon VOIMAA"

Ehkä uskomattomin tapahtumien käänne oli kuitenkin että tämä nuorempi sälli (joka käsittääkseni myös oli tuolloin vasta suhteellisen hiljattain alkanut salilla käydä vaikka yleisurheilu taustaisena oli hyvässä kunnossa) alkoi pohtimaan josko hänenkin pitäisi kokeilla maksiminostoa vedossa ja iso mies siinä sitten alkaa yllyttämään että joojoo tottakai. Noh, loppupeleissä sitten nuorempi sälli hyvin kyseenalaisilla lämmittelyillä ottaa 150kg isomman kannustaessa, ja jopa minä näen että hänellä on selkä pyöreänä. joku huusikin taustalta että "älä nyt saatana nosta noin" mutta niin vaan nosti ja sai ylös. 10 min tämän jälkeen alkoi kaverilla selkäkipu ja myöhemmin kuulin että joutui pitämään 2kk tauon treenistä.. että semmoista. Oma moka toki mutta jotenkin tämän ison kaverin olemusta on vaikea sanoilla kuvata ja hän toimii tänäkin päivänä minulle roolimallina miten salilla EI pidä olla.

Olen aina ihmetellyt, kun porukka on tänne laitellut juttuja, että joku lukee lehtiä treenatessaan. Enää en ihmettele. Tänään näin sen itsekkin. Kyseessä noin 40v. naisihminen, joka teki aina muutaman sarjan laitteella jos toisellakin ja lehti pysyi tiukasti mukana. Vaaka-Hackissa lehti oli tiukasti vatsanpäällä sarjan aikana. Reisikoukistus laitteessa, jossa istutaan, lehteä pystyi näppärästi jopa lukemaan kun teki sarjaa. Painot naikkosella toki olivat sellaiset, että tuo lehden lukeminen sujui hyvin, eikä varmasti tule hiki treenatessa.
Miksi helvetissä sinne salille edes menee, jos treenaus on tuollaista!!:
Jotta saa luettua uudet lehdet?

Aiheesta: perusalikomediaa aiheutin vaihteeksi eilen itse, kun unohdin laittaa tankoon lukot, ja siitähän ne kiekot sitten lähtivät matkaan... No, sattuu varmaan itse kullekin silloin tällöin. Pysyypähän sopivan nöyränä.

Miksi helvetissä sinne salille edes menee, jos treenaus on tuollaista!!:wall:
Ei oikein taas tiennyt itkeäkö vai nauraa, kun tuollaista toimintaa salilla näki..

Olen kans muutaman kerran nähnyt näitä 40-60v naisia jotka luulevat salilla tekevänsä jotain. Painot ovat esim. reisien koukistuksissa ja ojennuksissa luokkaa 5-10kg ja niitä sitten hiljaa liikutellaan edestakaisin ja katsellaan salin seiniä. Luulevatkohan nämä että tämä on kovasti kaloreita kuluttavaa treeniä? :lol2:

Back
Ylös Bottom