Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komppailen. Koulussa yhtää samanhenkistä porukkaa :( Pitiki jäädä tänne käpykylää. Ehdotat "kavereille" jotain tekemistä yhdessä "emmä jaksa". KUOLKAA KAIKKI EI KIINNOSTA TOLLASET :curs:
Aamulla dösästä noustessani huomasin, että olin istunut koko matkan märällä penkillä. Great, eihän siinä sit mitään - vaaleissa farkuissa näkyy oikein mukavasti märät läikät... No joo, olin jo melkein toipunut tuosta vitutuksesta ja taiteillut liukastumatta 10 metrin päähän duunin ulko-ovesta, niin enköhän sitten onnistu kiireissäni heittämään lipat ja laskeutumaan tuollaisen jalkakäytävän korokkeen reunalle. Onneks on niin hyvät pehmusteet, ettei sattunut :D
ei siin muuta ku tunnearvoa, koska itseasiassa edesmennyt vaari antoi sen joululahjaksi, kun oli pyytänyt sisarensa miestä tuomaan duunimatkalta kanadasta jotain tuliaisia.. Hassua vaan että LA Kingsien pyyhe kuitenkin kyseessä, vaikka Torontosta se on alunperin..
No pentuna mä kyllä tykkäsinkin kys. seurasta, Wayne Gretzkyn vuoksi
onneksi ei jäänyt sille tielleen se pyyhe.. Enää ei vituta kun kuumeinen olo ja kova yskä.-Selkä paskana, tänään oli röntgen-kuvaus..jospa sieltä löytyy syy. Treenit ei siis onnistu.
-Ihmissuhde menee päin persettä
-Vanhenpien, varsinkin Äidin terveys prakaa oikein huolella
-Oma työ on haasteetonta paskanjauhantaa (tervetuloa sosiaali-alalle)
-jouduin tuuraamaan yhtä työkaveria toiselle puolelle kaupunkia tehtäviin joista ei ole mitään hajua, ja kaiken lisäksi ulkona on pakkasta 35 astetta, yökahden jälkeen pyörällä kämpille (matkaa n.4km)
No ei mulla muuta:curs:
kokonaisarvio elämästä just nyt: :0:

:thumbs: :thumbs: Kyllä se siitä...Totesi kerran Heikki Viljanenkin bodaus lehdessä ja näytti bodipeukkua.
Aurinko nousee huomennakin![]()